Skip to main content
Beantwoord

Storing tv

  • December 9, 2017
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

2 decoders laten installeren sedert vorige week m.b.v. wifi-brigde. sedert gisteren hebben wij regelmatig storing tijdens het kijken van tv. weet er iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?

Beste antwoord door AndyR

Hoi Leen,

De storingen die voorkomen is dit op beide decoders? Je kan altijd de de Wi-Fi bridges eens volledig herstarten, dit kan je op de volgende manier doen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-herstarten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AndyR
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • December 9, 2017
Hoi Leen,

De storingen die voorkomen is dit op beide decoders? Je kan altijd de de Wi-Fi bridges eens volledig herstarten, dit kan je op de volgende manier doen.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-herstarten.html