Skip to main content
Beantwoord

Overschakelen simkaart

  • December 7, 2017
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Hoi,

Ik ben 2 weken geleden overgestapt van Telenet naar Proximus. Pas sinds vandaag heeft Telenet mijn nummer vrijgegeven en kan ik enkel noodoproepen doen. Zoals gezegd heb ik mijn Proximus simkaart geplaatst, maar na 4uur nog steeds geen netwerk. Ik kan niemand bereiken , dus kan ook niet naar Proximus bellen om het in orde te maken... Leuk is anders

Beste antwoord door AkiW

Hallo, heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak. Kan u mij uw Proximus klanten nr en uw gsm nr ( via privébericht) doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u. Mvg, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 7, 2017
tip: op www.crdc.be/ kan je alvast eens checken aan welke provider dit nummer nog eventueel gekoppeld is.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • December 7, 2017
Hier staan nog contact mogelijkheden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • December 9, 2017
Hallo, heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak. Kan u mij uw Proximus klanten nr en uw gsm nr ( via privébericht) doorgeven? Ik kijk dit graag na voor u. Mvg, Aw