Beantwoord
iPhone met abonnement
iPhone 8 met abonnement ze sturen me van de hak naar de tak mits ik mijn nummer wou behouden eerst vorige abonnement gestopt en geregeld dan telnr in pakket dan telnr uit pakket en nu gaat het ook niet online meld facturen misschien achter nageteld maar Neen mevrouw alles is al betaald zelfs te vroeg!!!! Maar gaat weer naar winkel zij zullen dit regelen 6 weken ben ik hiermede bezig als het zo voort doet ga ik gewoon met alles naar andere profiter echt een schande
Beste antwoord door Joel M
Dag Yola,
Vandaag in de voormiddag gaat iemand van de commerciële dienst u contacteren om uw aanvraag in orde te maken.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Vandaag in de voormiddag gaat iemand van de commerciële dienst u contacteren om uw aanvraag in orde te maken.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

