Beantwoord
MyProximus app verbruik klopt niet
Prepaid-kaart opgeladen, normaal data en sms geldig gedurende 31 dagen, App gaf echter aan dat geldigheid slechts 18 dagen was, nog steeds niet gecorrigeerd. Via app al tweemaal bericht naar Proximus hierover gestuurd, echter geen enkele reactie.
Beste antwoord door AzizA
Hallo Jean,
Kan je mij via het onderstaand link in een privébericht je gsmnummer even doorsturen? Dan kijk ik even voor je na.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Kan je mij via het onderstaand link in een privébericht je gsmnummer even doorsturen? Dan kijk ik even voor je na.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.