Skip to main content
Beantwoord

Gedetailleerde factuur

  • December 5, 2017
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Ik kan in my proximus mijn gedetailleerde facturen met alle gsm nummers en tijdstippen niet zien. Als ik klik op factuur bekijken dan gebeurt er niets...

Beste antwoord door AkiW

Beste, een dossier is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • December 5, 2017
Hallo, kan u mij uw klanten nr doorgeven ( via privébericht) ? Kon u het vroeger wel zien? Ik kijk dit na . Mvg, Aw

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • December 9, 2017
Beste, een dossier is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Aw