Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Is het mogelijk om mijn factuurdatum te wijzigen?
Beste Ik heb reeds het formulier ingevuld, meerdere malen vandaag en gisteren de modem opnieuw opgestart, maar heb nog geen update doorgekregen? Kan er iemand hulp of info bieden voor wat ik kan doen? Mvg
iPhone 8 met abonnement ze sturen me van de hak naar de tak mits ik mijn nummer wou behouden eerst vorige abonnement gestopt en geregeld dan telnr in pakket dan telnr uit pakket en nu gaat het ook niet online meld facturen misschien achter nageteld maar Neen mevrouw alles is al betaald zelfs te vroeg!!!! Maar gaat weer naar winkel zij zullen dit regelen 6 weken ben ik hiermede bezig als het zo voort doet ga ik gewoon met alles naar andere profiter echt een schande
Zojuist factuur ontvangen van €4.003, dit omdat ik door zwitserland naar italië gereden ben, buiten een sms dat het mobiel verbruik opgebruikt was buiten bundel (meer dan €60), heb ik hiervan niets vernomen. Deze sms is aangekomen toen ik reeds in Italië was, dus toen ik zwitserland al door was. Er is allesinds €2560 ex btw aangerekend voor mobiel internet in TOP bestemmingen (hoe dien ik te weten wat een TOP bestemming is in eerste instantie?). Zojuist telefonisch contact gehad hieromtrent, ik vraag of dit de normale gang van zaken is dat ik niet op de hoogte gesteld word van het feit dat ik €3943 boven mijn bundel zit? Blijkbaar was dit een domme vraag want ik werd afgesnauwd dat ik goed genoeg moest weten dat zwitersland buiten de EU valt? Uiteraard weet ik dit wel, maar als ik zou weten dat dit €2560 ex btw zou kosten had ik beter een privé jet naar italië genomen. Ik heb de domiciliëring stopgezet totdat hier meer duidelijkheid over is allesinds, het telefonisch contact met
Ben jij tijdens de zomermaanden ook niet weg te slaan van de grootste festivals? En baal je tijdens de wintermaanden als een stekker omdat je die unieke sfeer zo lang moet missen? We hear you! Daarom brengen we in december Marktrock Indoor naar het Antwerpse Sportpaleis. Aan een exclusieve prijs voor jullie, onze klanten. Lees het hele artikel hier
Proximus doet wederom een promotie van de iPhone 8 (64gb) voor 99€ maar als je dan verder klikt om te bestellen word het ineens 239€ ??? Wat is nu de prijs in feite???? (zie screenshots) En waarom terug een actie als ze niet voorradig zijn en minimum 3 a 4 weken of langer moet wachten, wat ik trouwens niet echt begrijp, bij onder andere Switch hebben ze er met hopen en waarom dan niet bij Proximus?
Op 18/08 kocht ik in het Proximus Center van Ninove een Huawei P10 en dat in combinatie met een pakket. Normaal gezien zou ik nooit voor zo'n dure gsm zijn gegaan gezien ik heel wat minder suft, bel ... dan de gemiddelde Vlaming - mijn gemiddelde rekeningen bedroegen €10/maand - maar de korting was dan ook fenomenaal. Sowieso wilde ik de abonnementskosten beperken. Om die reden koos ik voor Mobilus S (€15,99/maand) in combinatie met een databundel van €10 (goed voor 1GB; de databundel van €5 was spijtig genoeg geen optie). De gsm zelf betaalde ik €9. Intussen krijg ik al twee maanden op rij facturen waarin een databundel van maar liefst €20 wordt aangerekend. Indien ik naar de helpdesk ben, zeggen ze dat dergelijke promotie niet bestaat. Een dossier opstellen wil men niet omdat dat toch zal worden verworpen en vanuit het Proximus Center werden geen papieren meegegeven (enkel de rekening van de gsm). Graag had ik de folder van eind augustus 2017 nog eens doorbladerd, maar die kan je na
Net gebeld met Proximus support ivm het recent ontdekte lek in het wifi WPA2 beveiligingsprotocol (De Standaard - Dinsdag 17 Oktober 2017 - pagina 4) en wat de plannen waren voor een eventuele upgrade van mijn Box 3 modem. Ik neem security zeer ernstig. De antwoorden varieerden van : "daar hebben wij nog niets van gehoord " tot " Geen enkel wifi net is veilig. Daar kunnen wij niets aan doen". Niet de reactie die ik verwacht van een support orgaan !
Beste, Ik ben geen klant meer van Proximus maar krijg dagelijks een of meerdere SMS'en van Proximus ivm herladen/herlaadbonus. Hoe kan ik die stopzetten?
is er een verschil tussen tuttimus en familus?
Ik heb mijn factuur laten domiciliëren. Ze hebben mij gezegd dat ik de eerste factuur nog moest betalen en dat het dan in orde zou zijn. Dit heb ik op 23/10 gedaan maar ik zie dat het vandaag 25/10 nogmaals via domiciliëring eraf is gegaan. Hoe wordt dit opgelost?
Zijn er geen plannen het internetvolume te verhogen voor een Internet Start zonder pack? Bij de concurrentie krijgt men 50% meer internet volume voor dezelfde prijs.
