Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op Proximus TV app

  • August 18, 2017
  • 7 reacties
  • 1343 Bekeken

Het lukt mij helaas niet om in te loggen op de Proximus tv app, noch op mijn iPhone noch op mijn iPad. Na het invullen van mijn log in gegevens word ik steeds weer teruggestuurd naar de inlogpagina. Heeft iemand een gelijkaardige probleem gehad en een oplossing gevonden? Ik heb de app ook al eens opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.

Beste antwoord door Diederik A

Is inmiddels opgelost na telefoontje met Proximus
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • August 18, 2017
Is inmiddels opgelost na telefoontje met Proximus

  • Apprentice
  • August 22, 2017
Beste,

Wij hebben hetzelfde probleem.
Kan Proximus dit oplossen aub ?

Alvast bedankt !

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • August 22, 2017
Dag Jens,

Kan je mij via privé bericht je klantennummer en ook je myproximus login bezorgen. groeten, Jimmy

  • Apprentice
  • August 24, 2017
Idem hier: kan niet inloggen: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)" Heb ik nagekeken en deze staat volgens mij actief.. (weliswaar pas vanaf gisteren toen ben ik van concurrentie naar Proximus overgestapt.)

  • Apprentice
  • August 24, 2017
Deze was op mijn smartphone. Op mijn I-pad heb ik hetzelfde probleem als Diederik: steeds opnieuw naar login scherm!?

Idem hier: kan niet inloggen: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus)" Heb ik nagekeken en deze staat volgens mij actief.. (weliswaar pas vanaf gisteren toen ben ik van concurrentie naar Proximus overgestapt.)

  • Apprentice
  • December 20, 2017
Ik heb hetzelfde probleem . Blijkbaar is dit probleem al maanden aanwezig. Ik kan dus niet inloggen met de gegevens van my Proximus .

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 20, 2017
hi hans

kan je ons via privebericht je vast lijnnr of klantennr doorgeven samen met je MyProximuslogin ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
jonathan