Door miscommunicatie van de kant van Proximus zijn 2 mobiele abbonnementen in mijn gezin omgezet naar prepaid (zonder waarschuwing vooraf). Nu willen we 1 nummer gebruiken voor een nieuw abbonnement bij een andere provider (omdat meerdere pogingen gedaan zijn om het nummer weer opnieuw in een abbonnement te krijgen bijProximus, zonder succes).
Dit lukt dus niet, nieuwe provider geeft aan dat simkaart is geblokkeerd, Proximus contacteren en vragen te deblokkeren.
Net 3 kwartier aan de telefoon gezeten met Proximus en tig keer doorverbonden en dan zeggen ze dat het simkaartnummer (het nieuwe, waar ze naar vragen) niet klopt, te lang.
Hoe moeilijk kan het zijn om een simkaart die zij zelf geblokkeerd hebben te deblokkeren..
Beginnen we te zeuren over dat er promo's zijn, waar de meesten klanten niets van weten voor de vaste lijn en tv, MENS ik bel daar niet voor ik bel om een simkaart te deblokkeren.
EN ik vind het ook zeer kwalijk dat ze durven te zeggen dat je andere diensten stukken goedkoper kan, maar dat de meeste dat niet weten....waarom sturen ze je daar dan geen brief over of nemen ze dan ZELF contact met je op, om dat aan te bieden?
Door dit geintje ben ik ook al mijn proximuspunten kwijt, over de 10.000 punten, daar heb ik al die tijd voor betaald, dus waar zijn die opeens heen?
Dit is al het zoveelste klantvriendelijkheids akefietje waar ik tegen aan loop bij Proximus.
Voor de prijzen die ze daar berekenen verwacht ik een veel veel hoger niveau aan klantendienst als dat ze presenteren.
Na de zoveelste keer in de wacht gezet te zijn en dan horen dat ze de lijn openzetten (hoor de gesprekken op de achtergrond), maar op mijn lijn niets dan stilte, heb ik neergelegd en besloot ik het op het forum te gooien.
De vorige keer heeft dat ook geholpen, dus misschien dat we nu ook weer een positief resultaat hiermee boeken, maar dat zou niet de weg moeten zijn.
2 mob abonnementen omgezet (door Proximus) naar Pre-paid en alle MyProximus punten (>10.000) verdwenen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
