E-mails lezen in MyProximus



Toon eerste bericht

64 reacties

Badge
Maar ik heb geen idee wat dat wachtwoord is. Tot 3 dagen geleden moest ik gewoon inloggen op myproximus en dat was het, kon mijn emails lezen . Nu krijg ik of de melding third party server not responding (wat ik nog steeds niet weet wat het betekent) of kom ik op de webmailpagina terecht waar ik terug moet inloggen. Maar wanneer ik het emailadres en wachtwoord van myproximus gebruik krijg ik dat het verkeerd wachwoord en of adres is.
Als je hetzelfde doet op pc , inloggen myproximus, kom je ook op webmailpagina terecht maar daar ben je wel reeds ingelogd en kan je mails lezen.
Begrijp niet hoe het komt dat ik nu plots geen mails meer kan lezen op myproximus.
Reputatie 7
Badge +4
Op de webmail moet je inloggen met je email adres van de mailbox dat je wil bekijken + passende wachtwoord.

Als je op de tablet naar https://webmail.skynet.be gaat lukt het dan wel ?
Badge
Weet iemand wat dit betekent?
hird-party server not responding.

The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.


Explanation

This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.
Solutions

Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.

[BACK BUTTON]
Badge
Heb ik gedaan maar krijg melding verkeerd wachtwoord/ Emailadres.
log je dan in met zelfde LOGIN (naam+paswoord) zoals je gebruikt voor MyProximus
Badge
Wanneer ik op mijn pc hetzelfde doe inloggen op My Proximus, klikken op mijn email, klikken op emails lezen en schrijven kom ik ook op de webmailpagina terecht maar moet ik daar niet nog eens inloggen. ik kan daar direct m'n emails lezen. Op de tablet zou ik nog eens moeten inloggen, maar wanneer ik dat doe met de inloggegevens van My proximus krijg ik : verkeerd wachtwoord/emailadres.
Badge
Waarschijnlijk kom ik op de webmail pagina.
Maar ik heb daar geen inloggegevens van aangezien ik daar nog nooit heb moeten inloggen.
Normaal ga je naar My proximus, klik je op het tabblad mijn email, klik je daar op emails lezen en schrijven en
krijg je netjes al je emails voorgeschoteld. Nu blijft de pagina laden met bovenvermelde melding
Third-party server not responding (Wat betekent dat ?) of kom je op de webmailpagina terecht waar je terug moet inloggen met ik weet niet welke gegevens. https://webmail.skynet.be/
Reputatie 7
Badge +4
Kom je mogelijk terecht op onze webmail pagina ?

Hij vraagt vast achter je email adres en het wachtwoord dat daar bij past.
Verstuur best eens een privébericht aan Het Proximus Team zodat ze dit eens kunnen nakijken,
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Badge
Wanneer ik nu op emails lezen klik in my proximus gaat een ander pagina open
https://admit.belgacom.be/WEBMAIL/?authkey=QzQLZYVlW1XS8g1y29ribfPrlz9GUx9ZEF4HdHWfsUDpVgS92bxa8TMdhUOTa_ecUCZ0Il-2g2912PJ2erYFGmzWvWt07CTg9Ms1Z9rYl8qW6K7UVP-5-lo8bR88bl0RssGyWPiYNcvX_6TQ26d53BxLJyjnV6XgTBROVsgRyTPt5vpoJRXKEN8aIffB015pVPKLhZltRRiCc69QyYxgRazDklygA3Ztf8bAfuv6IQ35FbcvoM-l-XSy9tQgFF53WLPOtbKxg706csIyIVp1Ynllt-nBgjFjzwG_LKqCSqTyknTtVMTegqhInOd1DDvMjo6h2CTZ3zabhUGVnEJNn1-e2hNko74X9tZnJXBZ5LoKPmI5qUaJWqnvAtoLz5zP_6kD5YahiAPBXC2U9QFPbEsuIxPXtUdd42W9C2NqDWaddAQsOMoz-y6Xjdyu_bjGOc6MeqQC71ODpL0DXF2RPg4ili5-3kCeWeRYIj6YLtsFAh6jdBaRRge_AOjpscTm

Daar moet je terug inloggen. Wanneer ik dat doe met dezelfde gegevens als my proximus krijg ik een foutmelding verkeerd paswoord/ emailadres.

Weet iemand wat die third party server melding betekent?
Ligt het probleem bij Proximus ?
Wanneer wordt het opgelost, want zeer vervelend?
eventueel eens met ander browser proberen of cookies en historie wissen van de browser
ook kan je proberen om eens http://webmail.proximus.be in het browser adres-vak in te voeren.
Badge
Third-party server not responding.

The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.


Explanation

This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.
Solutions

Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.

[BACK BUTTON]

Dit komt er op wanneer le een tijdje laat laden
Badge
De link dient om een emailprogramma in te stellen. Maar ik lees m'n mails niet via een emailprogramma.
Ik lees ze via de website My Proximus. Wanneer ik op het tabblad my email klik en dan e-mails lezen en schrijven blijft de pagina laden.
kan je ze nog lezen rechtstreeks via webmail.proximus.be
zie ook je instellingen na:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Reageer