Beantwoord
TV kijken met tv overal op smartphone
Wanneer ik " mijn bibliotheek " open , verschijnen er geen titels van de opgenomen programma's bij " Opnames "of bij "Planning " alhoewel de opnames ingegeven zijn...ze verschijnen wel op onze TV maar niet op mijn smartphone...hierdoor kan ik mijn opgenomen programma's niet bekijken op mijn smartphone...wat is de oorzaak denken jullie?
Beste antwoord door ThomasP
Hey Lieveha, ik zie dat je een decoder hebt met een harde schijf. Zoals Martin hier al aanhaalt, is het mogelijk dat enkele van je opnames fysiek zijn opgenomen op de harde schijf van de decoder. Dit betekend dat ze niet op het netwerk staan en dus niet vanop je tablet of ander mobiel toestel beschikbaar zijn. Standaard worden alle opnames op het netwerk opgenomen, er zijn echter enkele uitzonderingen.
Als je enkele voorbeelden kan geven van opnames welke niet beschikbaar vanop de app, controleer ik even of deze inderdaad op je harde schijf staan.
Tip! Herstart even je decoder dmv de stroomschakelaar achteraan. Dit kan soms effect hebben op de beschikbare opnames via de app waardoor deze na de herstart plots wel zichtbaar zijn.
Als je enkele voorbeelden kan geven van opnames welke niet beschikbaar vanop de app, controleer ik even of deze inderdaad op je harde schijf staan.
Tip! Herstart even je decoder dmv de stroomschakelaar achteraan. Dit kan soms effect hebben op de beschikbare opnames via de app waardoor deze na de herstart plots wel zichtbaar zijn.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.