goede middag, sinds een aantal weken krijg ik steeds een foutmelding op My Proximus... steeds hetzelfde "Oeps, er deed zich een probleem voor"... het lijkt mij toch een lange tijd voor er hier een oplossing voor gevonden is. Ik kan ondertussen "Mijn producten" niet raadplegen noch veranderen. Het zorgt er tevens voor dat ik geen nieuwe bestellingen kan doen.
Enig idee hoe en wanneer dit opgelost kan worden? Ik heb uw medewerkers reeds telefonisch en in de shop hierover gesproken, maar zie geen oplossing verschijnen.
vr gr
Beantwoord
Foutmelding op MyProximus
Beste antwoord door ThomasP
Midas, ik zie dat er wijzigingen zijn gebeurd op je contract en dat er een 'overname' is gebeurd zodat je abonnement nu op naam van je zaak staat. Met deze naamwijziging wordt er een nieuwe klantenfiche aangemaakt waardoor ook je MyProximus opnieuw dient worden aangemaakt.
Ik heb je 'oude' account verwijderd gezien je hier niets meer mee kan doen en zodat je emailadres terug 'vrij' komt. Je kan dan een nieuwe account aanmaken met je emailadres met je nieuwe klantid. Ik stuur deze via privébericht nog even door mocht je deze niet meteen hebben.
Mocht je nog vragen hebben hoe je je MyProximus moet aanmaken, kijk even op volgende pagina.
Ik heb je 'oude' account verwijderd gezien je hier niets meer mee kan doen en zodat je emailadres terug 'vrij' komt. Je kan dan een nieuwe account aanmaken met je emailadres met je nieuwe klantid. Ik stuur deze via privébericht nog even door mocht je deze niet meteen hebben.
Mocht je nog vragen hebben hoe je je MyProximus moet aanmaken, kijk even op volgende pagina.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.