Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
wij hadden gisteren een afspraak tot installatie tussen 16u30 en 20u. We waren flink aan het wachten vanaf 16u, zagen de bestelwagen van proximus welgeteld 1 keer in onze straat voorbij komen, zonder stoppen en zonder aanbellen en kregen daarna direct een sms en mail dat de installateur langskwam maar dat we helaas NIET thuis waren... hoe is het in godsnaam mogelijk!!! Wij willen nu een nieuwe afspraak boeken maar geraken niet wijs uit het menu via het gratis nummer! WIE KAN ONS HELPEN AUB
Het lukt mij helaas niet om in te loggen op de Proximus tv app, noch op mijn iPhone noch op mijn iPad. Na het invullen van mijn log in gegevens word ik steeds weer teruggestuurd naar de inlogpagina. Heeft iemand een gelijkaardige probleem gehad en een oplossing gevonden? Ik heb de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.
Ben echt niet meer tevreden. Ben bedrogen door proximus winkel. Vroeg om voor dezelfde prijs als vroeger: de bediende verzekerde mij dat het in orde was; vandaag factuur van abonnement voor 160.34€ (vroeger alles inbegrepen tv-internet en apart 2 gsm: in totaal 103€).
Gisteren heb ik een update aangevraagd voor destiny 2. Deze werd uitgevoerd en was gekenmerkt met een rood lempje bij internet op mijn modem . Ik heb daarjuist een gesprek gehad met een Proximus-medewerken, en hij heeft me geholpen met mijn rood lampje op mijn modem, maar ik weet nog altijd niet of de firmware update voor Destiny 2 voltooid geweest. Help?!
Sinds dat mijn ouders zijn overgestapt naar proximus (een paar maanden terug) Heb ik zeer trage internet. Als ik iets download van internet ben ik al blij als ik 2mb/s kan krijgen. Met telenet had ik er nog 15mb/s. Sinds kort begint het probleem met het ping hebben van 800 etc. Dit gebeurt ineens en kan een heledag duren. Dan heb ik in het totaal een downloadspeed van 2mb/s (In het totaal en niet alleen op mijn pc, via speedtest) Ik vind dit zeer vervelend aangezien in mijn vrije tijd vaak game. En ik zit dus gewoon meestal niets te doen wanneer mijn ping zo hoog word voor 20 uur aan een stuk zonder enige reden. Er zit soms zelfs niemand anders op het internet als het gebeurt.
Beste, Het lukt nog steeds niet om een extra datavolume (500mb) aan te vragen via de app of de website. Dit is nu al de 2de maand op rij dat ik telkens dezelfde 'oops er ging iets mis' error krijg. Ik heb dit al meerdere malen doorgegeven maar ik heb nog geen melding van een oplossing gekregen. Kunnen jullie hier bij helpen of deze bundel in mijn plaats activeren? Alvast bedankt.
Ik ontvang sms van het nummer 8826, dat ik ingeschreven ben op een site van games,..en dat dit 5,99 euro is per week, Nogmaals zo een sms ontvangen, dat ik niet eens weet hoe ze bij mijn nummer komen om SMS te sturen en telkens dit bedrag kunnen aanrekenen op mijn factuur, heb nog nooit die sites bezocht of van gehoord. Nog mensen die dit tegen.gekomen hebben?
Dag allen Momenteel ben ik al 3x meer dan 40 minuten een poging aan het doen om de klantendienst te bereiken en dat onder het beluisteren van irritante (maar dat is persoonlijk) wachtmuziek . Wij zijn GEEN klant van proximus, toch krijgen we een factuur voor een bbox3.... Merkwaardig. Luc
Beste, sinds de start van mijn familus pakket thuis, krijg ik niet de mogelijkheid om de app te starten op ipad, iphone of via het net. Ik heb eergisteren al een privé-bericht gestuurd waarop tot heden nog steeds geen antwoord is gekomen. Het probleem is dat ik na ingave van mijn id en paswoord terug op het loginscherm kom. Kan er aub iemand dit euvel verhelpen? Tx
Mijn mama woont in lier. Vorige week 5 dagen zonder telefoon, internet en TV. Van maandag weer niets beschikbaar. Eerst tot vanmiddag Maar nu blijkt tot volgende week (!) woensdagnamiddag. In totaal meer dan 2 weken zonder internet, telefoon en TV!! Geen enkele informatie op voorhand of uitleg (zware infrastructuurwerken?! Die dan blijkbaar zonder aankondiging worden gedaan). Geen enkel voorstel ter compensatie, daar moet je zelf achteraan gaan (als ze het al krijgt). Ik vindbaar dat totaal klantonvriendelijk of zie ik dat nu verkeerd. Ik heb begrip voor werken en storingen. Maar meer dan 2 weken????? En dan zonder enige communicatie of tegemoetkomingen, ... een gebrek aan respect voor de gebruiker. Ik had mijn mama aangeraden om van Telenet over te stappen naar Proximus. Ze heeft er al lang spijt van .. 😞 zijn er nog mensen inLier met hetzelfde probleem?
