Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 86 reacties
  • 2813 Bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zaince vul je de klantgegevens op je klantprofiel even aan, om dit verder na te kijken? Alvast bedankt, Heidi

Goeiedag,

 

Ik heb onlangs een GSM besteld via abonnement en hiervoor een levering-factuur gekregen.

Op dit factuur / email staat ook dat er optie zou moeten zijn voor levering-tijd.

Helaas als ik naar ‘Orders’ ga op MyProximus, is hiervoor niets beschikbaar.

Mis ik hier iets of moet ik gewoon de levering afwachten?

 

Alvast bedankt.

Hey Joel, het bedrag is meteen van men rekening gegaan en ik zag staan mogelijke levering maandag 11/01 voor ik bevestigde en betaalde.

Reputatie 7
Badge +3

@Jennifer1992 Heeft u de betaling/voorschot al kunnen uitvoeren en een afspraakdatum kunnen  vastleggen voor de levering van het toestel door bpost.Groetjes,joel

Hallo,

 

ik heb een half uur geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro max.

is het normaal dat ik geen bevestingsmail heb gekregen en ik ook nog niets zie staan in mijn proximus profiel? 

 

bedankt alvast voor het nakijken.

 

mvg

 

Jennifer

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Bedankt voor de info. Ik noteer dit alvast bij in het lopend dossier zodat de dossierbeheerder ervan op de hoogte is. Groetjes, Antonella

Het ging ergens verkeerd.. Heb toen aangegeven om het dan zo te laten en heb dus die 319 euro betaald. Heb vandaag nog gebeld en. Men vertelde dat het niet in voorraad is. Maar zou binnen 48 uur opgelost worden. Dus we wachten af. Heb zojuist een mail gehad dat de datafoon is aangepast naar 20 euro. Hopelijk komt het goed.. Het jaar is net nieuw dus ga ik er vertrouwen in hebben. 

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Op 21/12 werd dossier 47067490 opgemaakt omdat je liever een andere combinatie had gewenst: € 199 met € 25/maand in plaats van € 319 met € 20/maand. Klopt dit? Ook is de OnePlus 8 Pro 128GB On Black momenteel niet in voorraad. Groetjes, Antonella

TUI: Wacht gewoon af tot de proximus forummedewerkers je verder helpen als ze hier morgen de draad terug opnemen

Heb een nieuwe Smartphone besteld, deze is besteld op 21 december. Zou 23 december geleverd worden.. Maar nog niets binnen.. Meerdere malen al gebeld... Krijg ik als eerste antwoord rustig wachten hij komt wel... Ehhh ik heb 319 Euro betaald mag ik me zorgen maken. Vandaag weer gebeld.. Zegt men tegen mij.. Hier is de telefoon al weg, ligt aan bpost.. Dat is makkelijk om het door te schuiven naar een ander.. Ik heb nog geen mail gehad van Niemand dat er iets onder weg is. Sterker nog zegt men ook nog.. Meneer u had beter niet online kunnen kopen dat kunt u beter in een winkel doen, dan had u de telefoon al gehad. Nu zakt mij de moed wel echt in de schoenen.. Gaat het nu echt gebeuren dat ik dadelijk en geen telefoon heb en mijn geld kwijt ben!!!

Marcel

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Dank je wel voor de update. Blij te horen dat de gsm is toegekomen. Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

Yess, het is gelukt, gsm is aangekomen. Bedankt voor de service en een postbode te zoeken die echt kan lezen :-)

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns 

collega voegt bus nr G1 toe !

nieuwe zending zal voorzien zijn !

we duimen

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns 

ik vraag na bij onze collega’s hoe dit best wordt opgelost.

Excuses.

Groeten

Tina

 

ZO, postbode heeft aan de deur gestaan denk ik en pakje is retour naar proximus. Reden: adres niet volledig. Heb aan proximus al lang laten weten dat het busnummer er moet bij staan of de post levert niet ( enkel rekeningen). Klacht ingediend door proximus Referentie 47095243  en we wachten wel weeral. Moeilijke tijden en denk er nu echt aan om naar de concurrentie te gaan. Ni normaal……...

Reputatie 7
Badge +3

@Fredje1979  Dag, er is hiervoor een dossier 46998452 in behandeling. De dossierbeheerder van dit dossier zal u contacteren. Groetjes Luc

11 december 2 iPhone besteld 16 december 1 geleverd en Proximus ging vandaag alles oplossen  

Nu bij de politie afzetters

Reputatie 7
Badge +3

@christine_047  Dit ordernummer is niet gekend in onze systemen. Ik zie dat er inmiddels een ombudsdossier hierover is ontvangen. Verdere communicatie zal bijgevolg verlopen via de ombudsdienst. Groetjes, Antonella

R4webshop009401160

Ik dien klacht in bij de politie  jullie bepieken de mensen

Reputatie 7
Badge +3

@christine_047  Heb je her ordernummer hiervan? Groetjes, Antonella

Beste

Ik heb zaterdag online een iphone 12 besteld betaald ging woensdag geleverd worden jullie kunnen deze beloofte niet waarmaken dus wil mijn geld nu terug

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Ik heb het dossier zelf in behandeling genomen en je een mailtje gestuurd. Groetjes, Antonella

@jefkns  Ik zie dat de levering sinds 09/12 nog steeds in verwerking is bij Bpost. Ik heb dossier 47042327 opgemaakt voor de bevoegde dienst voor verder nazicht. Groetjes, Antonella


Tja, het zal wel veel te vlug zijn maar had toch graag geweten of die nu idd verstuurt is of niet. Bij Bpost is de klantendienst ook niet bestaande. Gaat in een cirkeltje rond tot je het moe bent. Al veel zin om gewoon alles op te zeggen.

Reageer