Goeiedag Met mijn Proximus lijn kan ik een bepaald nummer niet opbellen: 064229960 Wanneer ik een andere gsm erbij haal (Met orange sim kaart) lukt dit wel. Mijn vermoeden is dat Proximus oproepen naar bovenstaand nummer verkeerd afhandeld. Kunnen jullie dit nakijken? Groetjes Idres
ergens half weg april werdt ik opgebeld door 1 van de mede werkers van proximus om mij tutimus voor te stellen (zat eerst bij telenet maandelijkse factuur tussen de 120 en 160 €) na een 45 tal minuten werd mij gezegd dat mijn factuur nooit hoger zou zijn dan 120 € rarara de eerste aanrekening was al meer sinds dien heb ik echter nog maar 1 maal minder betaald en nu heb ik de ergste factuur gekregen in de brievenbus na een vergissing van mij uit paar cijfers omgewisseld van plaats heb ik een 1 malige kost aangerekend gekregen van 45€ (totaal nu 217€) omdat er iemand van achter zijn pc bij jullie mijn diensten heeft uit gezet en terug aan gezet gemakkelijk geld verdienen zo had ik het geweten had ik nooit de overstap gemaakt proximus is nog meer op uw geld uit dan telenet
Prepaid-kaart opgeladen, normaal data en sms geldig gedurende 31 dagen, App gaf echter aan dat geldigheid slechts 18 dagen was, nog steeds niet gecorrigeerd. Via app al tweemaal bericht naar Proximus hierover gestuurd, echter geen enkele reactie.
Ik heb mijn fon hotspot uitgezet op mijn modem. Dit omdat ik problemen heb met Netflix wanneer deze actief staat. Nu gisteren weer veel onderbrekingen bij Netflix en wat zie ik,de hotspot staat terug actief. Ik heb dat al enkele keren gezien dat jullie dit terug aan zetten. Ook het kanaal voor de wifi wordt soms door jullie veranderd. Hoe kan ik er voor zorgen dat alles blijft staan zoals ik wil? mvg
Ik heb een persoonlijk email adres @skynet.be welke in al jaren niet gebruik, maar ik heb nu toch eens toegang nodig. Ik kan zonder problemen inloggen op MyProximus maar niet meer op de WebMail applicatie omdat ik het wachtwoord van de mail niet meer ken. Het probleem ... het systeem wil geen wachtwoord reset instructies sturen. Ik heb in MyProximus zowel m'n gsm-nummer ingevoerd en gevalideerd alsook een alternatief email adres (ook gevalideerd). Doch bij een wachtwoord reset poging krijg ik een mededeling dat ik een instelling in MyProximus moet doen om "een favoriete methode te kiezen"... Beetje Kafka aan de gang hier? Groeten
Onze diensten werden net allemaal afgesloten doordat we laattijdig betaald hebben (facturen thuis niet ontvangen) dus heb ik deze morgen via overschrijving het openstaande bedrag betaald. Nu is het wel heel vervelend dat: 1. er nog steeds geen bankcontact app bestaat dat je direct de factuur kan betalen en dit binnen het uur op de rekening van proximus staat 2. je nergens een betaalbewijsje kan bezorgen zodat alles terug kan worden afgeloten 3. de mevrouw aan de lijn mij doodleuk vertelde dat ik zal moeten wachten tot het geld ontvangen werd, en dat ze niets kon doen? Vind ik niet echt klantvriendelijk... Iemand die mij kan zeggen of ik ergens een betaalbewijsje kan doorsturen zodat ik vnvd terug kan genieten van de diensten WAARVOOR IK MEER DAN GENOEG BETAAL? Alvast bedankt!
Beste, Ik slaag er niet in om de taal van het commentaar aan te passen van het Frans naar het Nederlands op de Eleven Sports kanalen. Ik vind ook nergens een handige handleiding/instructie om dit aan te passen. Kan iemand mij helpen? Thx ! G.
We kregen een brief dat proximus elektronisch factuur gaat sturen. We willen liever papieren versie dus wil dit aanpassen. Maar waar doe je dit exact?? Er staat in de brief enkel dat je dit kan doen bij my proximus maar ik kan de volgende stappen niet vinden.
Ik geraak niet verderdan de app te downloaden op mijn lap top en bezit slechts een gewone gsm; wie kan mij verder helpen
Ik heb mijn afstandsbediening moeten resetten en nu kan ik mijn soundbar hier niet meer mee bedienen. Volgens Proximus gaat het ook niet met de V5 afstandsbediening. Het rare is dat de proximustechnieker die dit 2 jaar geleden heeft geinstalleerd het wel deed werken. Wellicht door 1 of ander truc. Weet iemand hoe ik dit weer kan doen werken? Al de systemen van de andere afstandsbedieningen heb ik reeds geprobeerd.
Probleem gevonden
Hallo, ik merk net dat de netflix app verdwenen is op mijn decoder. Via kanaal 57 kan ik wel nog naar netflix maar de button onder de pvr knop op afstandsbediening is plots weg!? Nog iemand dit probleem? Grtn
waar vind ik de blockbuster in het nieuwe scherm van proximus tv------kadofilm
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.