Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, ik kocht anderhalfjaar geleden een iPhone gekoppeld aan een gsm abonnement bij Proximus .. Sinds een tijdje valt de iPhone uit bij een percentage lager dan 35 en bij voorkeur buiten... Ik heb al raad gevraagd in een Apple store, en de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen. Dit helpt niet!! Is hier nog garantie' ? Mijn contract loopt nog tot juli2018
Een op zich eenvoudig probleem met mail ( op een van de computers thuis werkt de centrale mailbox spontaan niet meer, alles werkt verder goed en de lijn is ok)) Ondersteuning hierbij van 6 verschillende medewerkers over, twee verschillende dagen, leidt tot het verlies van onze gehele mailgeschiedenis. Een kleine ramp! Een plaats om een schriftelijke klacht in te dienen vind je op de hele website niet. Vragen stellen over allerlei onderwerpen is het enige wat kan en voor het uiten van klachten en frustraties worden handig afgeleid naar een forum! laat de klanten het onderling uitzoeken!! de ondersteuning: Ik kreeg het advies van een van de techneuten het account te verwijderen als het anders niet ging en opnieuw te installeren. dat zou geen enkel probleem vormen, alles zou desondanks behouden blijven op de server. Nee dus!!! Vier anderen konden tevoren niets voor me betekenen; een vertelde geen cursus tav het onderwerp te hebben gehad een ander beweerde eerst een uur lang te moete
Ik heb een Samsung Smart TV en een V5 compact decoder. Vandaag zegt de TV dat hij geen signaal krijgt. Ik heb de helpdesk gebeld en samen met de medewerker een andere HDMI-poort geprobeerd - tevergeefs. De medewerker besloot dat mijn HDMI-kabel defect is. Dat kan, natuurlijk, maar ik zou eerst zeker willen weten vóór ik die HDMI-kabel uit mijn installatie haal (het is nogal bewerkelijk - het zou ook omslachtig zijn om die HDMI-kabel om te keren). Kan ik een HDMI-kabel testen? Kan ik bijvoorbeeld mijn laptop als bron gebruiken (in plaats van de decoder) en zien of de TV dat oppikt? Omgekeerd, kan ik de laptop in de plaats van de TV zetten en zien of hij "iets" ontvangt van de decoder?
Ik heb gisteren mijne nieuwe simkaart toegekregen maar deze is niet geactiveerd. Ik heb de telefoon al uitgezet en aan, zonder resultaat. Ik kom van een andere provider en weet totaal niet hoe ik dit moet oplossen gezien ik niet kan telefoneren naar Proximus. Help!
Wij hebben momenteel een familus pakket maar bij het nazien van onze facturen merk ik dat de vaste lijn eigenlijk niet gebruikt meer wordt. Het lijkt me dan ook overbodig om deze te behouden. Kan ik dit opzeggen en dus gewoon mijn internet, tv en netflix behouden? Wat moet ik hiervoor doen?
Al verschillende jaren ben ik klant bij proximus, ten eerste vind ik het erg dat ik na al die jaren van een kind die mss slimmer zijn dan wij moet horen dat ik veel te veel betaal, mijn factuur telefoon en tv zijn al jaren apart en liepen op tot serieuze bedragen, na zelf mijn eigen te verplaatsen en te informeren kreeg ik dan te horen dat ik veel goedkoper af was met tuttimus maar moest wachten in mijn geval op minimus, hetgeen ik dan ook gedaan heb. In m'n laatste reaktie kreeg ik uitstel tot elke 10 de van de maand om te betalen daar het gemakkelijker was wanneer mijn loon gestort werd, weeral kreeg ik een schrijven dat ik voor 9/12 moest betalen en 15 euro extra, dit vind ik erover, kan hier iet aan gedaan worden?
Contact Op de header staat: contacteer per email, maar nergens is een email contactadres te vinden! Super klantvriendelijk!
