Op mijn tablet lees ik mijn e-mails steeds via My Proximus.
Maar sinds 3 dagen lukt dat niet meer.
De pagina blijft maar laden.
De rest kan ik wel bekijken; mijn verbruik, producten..
Enkel e-mail lezen en schrijven lukt niet.
Nog iemand met dit probleem?
Bladzijde 3 / 3
Nee het moet inderdaad ergens anders gezocht worden!
denk ik toch ook !
betekent eigenlijk "Doorverwijzingspagina" want je wordt doorverwezen van myproximus server naar de mail server.
Dit is wat ik er toch uit versta.
betekent eigenlijk "Doorverwijzingspagina" want je wordt doorverwezen van myproximus server naar de mail server.
Dit is wat ik er toch uit versta.
Op de tablet krijg ik afwisselend de third party server melding of de webmailpagina. Op de pc de webmailpagina.
Nog iets vreemds die ik nu pas zie. Het uur van de emails in de webmailpagina klopt niet. Die komt 2 uur achter.
Nathalie,
vanmorgen zei je nog in je bericht dat je op je pc niet opnieuw je wachtwoord moest ingeven, maar je automatisch wordt ingelogd op webmail. Nu werkt het plots op geen enkel toestel meer? Kan je eens per toestel duidelijk aangeven wat er precies gebeurd?
Wat het uur betreft, kan je een bij configuratie naar taal en regio kijken of de tijdzone correct staat?
Groeten,
Kim
vanmorgen zei je nog in je bericht dat je op je pc niet opnieuw je wachtwoord moest ingeven, maar je automatisch wordt ingelogd op webmail. Nu werkt het plots op geen enkel toestel meer? Kan je eens per toestel duidelijk aangeven wat er precies gebeurd?
Wat het uur betreft, kan je een bij configuratie naar taal en regio kijken of de tijdzone correct staat?
Groeten,
Kim
Ja op webmail lukt wel.
Wat niet lukt is op my proximus mijn mails lezen. En dit op geen enkel toestel.Tot 1 week geleden logde ik in op my proximus. Klik je op tabblad mijn email. Klik je op emails lezen en daar kreeg je netjes je emails voorgeschoteld. En dat was het. Op alle toestellen was dat zo. Nu wordt je doorgeschakeld naar de webmailpagina. Momenteel krijg ik op de tablet terug de third party server mellding en wordt ik niet doorgeschakeld naar de webmailpagina.
Wat niet lukt is op my proximus mijn mails lezen. En dit op geen enkel toestel.Tot 1 week geleden logde ik in op my proximus. Klik je op tabblad mijn email. Klik je op emails lezen en daar kreeg je netjes je emails voorgeschoteld. En dat was het. Op alle toestellen was dat zo. Nu wordt je doorgeschakeld naar de webmailpagina. Momenteel krijg ik op de tablet terug de third party server mellding en wordt ik niet doorgeschakeld naar de webmailpagina.
Tijd staat op midden europese zomertijd gmt + 2.00?
Hallelujah, na 8 dagen werkt het als magie terug.
Net ingelogd op myproximus, netjes op mijn email geklikt, emails lezen en tada alles netjes op een rij.
Was niet meer gelukt sinds 9 juli. Zonder dat ik wat dan ook aan mijn tablet heb gedaan.
Dus ja, aan wat lag het nu?
Hopelijk blijft het zo. Fingers crossed.
Net ingelogd op myproximus, netjes op mijn email geklikt, emails lezen en tada alles netjes op een rij.
Was niet meer gelukt sinds 9 juli. Zonder dat ik wat dan ook aan mijn tablet heb gedaan.
Dus ja, aan wat lag het nu?
Hopelijk blijft het zo. Fingers crossed.
😆
Ik heb hetzelfde probleem met my proximus op het werk, ik zit 1 dag in de week extern en daar hebben ze een oudere versie IE, daar heb ik sinds kort dezelfde problemen, alles werkt behalve mail, pagina probeert te laden maar hangt in een loopje.
Sinds vandaag heb ik ook problemen op mijn 'normale' werkplek, in plaats van dat ik mijn mails kan lezen kom ik in het venster waar ik mijn mail instellingen kan aanpassen, maar dat wil ik niet! ik wil gewoon mijn mail lezen!
Sinds vandaag heb ik ook problemen op mijn 'normale' werkplek, in plaats van dat ik mijn mails kan lezen kom ik in het venster waar ik mijn mail instellingen kan aanpassen, maar dat wil ik niet! ik wil gewoon mijn mail lezen!
Daar krijg ik dus enkel een foutmelding op:
Deze site is niet bereikbaar
De webpagina op https://webmail.skynet.be/?errorCode=13&locale=en_US is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
ERR_TUNNEL_CONNECTION_FAILED
En waarom krijg ik geen melding dat mail via my proximus niet meer werkt? Nu moet ik maar raden wat er is gebeurt zeker? ho wacht nu moet ik zeker wel het ww van mijn mailadres gebruiken en niet dat van my proximus ...
Deze site is niet bereikbaar
De webpagina op https://webmail.skynet.be/?errorCode=13&locale=en_US is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
ERR_TUNNEL_CONNECTION_FAILED
En waarom krijg ik geen melding dat mail via my proximus niet meer werkt? Nu moet ik maar raden wat er is gebeurt zeker? ho wacht nu moet ik zeker wel het ww van mijn mailadres gebruiken en niet dat van my proximus ...
Duh, dat was het dus ..
Ter info: wat ik hier op het forum al gelezen heb is dat het blijkbaar helpt bij sommigen als ze hun mail paswoord veranderd hebben!
Mails lezen via my proximus lukt me blijkbaar ook niet meer.
Via webmail geprobeerd maar daar lukt het me niet om in te loggen met mijn wachtwoord van my proximus?
En een nieuw aanvragen lukt ook niet aangezien de mail niet binnen komt.
Kan iemand me vertellen hoe ik nu moet inloggen?
Via webmail geprobeerd maar daar lukt het me niet om in te loggen met mijn wachtwoord van my proximus?
En een nieuw aanvragen lukt ook niet aangezien de mail niet binnen komt.
Kan iemand me vertellen hoe ik nu moet inloggen?
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.