Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
beste, 9okt werd mijn pakket aangepast (vaste tel werd toegevoegd) mits verhoging van een halve € per maand, tenminste dit werd mij aan telefoon meegedeeld. Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag fact 6745382942 tbv 93.08€. Verbruik voor oktober wordt aangerekend alsook 2 x Boeket NL wat in mijn vorig pakket gratis was. De fact 1/10 voor periode oktober 6743463451 tbv 70.94€ (inclusief TV boeket NL, int maxi) werd betaald. Gelieve dit na te kijken. alvast bedankt voor reactie mvg klant 474473329
Beste ik kan niet inloggen voor de tv app, het scherm verspringt om in te loggen, maar keert telkens terug, heb al meermaals psw gewijzigd maar lukt totaal niet
De Proximus tv app werkt niet, ik krijg steeds terug dat ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren... veelvoorkomend probleem zo te zien ..
Ik ben mijn pin-code vergeten. Ik weet dat ik dan mijn puk- code moet ingeven, maar ik heb geen account op proximus via mijn eigen nummer, de welkomsbrief is ook spoorloos en op de facturen staan geen klantennummers. Kan ik misschien no gis ergens anders mijn klantennummer vinden alvast bedankt!!
Ik heb een nieuwe laptop gekocht en heb een maxi abonnement.Daar zit een Norton bescherming in .Als ik Norton wil instaleren via myproximus is 1 de link bijna nergens te vinden en 2 als ge na uren zoeken toch de link gevonden hebt ,krijg je "oops foutje "deze pagina bestaat niet meer .Komt er nog eens bij dat er nergens in my proximus een activeringscode meer te vinden is .Of misschien toch ...ergens zeer goed weggestoken misschien
Klantnr.: 72791 Sinds vorige maand zijn we overgestapt (met gans het gezin) naar een tuttimus abonnement (alles bij elkaar en misschien nog voordeliger). Voor onze gsm's namen we 3 x S mobilus en 1 x M. Vroeger hadden wij 3 X 5 euro en 1 X 3 euro korting op onze "smart 15" abonnementen. Bij controle van onze nieuwe factuur blijkt er geen korting meer te zijn voor ons. Dus, in feite heb ik mezelf tekort gedaan en betaal ik nu meer dan voorheen. Mijn vraag : Kan die korting van vroeger opnieuw toegekend worden ? En zo niet, is er dan een compensatie ? 18 euro per maand is toch niet niks op jaarbasis bekeken... Mvg. Yves
Dag iedereen, Ik ben niet erg wegwijs met technologie en vroeg me af of iemand hier kon helpen! Ik heb een oude (analoge?) beamer: Canon LV-7230. Hij heeft geen HDMI poort... Ik zou deze willen aansluiten op de digibox van proximus. Ik heb hiervoor een kabeltje gekocht die HDMI met RGB verbindt / omzet? Wanneer we de digitale tv willen installeren komt er echter enkel een startscherm voor enkele seconden ("wacht enkele minuten"). Vervolgens wordt het scherm plots zwart en veranderd er niets meer... Is hier een oplossing voor of kopen we best gewoon een nieuwe beamer? Bedankt!
Dag iedereen, we zitten hier thuis met een vervelend probleem. Sinds enkele dagen is onze internetsnelheid gehalveerd. Dit zonder enige aanleiding. Er is niets veranderd aan de modem of aan de bekabeling en dergelijke... Normaal gezien downloaden wij aan een 7 à 8 MB/s (Wat al vrij weinig is, maar dat zou komen omdat we ver van de 'kast' zitten.) Nu, sinds enkele dagen loop ik dus te hinkelen met een 3 MB/s. Vrij vervelend als je het dubbele gewend bent. Wie kan mij hiermee helpen? Het gaat hier niet over draadloos internet. Alvast bedankt!
Wij zijn aan het bouwen in Opdorp (Buggenhout). Daar is het signaal van Proximus (gesprek +data) zelfs in openlucht slecht tot zeer slecht. In ons huis in aanbouw blijft van dit zwak signaal zo goed als niets over. Wij hebben beiden een GSM met Proximusabonnement van het bedrijf en worden beroepshalve verondersteld ook thuis bereikbaar te zijn. Is er een verklaring voor dit zwakke signaal? Kan er daar iets aan gedaan worden?
Met vorige decoder kon ik via stekkers (king fisch?) een verbinding maken met mijn versterker zodat ik digitale radio kon beluisteren via de boxen van mijn stereo installatie. (geen tuner voorhanden). Mijn nieuwe decoder heeft deze aansluiting niet, wel HDMI en USB maar dat heeft mijn versterker (oud beestje) niet. Nu kan ik dus geen digitale radio meer luisteren. hoe los ik dit op?
Ik ben klant sedert ongeveer 50 jaar. Ik neem contact via het forum want dit is mijn enige mogelijkheid. Ik kan zelf geen contact meer nemen via my proximus omdat mijn nummer zogezegd geen proximus nummer meer is. Op 1 nov kreeg ik een sms dat ik mijn toestellen niet heb binnen gebracht en ik dit nog kan rechtzetten voor 21 nov. Ik heb direct geantwoord maar kreeg daar geen reactie op, omdat ik zogezegd geen klant meer ben???? Na 21 nov krijg ik boetes. Benieuwd wat dat zal zijn? Als ik mijn nummer bel dan krijg ik 'dit nummer is gewijzigd' maar er wordt verder niets gezegd wat je moet doen. HELP wat kan ik doen.
hallo. kan je een nieuwe gsm aanschaffen met je punten de rest van het bedrag zo betalen? vind er nergens iets van terug...
ik contacteerde proximus (via messenger) omdat op mijn factuur het volume pack was aangerekend terwijl dit gratis in het pack tv+internet zou inbegrepen zijn. Ik ontving een creditnota en deze werd correct verrekend in mijn volgende factuur. Maar op die nieuwe factuur staat opnieuw 10 euro aangerekend voor het volume pack, terwijl proximus mij toch had beloofd dat dit in orde gezet was. Kan ik zelf die 10 euro in mindering brengen bij betaling, en vooral, kan dit in orde gebracht worden zodat ik de volgende keer eindelijk correct kan gefactureerd worden ? Op messenger trouwens nog geen antwoord op mijn bericht dat er al van staat van dinsdagmorgen...