Gisteren 2 nieuwe gsm gekocht ( Samsung J5 ) Daar onze huidige simkaarten niet passen in deze toestellen, 2 nieuwe simkaarten gekregen ( nanosimkaarten ) in Proximuswinkel. Eerste gsm na enkele ogenblikken geactiveerd, ......2de toestel ging volgens verkoper iets later geactiveerd worden........... helaas reeds een dag later en nog steeds geen activatie ! ....... wat kan hiervan de reden zijn ? ( beide toestellen staan op eenzelfde Facturatie , Tuttimus mobilis M ) Met vriendelijke groet, Pascal.
Ik heb al een dikke week geen ondertiteling meer bij BBC first. Dus ik kan deze afleveringen niet echt mogen omwille dat mijn Engels niet echt super is. Kan er is naar gekeken worden a.u.b.
2 decoders laten installeren sedert vorige week m.b.v. wifi-brigde. sedert gisteren hebben wij regelmatig storing tijdens het kijken van tv. weet er iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?
Als je al een abonnement hebt van 20€ kan je dan ook een smartphone kopen voor 9€ ???
Hallo, Ik ben in november 2016 overgestapt naar tuttimus (familus met mobiele nrs). Hiervoor had ik via de werkgever een affinity korting, dit is bij de overgang ook gevraagd en was geen probleem. De eerst volgende factuur stond de korting er niet op. Na wat gebeld te hebben heb ik een rechtzetting gekregen en het ging van dan terug op de factuur gezet worden. NIET DUS!!! Van februari tot december 2017 heb ik de korting dus niet meer gekregen!!! Vele malen gebeld, vele dossiernummers gekregen waarin werd gezegd dat het in orde ging komen, dat ik er recht op had en dat het met terugwerkende kracht zou recht gezet worden. Vandaag voor de zoveelste keer gebeld, eerst zeiden ze dat ik er recht op had, de volgende zij dat ik een ander nr moest bellen (=080022006), heb nu al 1h25 een degoutant wachtmuziekje! Misschien is dit het nr van zaken die ze niet opgelost willen zien? Hopelijk wordt ik hier sneller geholpen!! Steven
Beste proximus, ik kreeg zonet enkele emails "Activering van uw proximus diensten" en "bevestiging van uw wijziging". Blijkbaar zou ik een " Wanagogo Pass" besteld hebben. Ik heb in geen geval iets besteld noch contact gehad met jullie diensten om maar iets te wijzigen. Beste gok dat u een naamgenoot een abbonement heeft ontzegd? Gelieve deze fout recht te zetten. PS afgelegd na 30 minuten wachten bij jullie telefonische klantendienst.
beste Ik krijg de melding Toepassing Win U A P Entry.ex is geblokkeerd tot grafische hardware; ken dat niet ;weet iemand van jullie dat?
Beste Proximus, Via deze weg had ik graag een klacht willen loggen en zou ik willen dat mijn probleem wat beter wordt opgevolgd / gehoord. Na de verschillende kanalen ( Proximus shop, (erkent en niet erkent) telefonische bijstand, etc, Zou ik mijn gsm eindelijk willen gebruiken en geen mondelijke overeenkomst willen verkrijgen voor het activeren van mijn simkaart. En wens ik niet meer eindeloos in wacht worden gezet. Nadat ik vorige week vrijdag mijn nieuwe simkaart ontving is dit nogsteeds niet het geval. Een overdracht van nummer was zelfs niet van toepassing. Via welke weg kan mijn probleem worden opgelost? In afwachting van uw reactie verblijf ik, Hoogachtend, Fabio
Hoi, Ik ben 2 weken geleden overgestapt van Telenet naar Proximus. Pas sinds vandaag heeft Telenet mijn nummer vrijgegeven en kan ik enkel noodoproepen doen. Zoals gezegd heb ik mijn Proximus simkaart geplaatst, maar na 4uur nog steeds geen netwerk. Ik kan niemand bereiken , dus kan ook niet naar Proximus bellen om het in orde te maken... Leuk is anders
Ik krijg als nieuwe klant 6 maand lang 20 euro korting maar daardoor vervalt mijn affinity korting van 10 %.Klopt dit ? Zo ja kan ik dan alsnog voor de tv kiezen in plaats van de korting ? Klant 611598880
Bij deze zou ik zo snel mogelijk mijn restwaarde van mijn smartphone willen betalen. Via de telefonische klantendienst kon de eerste persoon mij niet helpen.. (onwetend ..) bij de 3 volgende personen werd de verbinding plots verbroken... raar ! Wachttijden tussen 10min en 2u ! Het is heel simpel toch ? Restwaarde afbetalen en dan ik in het Proximus Center een nieuwe gsm met abo gaan halen... (Nu sta ik ineens ook op een fullcontrol abo. ?????) Klantennummer 613706623
Ik kan in my proximus mijn gedetailleerde facturen met alle gsm nummers en tijdstippen niet zien. Als ik klik op factuur bekijken dan gebeurt er niets...
