Skip to main content

E-mails lezen in MyProximus


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

64 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
😆

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 25 juli 2017
Ik heb hetzelfde probleem met my proximus op het werk, ik zit 1 dag in de week extern en daar hebben ze een oudere versie IE, daar heb ik sinds kort dezelfde problemen, alles werkt behalve mail, pagina probeert te laden maar hangt in een loopje.
Sinds vandaag heb ik ook problemen op mijn 'normale' werkplek, in plaats van dat ik mijn mails kan lezen kom ik in het venster waar ik mijn mail instellingen kan aanpassen, maar dat wil ik niet! ik wil gewoon mijn mail lezen!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 25 juli 2017
Email is niet meer te bekijken via myproximus dit is verwijderd wegens privacy redenen je kan je mail alleen nog zien via de knop boven aan de pagina waar webmail op staat of rechtstreeks op https://webmail.proximus.be

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 25 juli 2017
Daar krijg ik dus enkel een foutmelding op:

Deze site is niet bereikbaar

De webpagina op https://webmail.skynet.be/?errorCode=13&locale=en_US is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
ERR_TUNNEL_CONNECTION_FAILED

En waarom krijg ik geen melding dat mail via my proximus niet meer werkt? Nu moet ik maar raden wat er is gebeurt zeker? ho wacht nu moet ik zeker wel het ww van mijn mailadres gebruiken en niet dat van my proximus ...

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 25 juli 2017
Duh, dat was het dus ..

Martin
  • 33542 reacties
  • 25 juli 2017
Ter info: wat ik hier op het forum al gelezen heb is dat het blijkbaar helpt bij sommigen als ze hun mail paswoord veranderd hebben!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 25 juli 2017
Email is niet meer te bekijken via myproximus dit is verwijderd wegens privacy redenen

Martin
  • 33542 reacties
  • 25 juli 2017
Martin schreef:
Ter info: wat ik hier op het forum al gelezen heb is dat het blijkbaar helpt bij sommigen als ze hun mail paswoord veranderd hebben!

Ik bedoelde indien het ook niet lukt via http://webmail.proximus.be

Martin
  • 33542 reacties
  • 25 juli 2017
wat ik niet goed begrijp is wat het verschil dan is op gebied van privacy of je nu via myproximus of via webmail.proximus.be mails opvraagt ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 25 juli 2017
Martin schreef:
wat ik niet goed begrijp is wat het verschil dan is op gebied van privacy of je nu via myproximus of via webmail.proximus.be mails opvraagt ?

Dat is precies wat ik ook dacht ...

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 25 juli 2017
Dat is de info die wij gekregen hebben. Meer hebben ze ons ook niet verteld.

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 1 augustus 2017
Mails lezen via my proximus lukt me blijkbaar ook niet meer.
Via webmail geprobeerd maar daar lukt het me niet om in te loggen met mijn wachtwoord van my proximus?
En een nieuw aanvragen lukt ook niet aangezien de mail niet binnen komt.
Kan iemand me vertellen hoe ik nu moet inloggen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 102 reacties
  • 1 augustus 2017
Krijg je een bepaalde foutmelding als je wil inloggen? Heb je via Myproximus al eens een nieuw wachtwoord proberen aan te maken?

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 2 augustus 2017
Na een nieuw wachtwoord aan te maken is het probleem opgelost!
Bedankt voor de snelle reactie.