Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik vroeg mij af of dit probleem al gekend is en hoe het opgelost is : ik krijg van een incassobureau een aanmaning om een factuur te betalen. Ik heb deze echter niet in myproximus. Ik vraag een copij aan maar krijg geen antwoord. Ook telefonisch lukt niet. Bij de hulplijn van Proximus ook niet want zij hebben het dossier doorgestuurd en kunnen mij geen informatie geven. Ik wil ondertussen een abonnement laten aanpassen (goedkoper) maar dit kan ik niet omdat ik blijkbaar op een zwarte lijst sta. Dit is toch absurd ? Ik weet niet meer hoe dit op te lossen.
Hallo, De laatste paar weken is men internet overdreven traag. De eerste paar maanden was de snelheid zoals het hoorde. http://pxs.speedtestcustom.com/result/f9a00a10-dbb8-11e7-8590-ad16dd9d8969 http://pxs.speedtestcustom.com/result/b29579f0-dbba-11e7-b424-f9dc2605d8d0 http://pxs.speedtestcustom.com/result/d06290d0-dbba-11e7-b424-f9dc2605d8d0 Dit is het resultaat van men laatste meting. Download speed 85 Mbps Upload speed 15 Mbps Hiervoor heb ik betaald. Ik heb dit ook al telefonisch gemeld en ze gingen een technieker langssturen. We zijn ondertussen 5 weken later. Mijn vraag is dus. What the fuck is er aan het gebueren? En wanneer komt die verrekte technieker? En wanneer krijg ik de snelheid dat ik voor betaal?
Bij een reparatie aan het net buis van afloop kapot geboord nog steeds niet hersteld wel komen kijken dat is alles lekt betaal ik daarvoor 03...
Schade afloop bij herstelling ln de buis geboord
Beste, Sinds gisteren ben ik overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Ik heb het Tutimus abonnement genomen. Ik zit echter met een klein probleempje. De snelheid van het internet is traag. Via kabel of wifi haal ik nog geen 26 Mbps. Ik heb hier ook al eens de berichten gelezen en heb ook eens gekeken wat ze eigenlijk beloven. Als ik dat zo zie zit ik wel met een groot verschil. Mijn vraag is nu of dit normaal is of niet ? Hoe kan ik dat verbeteren ? Ik heb al verschillende malen de modem eens gereset en niks helpt. Wat zijn mijn opties ? Alvast bedankt.
Het lukt mijn absoluut niet om ook maar een mail te sturen via mail van windows 10. Ontvangen van mail is geen probleem. Heb al tweemaal helpdesk gebeld ,maar deze kunnen mij geen oplossing aanbieden. Deze foutmelding krijg ik telkens als ik een mail verstuur ,zelfs LEGE mail naar mezelf ;Omdat dit bericht niet kan worden verzonden, is het opgenomen in de map Concepten. Voordat u het opnieuw probeert, kunt u controleren of u het juiste adres hebt opgegeven en of de bijlagen niet te groot zijn. Wat heb ik geprobeerd ? ; mail naar mezelf gestuurd op pc mail naar mezelf gestuurd op laptop mail naar mezelf gestuurd op een pc van vriend ,die waar anders woont en telenet heeft. Met ander account (g-mail) heb ik dat probleem niet ,dus enkel met skynet. En veel kunt ge daar niet instellen voor account ,enkel email en wachtwo
Ik kan mijn proximus abonnement niet toevoegen aan mijn Play store
Mijn vriend heeft een iphone 7 met korting kunnen kopen met zijn huidig abonnement (wel bij Telenet). Mijn vraag is nu of dit ook gaat bij proximus, ik heb een FullControll S. Kan ik hiermee korting krijgen bij de aankoop van een nieuwe iphone 7? alvast bedankt!
Ik heb een gelijkaardig probleem als enkele andere gebruikers op het forum. Ik kan nl. niet meer inloggen op mijn @skynet.be adres, niet via outlook (raar maar waar wel versturen vanuit outlook) ook niet via de browser en ook niet via mail2web zoals in enkele posts gesuggereerd werd. Het paswoord voor het account werd niet aangepast en toch is er geen mogelijkheid om in te loggen. Ook kunnen we geen nieuw paswoord aanvragen omdat dit, of een link, nergens naartoe gestuurd kan worden. Het gaat over een ouder e-mailadres dat niet aan een Myproximus account gelinkt is. Is er nog een andere mogelijkheid om hier een oplossing voor te vinden?? Alvast bedankt, Carry
De website van Proximus is niet duidelijk; op mijn telefonisch contact met de klantendienst (Eva) kreeg ik als antwoord dat, als ik in het buitenland ben, moet bellen met +32/0475156060, een nummer dat ik nergens terug vind op de website. Eva was trouwens niet zeker of de eerst 0 wel of niet nodig was bij oproepen uit het buitenland (!). Ze vertelde me ook dat dit het tel nummer van de klantendienst is, die alleen bereikbaar is tijdens kantooruren. Dus als je GSM gestolen wordt, kan het een weekend duren vooraleer je dat kunt aanmelden... Op de website vind ik wel het nummer 080022800 dat 24/7 bereikbaar is. Mijn vraag: kan dit nummer ook vanuit het buitenland bereikt worden ?
