Een tijdje geleden heb ik mijn Mobilus M in een pack laten zetten met internet en TV. Sindsdien kan ik helaas niet meer bellen over 4G, hij schakelt automatisch over naar 3G.
Het toestel is een iPhone 7 met aanbieder instelling “Proximus 29.0” en bij instellingen staat het ook op “gesprekken en data”.
Ik heb het hier zelf al enkele keren getest door naar een iPhone 6 te bellen en omgekeerd die ook op het Proximus netwerk zit in de zelfde kamer, zelfde update. De iPhone 6 blijft gewoon op 4G zitten.
Heb via Facebook al contact gezocht en daar hebben ze mij aangeraden om naar de technische dienst te bellen. Dat heb ik dan gedaan en daar wisten ze het ook niet echt goed en hebben ze gezegd dat ze een algemene reset gingen doen en daarna terugbellen. Ondertussen een paar dagen verder, geen reactie meer gehad en is het nog steeds niet opgelost.
Beantwoord
VoLTE werkt niet meer
Beste antwoord door Michaël VdV
Het probleem is intussen opgelost. Nog eens terug gebeld naar de klantendienst en na 5 minuten stilte heeft de vrouw waar mee ik belde het gevonden, bellen over 4G stond gewoon gedeactiveerd voor mijn nummer. Wel straf dat ik hiervoor eerst met 3 verschillende personen contact heb gehad en maar 1 iemand het kan oplossen. En niemand van Proximus dat op mijn berichten op het forum reageerd.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
