Skip to main content
Beantwoord

Premium punten niet gekregen

  • December 1, 2017
  • 5 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb mijn premium punten van november niet gekregen die van de quiz wel.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Ad, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer geven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • December 1, 2017
Beste,

Geloof me, ge bent niet alleen die z'n punten van november nog niet ontvangen heeft. Meestal werden deze onmiddellijk bijgeschreven zodra het faktuur zichtbaar werd in "my proximus" en dit rond de 11de van de maand. Deze maand dus niet en ook niet na de betaling van het faktuur eind november ook nog niet.
Hopelijk kunnen en willen de proximus-medewerkers eens informeren en zorgen voor een spoedige oplossing.

Met vriendelijke groeten

ROOBOO

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 2, 2017
Allen, we geven het door aan de betrokken dienst. Groeten. Jan

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 2, 2017
Beste Ad, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer geven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 4, 2017
Freya ging het even nakijken maar ik zie de punten van december maar niet van november.
Komaan Freya maak me blij en uiteraard ook de mensen met hetzelfde probleem.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • December 6, 2017
aan proximus-team,

Ontbrekende punten zijn vandaag bijgevoegd.
Bedankt