Goedenavond iedereen hier op dit forum, ik heb een vraagje . mijn buurman die surft en belt vi a de concurrentie moet 2 dagen wachten alvorens hij terug gebruik kan maken van zijn Telenet verbinding. Deze avond vroeg hij mij of hij even gebruik mocht maken voor de duur van de herstelling (2-tal dagen, van mijn wifi verbinding. Maar dan kan ik waarschijnlijk niet anders dan hem ook mijn Wi-Fi paswoord mede te delen. Dat is waarschijnlijk ook het paswoord van mijn router? Is dat wel veilig ?? Of is daar een veiliger manier voor om hem twee dagen het wifi paswoord te geven. Indien ik dit zou doen dan zal ik zeker na twee dagen mijn paswoord wijzigen. Graag een antwoordje terug, aub Mvg. Goossens Erwin uit Maldegem
Hallo Wat een miserie om klant te kunnen worden bij Proximus ! sinds mijn aanvraag op 29/11/2017. Belden ze me eerst 2x in het engels, om nadien elke dag 3x te bellen... zo doende dat de telefoon nummer niet overeenkwam .. op zich dit kan gebeuren.. Nu 6/12/17 gingen ze de Tv brengen dynalogic.. Ik neem verlof ... niemand gezien, .. ik bel er naar, dynalogic steekt het op proximus en omgekeerd.. maakt mij niet uit waar de fout ligt, feit is dat het niet in orde is !!! poging 2. na zoveel X te bellen, gisteren de TV geleverd, Ok vandaag installatie nr 1 Uw bestelnummer: ***** Datum Type afspraak Contactpersoon Adres/Lijn Status Informatie woensdag 20/12/2017 tussen 08:00 en 11:30 Indienststelling // Bevestigd Helaas niemand gezien .. Wederom ! Ik had al een voorgevoel.. 2e dag verlof aan niets ! straks de nacht op, word leuk ! ik bel rond 12.u30 , naar proximus = geen probleem, even geduld er zal wat vertraging zijn.. ik bel nu terug, na ee
ik heb op het forum gelezen dat ik enkel een wanagogo abonnement kan nemen als ik proximus klant ben. ik heb wel een pay&go sim kaart alsook een simkaart met abonnement. is dit voldoende?
Beste, Ik heb een probleem om port 443 open te zetten. Op my-proximus router beveiliging op laag gezet . Op b-box3 optie remote toegang aangezet http://192.168.1.1/6.7.0/gui/tpl/src/access/remote-access.html Port mapping ingesteld via http://192.168.1.1/6.7.0/gui/tpl/src/access/nat.html Router verschillende keren herstart. Ook geprobeerd om router op de standaard instellingen te zetten en opnieuw remote toegang aan te zetten en port mapping toevoegen. Maar volgens portchecker blijft port 443 dicht. Het betreft ook andere porten: 88,554,8000. Hoe kan ik deze porten open krijgen? Alvast bedankt
Hallo, Al enkele weken probeer ik MyProximus te gebruiken, ik krijg echter steeds de volgende foutmelding: "Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor. Kom over enkele minuten terug..." Deze foutboodschap krijg ik wanneer ik naar Mijn Producten probeer te gaan. Deze fout ligt niet aan mijn toestel of verbinding: verschillende web browsers zowel op PC als op smartphone geven dezelfde fout. De app geeft overigens een gelijkaardige fout: het tonen van mijn producten lukt ook daar niet. Het lijkt alsof er wat misgegaan is met mijn account. Deze maand kreeg ik ook ineens weer een papieren factuur toegestuurd, terwijl ik daarvoor mijn facturen digitaal per email kreeg. Het factuur van december is ook niet terug te vinden in MyProximus. Bovendien had ik een domiciliering geactiveerd, echter staat er op het papieren factuur dat ik zelf moet overschrijven. Wanneer ik via MyProximus instellingen probeer om mijn facturen terug digitaal te laten opsturen lukt ook dat niet (de "
Hey allen, ik kan even niet meer volgen. Op de site zie ik een actie van samsung galaxy s8 aan 49euro. Echter als ik een gsm abonnement wil toevoegen aan internet/tv pack staat er 159 euro. Waarom dit verschil ? Of moet je dit beter “los” nemen en niet toevoegen ? Mvg
Ik heb 4 Mobilus-abo in een Tuttimus-pakket. Nu probeer ik via alle mogelijke kanalen deze om te zetten naar Mobilus-Fullcontrol. Via de 0800-lijn heb ik vandaag al 10 keer proberen binnen te geraken doch ofwel wordt ik gewoon eraf gegooid (verbindingsproblemen en andere blablabla) of ik geraak er gewoon niet in (er is een lange wachttijd, ... onze excuses daarvoor.) Via de chat kreeg ik een url: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html Maar daar kan ik dit ook niet wijzigen. Het leuke van deze chat is dat ze enkel deze url geven en dan gewoon de chat afsluiten (Bedankt Goele voor het leuke gesprek -NIET DUS-) Hopelijk kan iemand mij hier eens zeggen hoe ik mijn Mobilus kan wijzigen naar Mobilus Fullcontrol.
ik heb nog een oude afstandsbediening van het type V4, mijn vraag is of afstandsbedieningen van dit type kunnen werken op radiofrequentie. Ik wou deze vraag stellen aan de klantendienst via nr 0800 22 800 doch het is haast onmogelijk deze te bereiken. de bereikbaarheid van proximus trekt wat mij betreft op geen ........