Wie weet er hoe je het gsmnummer kan aanpassen onder - My proximus - mijn poducten - mobile Internet laptop/tablet Het gsmnummer die er nu op staat bestaat niet.
Reeds 2 maand na elkaar factuur ontvangen van bijna 200€ wegens overschreden data en dit terwijl er bij opstart van het contract duidelijk vermeld was dat er geen data mocht toegevoegd worden zonder toestemming. Er wordt zelfs geen melding gedaan dat de data overschreden is/wordt, niets nada nul. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en ben absoluut niet te spreken over deze service. Als jullie denken dat 200€ niet veel is voor een alleen staande moeder dan hebben jullie het goed mis. Kerst en nieuw staat voor de deur dus kan dit goed gebruiken. Ik weet zoal dat hier niets aan gedaan zal worden want ik zal hetzelfde antwoord krijgen dan de vorige keren. Sorry mevrouw, maar de data is verbruikt en we kunnen hier niets aan veranderen. Het rare is dat het dan een paar maand goed gaat en dan bam terug een uitschieter om ziek van te worden. Ga ik idd hetzelfde antwoord krijgen of gaat hier een oplossing voor komen ?
Zelfs na het inbrengen van mijn activatiecode kan ik mijn internet of tv niet koppelen aan my proximus.Wat betekent dat ik geen tv kan kijken op gsm of tablet.Al een week aan het sukkelen.Klantendienst al meermaals gebeld en die beloven veel maar er gebeurd niets.Mijn factuur loopt wel gewoon door.... nog maar een week klant maar mis Telenet nu al 😞
In januari 2017 ben ik verhuisd. Nu bij het bekijken van m'n laatste factuur zie ik dat bij mijn 'installatieadres' nog steeds mijn 'oud adres' staat. Nochtans krijg ik mijn facturen correct op het nieuwe adres. Wat moet ik hiermee? Dank u.
Paar weken geleden had ik internetproblemen. Toen ik de speedtest deed was die barslecht. nuja, hier een post gemaakr waarna m'n profiel iets verhoogd geweest is en alles leek terug normaal. Enkele weken later, terug problemen. Ik doe wééral de speedtest maar die toont alleen maar "normale" snelheden en een ms van +- 30. En toch, pagina's laden supersloom, ik moet mijn router 10 x per dag heropstarten omdat de wifi op mijn gsm aantoont dat ik internet heb maar dit onwaar blijkt te zijn, ik word uit games gegooid, op discord hoort niemand me plots nog praten en als ik dan heropstart kan ik zelfs niet meer joinen. Dus ja, zal ik om de 2 weken mogen komen aankloppen omdat het internet die zoiezo al op niks trekt dan nog eens maar half werkt? Ja, mijn pc is verbonden via kabel ...
Vroeger kon je een waardebon nemen van Zalando met je premiumpunten en nu staat die bon er niet meer tussen. Hoe komt dit?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.