Waarom kan je via de Franstalige versie van het Proximus menu bij mijn gratis kadofilm de laatste Pirates of the Caraïben huren en via het Nederlandstalig menu niet Waar is het gezond verstand van Proximus
Allen, Ik merk op dat mijn BBOX3 modem sinds enkele dagen/weken regelmatig (verbinding)problemen heeft, o.a. het volledig wegvallen van de DSL- en WiFi verbinding gedurende enkele seconden tot enkele minuten. Verder zie ik ook dat de leds van de LAN- en WiFi-verbinding op mijn BBOx3 om de x-aantal tijd voor een tijdje rood worden (zie afbeelding) om een onverklaarbare reden. Er zijn de voorbije maanden geen nieuwe toestellen bijgekomen, er zijn geen IP conflicten in mijn netwerk, de software van de modem is up-to-date en een lijntest geeft geen enkel probleem aan. Waaraan zou dat nog kunnen liggen? Alvast bedankt voor jullie suggesties.
Hallo, Ik heb gisteren tot mijn grote spijt ontdekt dat mijn fnac waardebon sinds 3 dagen vervallen is. Had deze wegens werken thuis in een lade gelegd en uit het oog verloren. Is er een mogelijkheid dat deze kan verlengd worden? Iemand een idee? Groeten wim
Tot op vandaag vraag ik mij af wanneer Proximus het probleem serieus gaat nemen en gaat oplossen voor mij? Ik zit namelijk al een maand te wachten op Proximus om het probleem aan te pakken en op te lossen, maar telkens krijg ik het antwoord dat er een dossier is opgemaakt en dergelijke... Ik heb het serieus beu aan het worden en mijn geduld geraakt stilaan op met het van het kastje naar de muur gestuurd te worden en terug. Is er dan echt niemand die capabel genoeg is die het probleem is aanpakt en oplost? Heb een maand geleden een Tuttimus genomen (actie TV) waarbij ook een mobiel (joint offer) in pack zit. Nu had ik ook nog een mobiel (joint offer) op vorige account staan dat er gewoon simpelweg bij in het huidige Tuttimus pack moest geplaatst worden, zodat bellen naar nummers in het pack gratis wordt en de mobiele data verdubbeld. Dit laatste met de mobiel die erbij moet komen lukt Proximus echter niet na meerdere malen contact te hebben gehad en dossiers, dossiers, dossiers die opge
Ik kan niet inloggen via de webmail. Op het forum vond ik dit probleem wel terug maar niet direct een oplossing. Mijn mail is geïnstalleerd op mijn smartphone en op mijn vast pc thuis. Maar het zou echt handig zijn moest ik ook nog kunnen inloggen op de webmail. Deze foutmelding krijg ik : The quota on mail server “resmail-prd-imap-priv-vip.bc”exceeded with loging …. Weet iemand of er hier een oplossing voor is? Dank je wel al!
Net als iedere klant kreeg ik voor mijn verjaardag een kaartje met 500 punten. Ik kan mijn saldo raadplegen echter niet inruilen omwille van een hardnekkige technische fout die nu al meer dan een jaar bestaat in mijn geval. Steeds wordt gevraagd om mijn e-mail te geven, dat zouden jullie niet in het bezit hebben? Raar want de factuur bereikt mij wel via mail. Dus als ik mijn adres wil ingeven lukt dit nooit en blijf ik ergo met lege handen staan. Leuke verjaardagsfrustratie me dunkt. Dit probleem werd al reeds meerdere malen telefonisch aangekaart alsook het aanpassen van abonnement naar tuttimus, telefonisch wordt telkens verzekerd dat het allemaal in orde zal komen. Tot heden niets in orde. Kort omschreven ben ik het beu van antwoordloos te blijven. Graag een oplossing deze week nog en daarmee bedoel ik werkelijk opgelost!
beste ik heb nu een comfort pack, ik zou graag overschakelen naar tuttimus. kan ik dan gebruik maken van de lopende aanbieding met lg tv voor 69 euro en smartphone met korting? grtz
is er een mogelijkheid om via de site de lopende periode en verschuldigd bedrag te zien van een aankoop GSM met abbo bij proximus. heb het gevraagd via klantendienst al het bedrag enzo maar zou handig zijn als dit in de myproximus ook zou komen, voor bestaande en nieuwe klanten misschien ook handig, bij de concurrentie telenet kan je dit zien op je factuur en online, misschien ook een optie voor op de factuur te zetten.