Ik heb via herladen.com geprobeerd mijn gsm te herladen met 5EUR belkrediet en ik heb een code gekregen die niet werkt. Wat nu?
Als ik netflix wil openen via de decoder, krijg ik de foutmelding " Kan geen verbinding maken met netflix". Bij meer details >controleer je netwerk; worden alle Netflix servers meteen gevonden en heb ik een snelheid > 55 Mbps. Netflix opnieuw opladen vanuit dit menu resulteert in dezelfde error message. De decoder is een NTE_Mini_V5 versie 6.32.3.38/4.0.64, sdk 4.0.64, netflix nrdapp.nrdlib/mdxlib 2013.2.64 nrdjs v2.22.40 Decoder en bbox herstaren lossen het probleem niet op.
Beste, Graag had ik mijn punten ingeruild (Premium Club) voor een bon AS Adventure, HM, Fnac,.... Ik ben gedurende meer dan 20 jaar trouwe proximus klant geweest. Kan u deze punten aub nog omzetten. Mvg Tania
Ten gevolge van de onthullingen over de huur van telefoontoestellen keek ik de factuur van mijn moeders vaste lijn na. Daar staat ook nog steeds een maandelijks huurbedrag voor een bijkomende bel op! 0,72 euro per maand. Mijn ouders verhuisden in 1981 naar hun nieuwe woonst. Ze betaalden dus gedurende 36 jaar huur voor de extra bel. Even rekenen: 36 X 12 X 0,72 euro = 311,04 euro. Hoe zeggen we die huur onmiddellijk op?
Onbegrijpelijk. Ik wens enkel TV bij Proximus. Geen internet noch telefonie. Wel heb ik 2 GSM toestellen bij Proximus. Voor TV ben ik verplicht een bundle te nemen met telefonie of internet. Internet geprobeerd, maar reikt niet over de volledige woning, springt regelmatig uit en is verschrikkelijk traag. Daarom overgeschakeld naar Telenet voor internet. Nu verplicht Proximus mij om ook met TV naar Telenet over te gaan omdat zij geen TV aanbieden. Onbegrijpelijk. Dus echt overschakelen ????
Hoi, Vroeger had ik er af en toe eens last van, 1 of 2 keer op paar uur. Maar sinds gisteren kan ik amper 20 seconden op mijn PC naar Live tv kijken of deze error verschijnt. Wat ik al geprobeerd heb en niet werkt is: Browser Chrome updaten Refreshen venster Opnieuw uitloggen en inloggen als gebruiker App herinstalleren Thuis netwerk router herstarten .... De TV Live streaming app is dus nu zo goed als nutteloos. Groeten.
hallo, Ik woon in Brussel en vind op Proximus tv nergens studio 100 tv in het Nederlands. Is het zo dat dit niet beschikbaar is in het Nederlands voor inwoners in Brussel? Mvg, Evi
kan het nog vandaag in Lier?
Hey, Rind 19.10 toen ik bij mijn ouders was viel de Proximus decoder plots uit. Alle lichtjes behalve eentje doofde. Na ongeveer een minuut herstartte de decoder en herstelde ook tv-diensten zich. Toen ik thuiskwam bleek dat mijn decoder ook opgestart of gereboot was. Want de draadloze internet werkte niet meer. Maar ook de decoder voor de TV stond uit. Die opstarten lukt nu niet meer. Als ik een reset doe verschijnt wel een bericht dat de decoder aan het updaten is, maar verder dan Welcome op de display van de decoder komt hij niet, want dan schakelt hij zichzelf uit. En gaat alles blanco. Een reboot van de modem haalt niets uit. En heropstarten van de decoder ook niet. De pjilen verschijnen wel kort op het scherm maar dan schakelt de decoder zichzelf uit. 'Welcome' in de wereld van Proximus TV.
Sedert vrijdag hebben we een tuttimus. ( vroeger enkel internet en dig.TV) Nu uitgebreid met vaste telefoon en mobiel. Telkens we nu willen bellen met vaste lijn valt onze internetverbinding weg. ( telefoon gekocht in Proximus-winkel) We hebben nog een bbox-2. Wat kan de oorzaak zijn ? En zeker de oplossing ! Alvast bedankt !
In het begin betaalde ik permaand tv zender internet telefoon 65.85€. Nu heb ik door gegeven dat ik geen telefoon wil dus dan blijft er alleen internet en tv zender. Ik vroeg wat de kosten zouden zijn ze zij ongeveer 50 of 55€. Nu krijg ik een rekening Van 110€ waarom? Via de mail Ik heb heel vaak gevraagt om het perpost te bezorgen maar nee. Kan iemand mij helpen
Beste ik ben sinds oktober dus heel recent klant. Als ik nu iets bijneem in mijn bestaande abbonement kan ik dan ook de tv nemen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.