Skip to main content
Beantwoord

E-mail: kan niet ontvangen of verzenden

  • December 6, 2017
  • 6 reacties
  • 321 Bekeken

Sinds een paar dagen ontvang of kan ik geen e-mails meer verzenden op mijn smartphone.
Van alles geprobeerd, het lukt niet.
Foutcode is: 86000C09.
Wat kan ik doen? Was altijd goed gegaan.

Beste antwoord door Jean-PaulS

Hoi, dit is waarschijnlijk toch een storing in de account instellingen van je mail. Ik raad aan om het account eens te verwijderen en terug toe te voegen. Als dit nog niet lukt kan je ons via privé bericht contacteren.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • December 6, 2017
Kan je ze toch nog altijd bereiken via http://webmail.proximus.be
zie ook of je instellingen nog juist staan
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

> Stel uw gsm of tablet in
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 6, 2017
Martin, Surfen op internet(smartphone) is geen probleem, maar ik kan niet mailen of mails ontvangen op mijn smartphone, wel op de computer (desktop).

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 6, 2017
Surfen op internet is geen probleem, maar ik kan niet mailen of mails ontvangen op mijn smartphone, wel op de computer (desktop).

Martin
  • December 6, 2017
heb je via de meegegeven linken hierboven gekeken of alle instellingen voor je mailaccount op je smartphone nog werken.
Kan je geen mails meer versturen of ontvangen alleen van proximus mail of is het algemeen, dus ook geen gmails, hotmails enz. ook niet meer.
Dan mss eens je mail applicatie op je smartphone opnieuw installeren

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 6, 2017
Ter info:
https://answers.microsoft.com/nl-nl/mobiledevices/forum/mdlumia-mdtips/foutcode-86000c09/5cb16d7f-6d4e-4a28-be8b-1c4e7a94dddf

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 6, 2017
Hoi, dit is waarschijnlijk toch een storing in de account instellingen van je mail. Ik raad aan om het account eens te verwijderen en terug toe te voegen. Als dit nog niet lukt kan je ons via privé bericht contacteren.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-paul