Ik heb mijn premium punten van november niet gekregen die van de quiz wel.
Ik heb nu al een week een probleem met men wifi normaal verbind ik automatisch met mijn gsm en ook Netflix maar nu kan ik niet meer verbinden ik voer het juiste wachtwoord in en dan komt erop dat ik verbonden ben en direct daarna vraagd die opnieuw voor aan te melden voor verbinding ik snap et niet kan je me helpen mvg
ik had een pay and go kaart, die in een telefoon zit die niet regelmatig gebruikt wordt, nu blijkt dat mijn nummer gelijk niet meer bestaat, waarschijnlijk door niet te identificieren? Wat kan ik hier aan doen, nummer moet blijven bestaan want wordt gebruikt voor een vereniging en staat overal vermeld op folders en dergelijke, hoe kan ik dit op orde krijgen en het nummer terug in werking?
Op 13 oktober heb ik mijn abonnement van digitale tv en internet opgezegd. Nu krijg ik begin november een factuur met mijn volledige maandbedrag toegestuurd + eenmalige kosten van 59€ voor laattijdig annuleren. Bij mijn weten is er steeds de mogelijkheid om kosteloos een abonnement op te zeggen dus laat ik dit ook weten aan Proximus. Na een dag krijg ik bericht dat ik deze kosten helemaal niet moet betalen en ook slechts die paar dagen dat ik nog Proximus had in oktober. Het betrof dan nog 7.68€ die ik moest betalen met de mededeling op mijn factuur. Enkele dagen later heb ik dan dit bedrag overgeschreven. Nu zie ik begin vorige week op mijn rekeninguittreksels en is het volledige bedrag van 158€ toch nog van mijn rekening gehaald. Ik heb dit dan meteen via een klachtenmail laten weten maar tot op heden, 1 week later heb ik nog steeds geen antwoord op mijn klacht. Dat er nu het bedrag zou afgegaan zijn dat ik zou moeten betalen 7.68€ zou ik kunnen begrijpen (ik was die domiciliering ve
Sinds een paar dagen ontvang of kan ik geen e-mails meer verzenden op mijn smartphone. Van alles geprobeerd, het lukt niet. Foutcode is: 86000C09. Wat kan ik doen? Was altijd goed gegaan.
goede middag, sinds een aantal weken krijg ik steeds een foutmelding op My Proximus... steeds hetzelfde "Oeps, er deed zich een probleem voor"... het lijkt mij toch een lange tijd voor er hier een oplossing voor gevonden is. Ik kan ondertussen "Mijn producten" niet raadplegen noch veranderen. Het zorgt er tevens voor dat ik geen nieuwe bestellingen kan doen. Enig idee hoe en wanneer dit opgelost kan worden? Ik heb uw medewerkers reeds telefonisch en in de shop hierover gesproken, maar zie geen oplossing verschijnen. vr gr
Het lijkt me opportuun om mijn verhaal te doen, gezien ik er zeer weinig respons op kreeg. Hopelijk ben ik een van de weinigen die deze schandalige situaties meemaal. Ik heb onlangs een aanvraag gedaan voor een internet/proximus-tv pack. Ondertussen werd alles geïnstalleerd maar wat een lijdensweg... Via deze weg wil ik klagen over de manier waarop een vrij simpele installatie verlopen is. Na het bestellen van de pack werd een afspraak met een technicus gepland. Deze vriendelijke meneer kwam en deed de ronde van het huis. Over de beleefdheid en vriendelijkheid valt niets negatiefs te zeggen, integendeel. Hij oordeelde dat er geen telefoonaansluiting was. Hij keek op zijn computer en haalde plannen boven van onze buurman (nummer 26A ipv 26). Zelfs na aandringen dat er toch een aansluiting zou moeten zijn werd geconcludeerd dat er een sleuf moet gegraven worden. De dag nadien beslis ik toch maar even naar proximus te bellen. Opnieuw vermeld ik dat de vorige eigenaar klant was bij
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.