Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app

  • October 28, 2017
  • 10 reacties
  • 260 Bekeken

De Proximus tv app werkt niet, ik krijg steeds terug dat ik gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren... veelvoorkomend probleem zo te zien ..

Beste antwoord door ThomasP

Antoon_08, met welke login probeer je in te loggen? Ik zie namelijk dat je Forum login een andere login is dan je MyProximus login. Wanneer je dus zal proberen in te loggen met je emailadres dat je gebruikt op dit forum, zal dit niet werken gezien hierop geen MyProximus aan is gelinkt. Je dient dus in te loggen met je MyProximus login (emailadres). Ik stuur je via privébericht de desbetreffende emailadressen zodat het wat duidelijk wordt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • October 28, 2017
Dag Sofie, kan je me even je telnr of klantid doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijk ik dit even voor je na. Ik zie al bijvoorbeeld dat de MyProximus account dat je hier gebruikt op het Forum niet is gekoppeld aan een klantid en dus geen producten bevat. Je zal deze dus (momenteel) niet kunnen gebruiken voor de Proximus TV app. Als je me even je telnr of klantid kan doorgeven, pluis ik dit even voor je uit.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 28, 2017
Hoe stuur ik privé bericht? Heb m’n vraag ook al gesteld via de chat...

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • October 28, 2017
Dan word je vermoedelijk verder geholpen door een collega van me. ;)
Je kan een privébericht sturen door naar het profiel van Het Proximus Team te gaan en hier te klikken op 'Stuur bericht'.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 28, 2017
Heb het klantnummer gestuurd via privé bericht ?, nog 3 wachtende voor op chat

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • October 28, 2017
Klinkt als een wedstrijd! Count me in!! Ik ga aan de slag!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • October 28, 2017
Hey Sofie, ik heb net je PM beantwoord. Je zal eerst een MyProximus moeten aanmaken met je klantid. Nadat dit gebeurd is, kan je de Proximus TV app gebruiken. Laat me zeker iets weten mocht dit je na het aanmaken van je account, de app nog steeds niet kunnen gebruiken.

  • Apprentice
  • November 16, 2017
Bij mij werkt ook niet,!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • November 16, 2017
Dag Keall, ik zie hem wel goed actief staan bij jou. Je gebruikt toch je MSN adres als login? Welke melding krijg je en op welk toestel probeer je de app te gebruiken ? Werkt het wel op www.proximustv.be?

  • Apprentice
  • November 20, 2017
Beste, Hier ook het zelfde probleem bij iPhone SE. Telkens weer het loginscherm.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 21, 2017
Antoon_08, met welke login probeer je in te loggen? Ik zie namelijk dat je Forum login een andere login is dan je MyProximus login. Wanneer je dus zal proberen in te loggen met je emailadres dat je gebruikt op dit forum, zal dit niet werken gezien hierop geen MyProximus aan is gelinkt. Je dient dus in te loggen met je MyProximus login (emailadres). Ik stuur je via privébericht de desbetreffende emailadressen zodat het wat duidelijk wordt.