Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord reset voor webmail

  • October 24, 2017
  • 1 reactie
  • 1077 Bekeken

Ik heb een persoonlijk email adres @skynet.be welke in al jaren niet gebruik, maar ik heb nu toch eens toegang nodig. Ik kan zonder problemen inloggen op MyProximus maar niet meer op de WebMail applicatie omdat ik het wachtwoord van de mail niet meer ken.

Het probleem ... het systeem wil geen wachtwoord reset instructies sturen. Ik heb in MyProximus zowel m'n gsm-nummer ingevoerd en gevalideerd alsook een alternatief email adres (ook gevalideerd). Doch bij een wachtwoord reset poging krijg ik een mededeling dat ik een instelling in MyProximus moet doen om "een favoriete methode te kiezen"...

Beetje Kafka aan de gang hier?

Groeten

Beste antwoord door sabineb

Dominiek,

de skynetmailboxen die ik terugvind dateren van 2010 en zijn gesloten wegens end of contract

Best via privegesprek onze medewerkers eens je klantennummer + mailbox door te sturen waarover het gaat

Mvg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • Antwoord
  • October 24, 2017
Dominiek,

de skynetmailboxen die ik terugvind dateren van 2010 en zijn gesloten wegens end of contract

Best via privegesprek onze medewerkers eens je klantennummer + mailbox door te sturen waarover het gaat

Mvg sabine