@Ronny Sauwen Naar aanleding van het onderzoek dat lopende is bij Proximus en Bpost in verband met de 1ste levering (monitor in plaats van gsm) wordt er gevraagd om een foto door te sturen van elke zijde van de doos (6 in totaal). Er zou namelijk nog een andere label op moeten staan in verband met de levering. Kan je me deze foto’s via deze weg bezorgen? Alvast bedankt. Groetjes, Antonella
Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen.
@Nekima Dossier 47067490 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Ik stuur je opmerking door naar de dossierbeheerder en vraag haar om jou zo spoedig mogelijk te contacteren. Groetjes, Antonella
op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit?
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Alyssia schreef:
Hallo
op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit?
Ze geven aan dat t 2 dagen nodig heeft. Ik wacht nu al veel langer en blijkbaar is dit al jaren een probleem bij Proximus. En de chatmedewerker hangt dus gewoon een lul verhaal op. Ze zeggen dat er een systeemfout gaande is en dat dit snel hersteld zal worden. Blijkbaar lukt het herstel niet als ik zie hoe lang dit al gaande is November 2020 en het is nu april 2024.
Kan er voor mij nagekeken worden wanneer mijn gsm precies zal geleverd worden? Ik hang al enkele dagen op hetzelfde punt. Mijn nummer is al overgeschakeld naar Proximus maar mijn huidige gsm ondersteund geen Esim. Ik ben dus al enige tijd onbereikbaar en kan zelf ook niemand bellen. Het is dus wel handig om te weten wanneer mijn gsm zal geleverd worden.
@Joel M krijg ik dan ook een track and trace code? Ik had deze maandag besteld met leveringsdatum vrijdag. Maandag kreeg ik de melding dat mijn gsm in voorraad was dus het kost al over de 5 dagen om deze te leveren. Ik had graag men zending meegevolgd
van zodra Bpost van PX de gegevens van het te verzenden pakje binnenkrijgt zal je een mail van Bpost binnen krijgen met een voorziene leveringsdatum en T&T code.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.