In januari 2017 ben ik verhuisd.
Nu bij het bekijken van m'n laatste factuur zie ik dat
bij mijn 'installatieadres' nog steeds mijn 'oud adres' staat.
Nochtans krijg ik mijn facturen correct op het nieuwe adres.
Wat moet ik hiermee?
Dank u.
Beantwoord
Installatieadres
Beste antwoord door Martin
Ter bijkomende info:
Je kan eventueel ook nog altijd langs deze weg doorgeven:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Je kan eventueel ook nog altijd langs deze weg doorgeven:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
