Skip to main content

E-mails lezen in MyProximus


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

64 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 16 juli 2017
Wim, mijn probleem duurt wel al 6 dagen. Dus zal niet aan het onderhoud liggen.

Weet niemand waar die meldingen betekenen?

Bad gateway 502 (wanneer ik op webmailpagina wil inloggen)

Third party server is not responding ( wanneer ik op my proximus op maims lezen klik)

Ligt het aan mn tablet of aan Proximus?

Martin
  • 33542 reacties
  • 16 juli 2017
heb je geen ander toestel laptop / pc (desnoods van iemand anders, een vriend ...) waar je eens kunt proberen of het daar wel lukt dan weet je direct of het aan je tablet ligt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 16 juli 2017
Op mijn pc, lukt emails lezen in myproximus ook niet meer sinds 6 dagen. Daar kom je ook op de webmailpagina terecht.
Dus het probleem dat ik niet meer in my proximus mn mails kan lezen ligt alvast niet aan de tablet.
Zal straks eens kijken of op de pc ook niet op de webmailpagina geraak.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 200 reacties
  • 16 juli 2017
Mijn 'skynet e-mail' paswoord is verschillend van mijn 'My Proximus' paswoord.
Ik heb het steeds vreemd gevonden dat mijn 'Webmail' zonder problemen werd geladen via 'My Proximus' .
Via "https://webmail.skynet.be/ " kan ik met dit 'My Proximus' paswoord niet inloggen, maar moet ik het paswoord gebruiken dat ik bij de installatie van Proximus(Belgacom) kreeg en sindsdien nooit heb gewijzigd.
Momenteel kan ik via 'webmail.skynet.be' de mailbox raadplegen.

Martin
  • 33542 reacties
  • 16 juli 2017
werkt bij mij op beide (mail via myproximus en webmail.skynet.be) en ook met de zelfde login naam en login wachtwoord, ik heb van beide nog nooit het wachtwoord veranderd.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Via myproximus werkt het nog steeds niet. Ook niet op pc. Bij beiden ga je naar de webmailpagina. Op pc moet je niet nog eens inloggen, dat ben je al ondanks het een ander wachwoord is dan my proximus. Op tablet wordt wachwoord gevraagd maar gebeurd niets. Tenzij je de cookies wist. Wanneer je de cookies wist kan ik inloggen op de webmailpagina en mails lezen. Maar dat is toch geen werk. Dan moet ik overal dagelijks terug inloggen. Heb al opgezocht of je cookies individueel kan wissen, dus enkel proximus mail, maar dat kan blijkbaar enkel op pc, niet op android....

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Wanneer je die third party server error googled blijkt dat het probleem wel degelijk bij proximus ligt.

Martin
  • 33542 reacties
  • 17 juli 2017
Dat dacht ik ook, stuur ze nog eens privébericht mss om ze tevragen dit even na te trekken want hier op het forum zijn er nog die problemen hebben met inloggen op myprox/webmail

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Heb zonet bericht gestuurd. Ben benieuwd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 17 juli 2017
Dag Nathalie,

Het is normaal dat je doorgeschakeld wordt naar de webmail pagina, waar je al automatisch zou moeten ingelogd zijn. Zoals je zelf al aangeeft, is dit ook wat er gebeurd op je laptop, maar niet op je tablet. Je zegt ook dat dit wel gebeurd als je je cookies wist op de tablet, dit wijst er op dat je probleem op je tablet zelf zit. Heb je je tablet al eens terug naar fabrieksinstellingen gezet (vergeet niet eerst backup te maken)? De kans bestaat dat het daarna wel terug werkt zoals normaal.

Groeten,

Kim

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Normaal dat je naar de webmailpagina wordt doorgeschakeld?
Sinds een week dan, want voordien en dit al jaren, niet.
Mails werden tot vorige week gewoon in myproximus gelezen.
En nu plots niet meer.
Andere forumleden lezen ook nog steeds hun mails in myproximus....

Martin
  • 33542 reacties
  • 17 juli 2017
Via myproximus (word je doorgestuurd) kom je tenslotte op https://webmail.nmp.proximus.be terecht
kan je ook rechtstreeks invoeren in adresbalk van je brouwser.

De andere manier is via browser https://webmail.proximus.be

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Zonet terug geprobeerd via myproximus.
Terug error third party server not responding.
Third party server is toch van Proximus?

Martin
  • 33542 reacties
  • 17 juli 2017
en als je in de browser rechtstreeks https://webmail.nmp.proximus.be invoert geeft die dan ook deze fout?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Nee rechtstreeks lukt (bij mij is het emp ipv nmp) maar moet alle dagen de cookies wissen om erop te geraken...
Ik wil gewoon zoals voordien via myproximus mijn mails kunnen lezen.
Nu kom je op de webmailpagina terecht wat voordien niet zo was of krijg je de error third party server is not responding.
Die third party server is toch can Proximus?

Martin
  • 33542 reacties
  • 17 juli 2017
denk ik toch ook !
betekent eigenlijk "Doorverwijzingspagina" want je wordt doorverwezen van myproximus server naar de mail server.
Dit is wat ik er toch uit versta.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Wij hebben hier 1 tablet, 2 laptops, 1 pc en 2 smartphones in huis. Een week geleden kon je gewoon op het tabblad mijn email de mails lezen. Nu kan dat plots niet meer op geen enkel van die toestellen .Mij ga je nu toch niet vertellen dat het aan al die toestellen ligt?

Martin
  • 33542 reacties
  • 17 juli 2017
Nee het moet inderdaad ergens anders gezocht worden!

Martin schreef:
denk ik toch ook !
betekent eigenlijk "Doorverwijzingspagina" want je wordt doorverwezen van myproximus server naar de mail server.
Dit is wat ik er toch uit versta.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Op de tablet krijg ik afwisselend de third party server melding of de webmailpagina. Op de pc de webmailpagina.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Nog iets vreemds die ik nu pas zie. Het uur van de emails in de webmailpagina klopt niet. Die komt 2 uur achter.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 17 juli 2017
Nathalie,

vanmorgen zei je nog in je bericht dat je op je pc niet opnieuw je wachtwoord moest ingeven, maar je automatisch wordt ingelogd op webmail. Nu werkt het plots op geen enkel toestel meer? Kan je eens per toestel duidelijk aangeven wat er precies gebeurd?

Wat het uur betreft, kan je een bij configuratie naar taal en regio kijken of de tijdzone correct staat?

Groeten,

Kim

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Ja op webmail lukt wel.
Wat niet lukt is op my proximus mijn mails lezen. En dit op geen enkel toestel.Tot 1 week geleden logde ik in op my proximus. Klik je op tabblad mijn email. Klik je op emails lezen en daar kreeg je netjes je emails voorgeschoteld. En dat was het. Op alle toestellen was dat zo. Nu wordt je doorgeschakeld naar de webmailpagina. Momenteel krijg ik op de tablet terug de third party server mellding en wordt ik niet doorgeschakeld naar de webmailpagina.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Tijd staat op midden europese zomertijd gmt + 2.00?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 120 reacties
  • 17 juli 2017
Hallelujah, na 8 dagen werkt het als magie terug.
Net ingelogd op myproximus, netjes op mijn email geklikt, emails lezen en tada alles netjes op een rij.
Was niet meer gelukt sinds 9 juli. Zonder dat ik wat dan ook aan mijn tablet heb gedaan.
Dus ja, aan wat lag het nu?
Hopelijk blijft het zo. Fingers crossed.

Martin
  • 33542 reacties
  • 17 juli 2017
De tuinkabouters zullen het opgeknapt hebben 😃