Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 84 reacties
  • 2730 Bekeken

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement 

 

 


84 reacties

Dag Jefkns ik ben ook al 4 dagen aan het wachten op mijn gsm zonder update. Je kan best wel je ordernummer erbij zetten. 

R4WEBSHOP009336622 is de mijne bijvoorbeeld dan ga je rapper geholpen kunnen worden. 

 

Grtjs en veel succes…

 

 

B.

Dus in dit forum moet je van proximus ook niet veel verwachten. De klantendienst mag gerust zijn, covid 19 zal er niet doorgeraken juist zoals de klanten. Een versterkte bunker is dat :mask:

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Ik zie dat de levering sinds 09/12 nog steeds in verwerking is bij Bpost. Ik heb dossier 47042327 opgemaakt voor de bevoegde dienst voor verder nazicht. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Bij mijn het zelfde probleem en niemand die reageert maar heb wel al 550€ betaald slechte service hier en hoop dat ik de i phone krijg voor de feestdagen 

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange Ik ben dit voor jou aan het uitzoeken via dossiernummer 47044292. De bestelling en betaling zijn goed ontvangen, maar er is nog geen verzending gebeurd. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Traxxxie  Bestelnummer R4WEBSHOP009336622 kon niet apart worden verwerkt omdat jouw verhuis nog lopende is. Daarom werd deze bestelling samengevoegd met de verhuis in order R4WEBSHOP009082335. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@eduard.de.lange Ik ben dit voor jou aan het uitzoeken via dossiernummer 47044292. De bestelling en betaling zijn goed ontvangen, maar er is nog geen verzending gebeurd. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet. Groetjes, Antonella

 Ok ik hoop dat alles snel in orde komt !!

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange zie privébericht. Groetjes, Antonella

Hallo had graag even geweten ik heb abonement besteld met gsm en heb bevestiging had maar als ik dan heb betaald gaat hij naar een pagina erachter en zegt oeps ?? Maar is wel betaald enz iemand die weet wat of hoe ?

probeer een met een browser door in een venster op te doen als volgt CTRL+SHIFT+N 

NB: mensen van proximus zelf komen hier pas maandag terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Jona_69  De betaling is toegekomen. Groetjes, Antonella

@jefkns  Ik zie dat de levering sinds 09/12 nog steeds in verwerking is bij Bpost. Ik heb dossier 47042327 opgemaakt voor de bevoegde dienst voor verder nazicht. Groetjes, Antonella


Tja, het zal wel veel te vlug zijn maar had toch graag geweten of die nu idd verstuurt is of niet. Bij Bpost is de klantendienst ook niet bestaande. Gaat in een cirkeltje rond tot je het moe bent. Al veel zin om gewoon alles op te zeggen.

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Ik heb het dossier zelf in behandeling genomen en je een mailtje gestuurd. Groetjes, Antonella

Beste

Ik heb zaterdag online een iphone 12 besteld betaald ging woensdag geleverd worden jullie kunnen deze beloofte niet waarmaken dus wil mijn geld nu terug

Reputatie 7
Badge +3

@christine_047  Heb je her ordernummer hiervan? Groetjes, Antonella

Ik dien klacht in bij de politie  jullie bepieken de mensen

R4webshop009401160

Reputatie 7
Badge +3

@christine_047  Dit ordernummer is niet gekend in onze systemen. Ik zie dat er inmiddels een ombudsdossier hierover is ontvangen. Verdere communicatie zal bijgevolg verlopen via de ombudsdienst. Groetjes, Antonella

Nu bij de politie afzetters

11 december 2 iPhone besteld 16 december 1 geleverd en Proximus ging vandaag alles oplossen  

Reputatie 7
Badge +3

@Fredje1979  Dag, er is hiervoor een dossier 46998452 in behandeling. De dossierbeheerder van dit dossier zal u contacteren. Groetjes Luc

ZO, postbode heeft aan de deur gestaan denk ik en pakje is retour naar proximus. Reden: adres niet volledig. Heb aan proximus al lang laten weten dat het busnummer er moet bij staan of de post levert niet ( enkel rekeningen). Klacht ingediend door proximus Referentie 47095243  en we wachten wel weeral. Moeilijke tijden en denk er nu echt aan om naar de concurrentie te gaan. Ni normaal……...

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns 

ik vraag na bij onze collega’s hoe dit best wordt opgelost.

Excuses.

Groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns 

collega voegt bus nr G1 toe !

nieuwe zending zal voorzien zijn !

we duimen

Groeten

Tina

Yess, het is gelukt, gsm is aangekomen. Bedankt voor de service en een postbode te zoeken die echt kan lezen :-)

Reageer