Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 90 reacties
  • 2893 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@christine_047  Heb je her ordernummer hiervan? Groetjes, Antonella

Beste

Ik heb zaterdag online een iphone 12 besteld betaald ging woensdag geleverd worden jullie kunnen deze beloofte niet waarmaken dus wil mijn geld nu terug

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Ik heb het dossier zelf in behandeling genomen en je een mailtje gestuurd. Groetjes, Antonella

@jefkns  Ik zie dat de levering sinds 09/12 nog steeds in verwerking is bij Bpost. Ik heb dossier 47042327 opgemaakt voor de bevoegde dienst voor verder nazicht. Groetjes, Antonella


Tja, het zal wel veel te vlug zijn maar had toch graag geweten of die nu idd verstuurt is of niet. Bij Bpost is de klantendienst ook niet bestaande. Gaat in een cirkeltje rond tot je het moe bent. Al veel zin om gewoon alles op te zeggen.

Reputatie 7
Badge +3

@Jona_69  De betaling is toegekomen. Groetjes, Antonella

probeer een met een browser door in een venster op te doen als volgt CTRL+SHIFT+N 

NB: mensen van proximus zelf komen hier pas maandag terug langs.

Hallo had graag even geweten ik heb abonement besteld met gsm en heb bevestiging had maar als ik dan heb betaald gaat hij naar een pagina erachter en zegt oeps ?? Maar is wel betaald enz iemand die weet wat of hoe ?

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange zie privébericht. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@eduard.de.lange Ik ben dit voor jou aan het uitzoeken via dossiernummer 47044292. De bestelling en betaling zijn goed ontvangen, maar er is nog geen verzending gebeurd. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet. Groetjes, Antonella

 Ok ik hoop dat alles snel in orde komt !!

Reputatie 7
Badge +3

@Traxxxie  Bestelnummer R4WEBSHOP009336622 kon niet apart worden verwerkt omdat jouw verhuis nog lopende is. Daarom werd deze bestelling samengevoegd met de verhuis in order R4WEBSHOP009082335. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange Ik ben dit voor jou aan het uitzoeken via dossiernummer 47044292. De bestelling en betaling zijn goed ontvangen, maar er is nog geen verzending gebeurd. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer weet. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Bij mijn het zelfde probleem en niemand die reageert maar heb wel al 550€ betaald slechte service hier en hoop dat ik de i phone krijg voor de feestdagen 

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Ik zie dat de levering sinds 09/12 nog steeds in verwerking is bij Bpost. Ik heb dossier 47042327 opgemaakt voor de bevoegde dienst voor verder nazicht. Groetjes, Antonella

Dus in dit forum moet je van proximus ook niet veel verwachten. De klantendienst mag gerust zijn, covid 19 zal er niet doorgeraken juist zoals de klanten. Een versterkte bunker is dat :mask:

Dag Jefkns ik ben ook al 4 dagen aan het wachten op mijn gsm zonder update. Je kan best wel je ordernummer erbij zetten. 

R4WEBSHOP009336622 is de mijne bijvoorbeeld dan ga je rapper geholpen kunnen worden. 

 

Grtjs en veel succes…

 

 

B.

Ik heb op 7/12 een gsm besteld. Wanneer wordt die geleverd? Het is nu 16/12. Normaal 2 dagen maar met bpost kon dat een dagje later zijn !!!!!  Lange dagen bij bpost?

Bestelnummer:
R00000034009284011

Reputatie 1

Hoe kan ik mijn bestelling volgen wanneer deze geleverd wordt ik heb maandag i phone 12pro besteld met nieuw abonement maar vind deze nergens terug wanneer deze geleverd wordt ?

R4WRBSHOP009348743 is bestelling nr

Reputatie 7
Badge +3

@mustafakhaleelsaeed  Voor jou werd dossier 46909373 opgemaakt. Zodra deze in behandeling komt, neemt de dossierbeheerder met jou contact op. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Erw1n  Dit is voor jou in behandeling bij de bevoegde dienst via dossiernummer 46925283. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte.

@Michael R.  Voor jou werd dossier 46872039 behandeld.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ollie011  De bestelling werd gisteren opnieuw ingevoerd in het Proximus Center. De levering gebeurt volgende week. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@mvrimmi Sorry voor de late reactie.Volgens mijn gegevens zou ondertussen alles in orde zijn gekomen.Indien niet,  laat het me weten via deze weg voor verder nazicht.Excuses alvast voor het geleden ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@DC cesar Sorry voor de late reactie.Ik veronderstel dat ondertussen alles in orde is gekomen.Indien niet, geef een seintje voor verder nazicht.Groetjes,Joel

FYI: 

Gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt, om je hierbij verder te helpen, dit zal hoogstwaarschijnlijk pas morgen zijn omdat de achterliggende diensten eventueel moeten kunnen aangesproken worden.

NB: Best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct verder aan de slag kunnen.

Hallo,

 

Ik heb op 3/12 een iphone besteld met abonnement. Deze is nog altijd niet geleverd geweest.. Er staat bij mijn status dat ze het nog altijd klaar aan het maken zijn. Kan er mij iemand vertellen hoelang dit kan duren of ik nog moet wachten??

 

Grtjs 

Ik heb op 22/11/2020 een gsm bestelt een afbetaal 549 euro betaal en tot nu nix gehoord over mijn bestalen,

Ik heb contact met proxious en hun me vertal  ik betaalt ne , en tot nu de problem niet opgelost , ik wet niet war moet ik doen. Mijn klant no 62*******

Reageer