Ik heb sinds 5u vanmorgen geen internet. Krijg ik via bandje te horen dat er een technische storing is... nee echt???? Dan wordt gewoon prompt de lijn verbroken... 5 min later sms dat het probleem is opgelost... niet dus! Niemand via telefoon aan de lijn gekregen... op messenger wordt al weken geen reactie gegeven... mijn god waar zijn ze bij proximus mee bezig?! Daar betaal ik dan 130 euro per maand voor???? Dit is gewoon oplichterij! Intussen ben ik nog geen stap verder en weet ik nog steeds niet hoe het zit!
Ik heb een SagemCom Bbox3. En zou graag Destiny 2 willen spelen. Het lukt niet momenteel.Kunnen jullie mijn modem upgraden? Hoeveel tijd neemt het in beslag en vanaf wanneer kan ik het dan testen? Merci
Op 24 november hebben wij een telefonische aanvraag ingediend om bijstand voor de storing op onze vaste lijn, er is toen beloofd dat er een technicus zou langskomen. Er hoefde niemand thuis te zijn aangezien de bijstand buitenshuis zou gebeuren. Op 1 december kregen wij echter een kaartje in de bus met aanduiding dat er een technicus was langsgeweest aan de deur en om een nieuwe afspraak te maken. Dezelfde avond hebben wij teruggebeld naar de technische dienst om een nieuwe afspraak in te plannen. Er is ons toen meegedeeld dat er geen exacte datum kon worden meegedeeld van een nieuwe datum omdat er een lasser een kabel moest komen reparen en de personen bij de technische dienst niet over de lijst van de geplande afspraken van de lassers beschikten, er werd ons echter beloofd om ons terug te bellen met een concrete datum. Op 8 december hadden wij nog steeds niets gehoord en hebben wij teruggebeld om meer informatie te bekomen en we nog steeds een storing hadden op onze vaste lijn,
Ik heb de serie van Twin Peaks geprogrammeerd ,maar ik zie nu dat ik opname 14 mis,ik weet niet wat er is misgelopen.
Beste, ik ken mijn lijnnummer, maar tijdens de installatie van de decoder wordt dit nummer niet aanvaard...
Door miscommunicatie van de kant van Proximus zijn 2 mobiele abbonnementen in mijn gezin omgezet naar prepaid (zonder waarschuwing vooraf). Nu willen we 1 nummer gebruiken voor een nieuw abbonnement bij een andere provider (omdat meerdere pogingen gedaan zijn om het nummer weer opnieuw in een abbonnement te krijgen bijProximus, zonder succes). Dit lukt dus niet, nieuwe provider geeft aan dat simkaart is geblokkeerd, Proximus contacteren en vragen te deblokkeren. Net 3 kwartier aan de telefoon gezeten met Proximus en tig keer doorverbonden en dan zeggen ze dat het simkaartnummer (het nieuwe, waar ze naar vragen) niet klopt, te lang. Hoe moeilijk kan het zijn om een simkaart die zij zelf geblokkeerd hebben te deblokkeren.. Beginnen we te zeuren over dat er promo's zijn, waar de meesten klanten niets van weten voor de vaste lijn en tv, MENS ik bel daar niet voor ik bel om een simkaart te deblokkeren. EN ik vind het ook zeer kwalijk dat ze durven te zeggen dat je andere diensten stukk
Nog geen jaar bij Proximus decoder stuk. Kan gebeuren. Hele procedure om eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Die vriendelijk zegt dat de decoder wordt opgestuurd en we bericht krijgen als die op het door ons gekozen afhaalpunt is geleverd. S anderendaags al bericht dat hij is aangekomen. Twee dagen later ga ik die afhalen......is er nog niet! En dan begint het meer dan n half uur aan de lijn met iemand die gebrekkig nederlands spreekt en duidelijk niet weet hoe hij dit moet aanpakken. Na reeds twee maal mn gsmnr in te geven om hem aan de lijn te krijgen moet hij mn huisnr of klantnr hebben of hij kan me niet helpen! Eens hij dan mn nr heeft ziet hij nog niet waarover het eigenlijk gaat...... conclusie.... hij gaat nog eens een nieuwe bestellen.....dus meer dan n week zonder TV ! Gaat dit in mindering op mn rekening? Klantendienst Proximus 0 op 10!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.