Skip to main content
Beantwoord

Pay and Go

  • December 6, 2017
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

ik had een pay and go kaart, die in een telefoon zit die niet regelmatig gebruikt wordt, nu blijkt dat mijn nummer gelijk niet meer bestaat, waarschijnlijk door niet te identificieren? Wat kan ik hier aan doen, nummer moet blijven bestaan want wordt gebruikt voor een vereniging en staat overal vermeld op folders en dergelijke, hoe kan ik dit op orde krijgen en het nummer terug in werking?

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Molleke, kan je het betrokken gsmnummer geven via privébericht via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ? Dan kijk ik nog even na wat we hiervoor kunnen doen. Indien je nummer geschrapt is omdat je niet tijdig herladen hebt, kunnen we hier helaas niets meer aan doen. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 6, 2017
Na de vervaldag kunt u niet meer bellen, sms’en, enz.
U hebt op dat moment nog 7 dagen om te herladen, zodat u uw Pay&Go-kaart opnieuw kunt gebruiken.
Hopelijk is je nummer nog vrij en kunnen de mensen van Proximus die terug in dienst stellen voor u.

Ter info:
> Identificatie van je prepaidkaart
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 6, 2017
Beste Molleke, kan je het betrokken gsmnummer geven via privébericht via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ? Dan kijk ik nog even na wat we hiervoor kunnen doen. Indien je nummer geschrapt is omdat je niet tijdig herladen hebt, kunnen we hier helaas niets meer aan doen. Groetjes Freya