E-mails lezen in MyProximus


Badge
Op mijn tablet lees ik mijn e-mails steeds via My Proximus.
Maar sinds 3 dagen lukt dat niet meer.
De pagina blijft maar laden.
De rest kan ik wel bekijken; mijn verbruik, producten..
Enkel e-mail lezen en schrijven lukt niet.
Nog iemand met dit probleem?

64 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Email is niet meer te bekijken via myproximus dit is verwijderd wegens privacy redenen je kan je mail alleen nog zien via de knop boven aan de pagina waar webmail op staat of rechtstreeks op https://webmail.proximus.be
Reputatie 6
Badge +3
Krijg je een bepaalde foutmelding als je wil inloggen? Heb je via Myproximus al eens een nieuw wachtwoord proberen aan te maken?
kan je ze nog lezen rechtstreeks via webmail.proximus.be
zie ook je instellingen na:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Badge
De link dient om een emailprogramma in te stellen. Maar ik lees m'n mails niet via een emailprogramma.
Ik lees ze via de website My Proximus. Wanneer ik op het tabblad my email klik en dan e-mails lezen en schrijven blijft de pagina laden.
Reputatie 7
Badge +4
Op de webmail moet je inloggen met je email adres van de mailbox dat je wil bekijken + passende wachtwoord.

Als je op de tablet naar https://webmail.skynet.be gaat lukt het dan wel ?
Reputatie 7
Badge +4
Webmail werkt ook niet met de login van je myproximus account. Maar met je email en het bijpassende wachtwoord.

Indien je het wachtwoord van je mailbox niet kent kan je op myproximus inloggen en via email het wachtwoord aanpassen en daar mee eens proberen.
Badge
Heb gevonden welk wachtwoord ik nodig heb voor de webmail. Is inderdaad een ander dan voor Myproximus.
Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Voordien had je alles op 1 pagina: facturen, verbruik, mails...
Nu moet je voor je mails naar een ander website en inloggen met andere gegevens.
Inderdaad dat moet ook werken via myproximus, werkt bij mij ook zonder problemen, of beter gezegd nu werkt het nog goed 😉

Ter info: die foutmelding komt nog voor (wel een post van 5j geleden)
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/e-services-werkt-niet-third-party-server-not-responding-15875

De server die u bedient ligt er mss ook uit ?

Lukt het trouwens nog als je via myproximus probeert je mail te lezen op andere toestellen, bv laptop of pc of...
Reputatie 5
Badge +3
Dag Nathalie, kan deze zelf aanpassen bij de instellingen van je account. Via je online pagina op My Proximus heb je nog steeds het tabblad ‘’Mijn e-mail’’, hierbij staat deze dus nog altijd op één pagina. Groetjes, Nicky
Reputatie 7
Badge +6
Nathalie,
Er zijn momenteel onderhoudswerken bezig op MyProximus:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/myproximus-niet-beschikbaar-wegens-onderhoud-38015

Dus best eventjes wachten tot laat vanavond of morgenvroeg.
Groeten,
Wim
Reputatie 4
Badge +2
Mijn 'skynet e-mail' paswoord is verschillend van mijn 'My Proximus' paswoord.
Ik heb het steeds vreemd gevonden dat mijn 'Webmail' zonder problemen werd geladen via 'My Proximus' .
Via "https://webmail.skynet.be/ " kan ik met dit 'My Proximus' paswoord niet inloggen, maar moet ik het paswoord gebruiken dat ik bij de installatie van Proximus(Belgacom) kreeg en sindsdien nooit heb gewijzigd.
Momenteel kan ik via 'webmail.skynet.be' de mailbox raadplegen.
Dat dacht ik ook, stuur ze nog eens privébericht mss om ze tevragen dit even na te trekken want hier op het forum zijn er nog die problemen hebben met inloggen op myprox/webmail
Badge
Heb zonet bericht gestuurd. Ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +4
Email is niet meer te bekijken via myproximus dit is verwijderd wegens privacy redenen
Ter info: wat ik hier op het forum al gelezen heb is dat het blijkbaar helpt bij sommigen als ze hun mail paswoord veranderd hebben!
Ik bedoelde indien het ook niet lukt via http://webmail.proximus.be
wat ik niet goed begrijp is wat het verschil dan is op gebied van privacy of je nu via myproximus of via webmail.proximus.be mails opvraagt ?
Reputatie 3
Badge +1
wat ik niet goed begrijp is wat het verschil dan is op gebied van privacy of je nu via myproximus of via webmail.proximus.be mails opvraagt ?
Dat is precies wat ik ook dacht ...
Reputatie 7
Badge +4
Dat is de info die wij gekregen hebben. Meer hebben ze ons ook niet verteld.
Na een nieuw wachtwoord aan te maken is het probleem opgelost!
Bedankt voor de snelle reactie.
Badge
Third-party server not responding.

The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.


Explanation

This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.
Solutions

Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.

[BACK BUTTON]

Dit komt er op wanneer le een tijdje laat laden
eventueel eens met ander browser proberen of cookies en historie wissen van de browser
ook kan je proberen om eens http://webmail.proximus.be in het browser adres-vak in te voeren.
Badge
Wanneer ik nu op emails lezen klik in my proximus gaat een ander pagina open
https://admit.belgacom.be/WEBMAIL/?authkey=QzQLZYVlW1XS8g1y29ribfPrlz9GUx9ZEF4HdHWfsUDpVgS92bxa8TMdhUOTa_ecUCZ0Il-2g2912PJ2erYFGmzWvWt07CTg9Ms1Z9rYl8qW6K7UVP-5-lo8bR88bl0RssGyWPiYNcvX_6TQ26d53BxLJyjnV6XgTBROVsgRyTPt5vpoJRXKEN8aIffB015pVPKLhZltRRiCc69QyYxgRazDklygA3Ztf8bAfuv6IQ35FbcvoM-l-XSy9tQgFF53WLPOtbKxg706csIyIVp1Ynllt-nBgjFjzwG_LKqCSqTyknTtVMTegqhInOd1DDvMjo6h2CTZ3zabhUGVnEJNn1-e2hNko74X9tZnJXBZ5LoKPmI5qUaJWqnvAtoLz5zP_6kD5YahiAPBXC2U9QFPbEsuIxPXtUdd42W9C2NqDWaddAQsOMoz-y6Xjdyu_bjGOc6MeqQC71ODpL0DXF2RPg4ili5-3kCeWeRYIj6YLtsFAh6jdBaRRge_AOjpscTm

Daar moet je terug inloggen. Wanneer ik dat doe met dezelfde gegevens als my proximus krijg ik een foutmelding verkeerd paswoord/ emailadres.

Weet iemand wat die third party server melding betekent?
Ligt het probleem bij Proximus ?
Wanneer wordt het opgelost, want zeer vervelend?
Verstuur best eens een privébericht aan Het Proximus Team zodat ze dit eens kunnen nakijken,
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Kom je mogelijk terecht op onze webmail pagina ?

Hij vraagt vast achter je email adres en het wachtwoord dat daar bij past.
Badge
Waarschijnlijk kom ik op de webmail pagina.
Maar ik heb daar geen inloggegevens van aangezien ik daar nog nooit heb moeten inloggen.
Normaal ga je naar My proximus, klik je op het tabblad mijn email, klik je daar op emails lezen en schrijven en
krijg je netjes al je emails voorgeschoteld. Nu blijft de pagina laden met bovenvermelde melding
Third-party server not responding (Wat betekent dat ?) of kom je op de webmailpagina terecht waar je terug moet inloggen met ik weet niet welke gegevens. https://webmail.skynet.be/

Reageer