Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 84 reacties
  • 2730 Bekeken

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement 

 

 


84 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Dank je wel voor de update. Blij te horen dat de gsm is toegekomen. Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

Heb een nieuwe Smartphone besteld, deze is besteld op 21 december. Zou 23 december geleverd worden.. Maar nog niets binnen.. Meerdere malen al gebeld... Krijg ik als eerste antwoord rustig wachten hij komt wel... Ehhh ik heb 319 Euro betaald mag ik me zorgen maken. Vandaag weer gebeld.. Zegt men tegen mij.. Hier is de telefoon al weg, ligt aan bpost.. Dat is makkelijk om het door te schuiven naar een ander.. Ik heb nog geen mail gehad van Niemand dat er iets onder weg is. Sterker nog zegt men ook nog.. Meneer u had beter niet online kunnen kopen dat kunt u beter in een winkel doen, dan had u de telefoon al gehad. Nu zakt mij de moed wel echt in de schoenen.. Gaat het nu echt gebeuren dat ik dadelijk en geen telefoon heb en mijn geld kwijt ben!!!

Marcel

TUI: Wacht gewoon af tot de proximus forummedewerkers je verder helpen als ze hier morgen de draad terug opnemen

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Op 21/12 werd dossier 47067490 opgemaakt omdat je liever een andere combinatie had gewenst: € 199 met € 25/maand in plaats van € 319 met € 20/maand. Klopt dit? Ook is de OnePlus 8 Pro 128GB On Black momenteel niet in voorraad. Groetjes, Antonella

Het ging ergens verkeerd.. Heb toen aangegeven om het dan zo te laten en heb dus die 319 euro betaald. Heb vandaag nog gebeld en. Men vertelde dat het niet in voorraad is. Maar zou binnen 48 uur opgelost worden. Dus we wachten af. Heb zojuist een mail gehad dat de datafoon is aangepast naar 20 euro. Hopelijk komt het goed.. Het jaar is net nieuw dus ga ik er vertrouwen in hebben. 

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Bedankt voor de info. Ik noteer dit alvast bij in het lopend dossier zodat de dossierbeheerder ervan op de hoogte is. Groetjes, Antonella

Hallo,

 

ik heb een half uur geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro max.

is het normaal dat ik geen bevestingsmail heb gekregen en ik ook nog niets zie staan in mijn proximus profiel? 

 

bedankt alvast voor het nakijken.

 

mvg

 

Jennifer

Reputatie 7
Badge +3

@Jennifer1992 Heeft u de betaling/voorschot al kunnen uitvoeren en een afspraakdatum kunnen  vastleggen voor de levering van het toestel door bpost.Groetjes,joel

Hey Joel, het bedrag is meteen van men rekening gegaan en ik zag staan mogelijke levering maandag 11/01 voor ik bevestigde en betaalde.

Goeiedag,

 

Ik heb onlangs een GSM besteld via abonnement en hiervoor een levering-factuur gekregen.

Op dit factuur / email staat ook dat er optie zou moeten zijn voor levering-tijd.

Helaas als ik naar ‘Orders’ ga op MyProximus, is hiervoor niets beschikbaar.

Mis ik hier iets of moet ik gewoon de levering afwachten?

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zaince vul je de klantgegevens op je klantprofiel even aan, om dit verder na te kijken? Alvast bedankt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jennifer1992 je aanvraag werd niet automatisch verwerkt. Dossier 47184455 is intussen opgemaakt om manueel op te volgen. De achterliggende dienst zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Hallo,

ik heb op 23/12/2020 een iPhone 12 pro besteld online (R4WEBSHOP009440557);

Op 29/12/2020 werd de gsm zogezegd geleverd. Maar in plaats van een iPhone 12 pro heb ik een gaming monitor ontvangen (Zie bijlage)

Ik heb op 29/12/2020 contact op genomen met jullie klantendienst en werd er een klacht opgemaakt (47121935).

Ik heb tot op heden nog niets gehoord van jullie!!!

Wanneer wordt dit recht gezet en ga ik mijn gsm ontvangen die ik al betaald heb???

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen Dit is wel heel vreemd. Bij de verzendinformatie zie ik dat er op 28/12/2020 effectief een AppleiPhone12Pro 128GB Graph werd gescand met het imei-nummer. Het dossier is nog niet toegewezen aan een dossierbeheerder. Ik neem deze op mijn naam en ga dit verder voor je uitzoeken. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Zaince Je bent vandaag telefonisch gecontacteerd door mijn collega om dit in orde te maken. Je moet enkel nog even een mailtje sturen naar doc@proximus.com met een foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart en in het onderwerp de vermelding van je klantnummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen Ik heb deze info doorgekregen van de bevoegde dienst: “Er zal een nieuwe AppleiPhone12Pro 128GB Graph gestuurd worden naar de klant. Als de klant twee pakketten van Proximus ontvangt, moet hij het tweede pakket weigeren.”

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD bedankt voor de snelle reactie. Dus als ik het goed begrijp gaan ze een nieuwe iPhone opsturen. Wanneer gaat dat zijn? Krijg ik er een track en trace van? Wat moet ik met die game monitor doen?

Grtz Ronny 

TUI: Het antwoord zal waarschijnlijk pas maandag komen aangezien in het weekend niemand van proximus zelf tijdens het weekend langskomt.

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Bpost heeft de opdracht gekregen om de monitor terug te komen ophalen. De levering van de iPhone zou morgen moeten gebeuren. Het nieuwe tracenummer stuur ik ja via privébericht. Ik volg dit samen met jou op via dossier 47121935.  Groetjes, Antonella

Zo vandaag even een update geven over mijn bestelling.. Ga er wel even bij vertellen dat ik nu echt van mijn melk ben. Goed zoals ik eerder geschreven heb. 21 december bestelling geplaatst meerdere telefoon gepleegd allerlei beloftes maar nog steeds niets.. Maandag werd ik gebeld meneer ik ben er mee bezig en houd het in de gaten.. Ik bel u dinsdag terug (gisteren) niemand belt. Nu het spannende deel.. Bel nu net met de vraag hoever de situatie is.. Heb tenslotte 319 euro betaald op 21 december.. En dan krijg je dit antwoord.... Eens kijken meneer ehhh u vergist zich want u heeft niets besteld ook geen betaling... Mijn hart klopt 1000 keer sneller... Mevrouw ik heb betaald... Nee hoor meneer ik zie niets.. Kan u helaas niet helpen. Mijn vraag kan ik iemand anders aan de telefoon krijgen.. Nee is het antwoord.. I kunt een mail sturen als u denkt dat u betaalt hebt. Dit is toch echt... Sorry ga niet schelden maar hier wordt ik echt niet goed van. 

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Dag ik heb de dossierbeheerder van je dossier 47067490 deze feedback meegegeven. Deze zal u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Beste luc, 

Mijn hoop zakt toch langzaam weg.. Vindt de telefoon steeds minder belangrijk.. Maar 319 euro weg vindt ik wel heel erg.. 

Ik weet zeker beste luc, dat u het goed bedoeld.. Maar ben benieuwd of ik deze maand nog gebeld wordt.. Voel mij nu zo onmachtig. 

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima Ja ik vind dit vervelend maar ofwel krijg je je geld terug of het toestel( er is een stockbreuk momenteel) Groetjes  Luc

@AntonellaD de gsm is geleverd. Bedankt voor de hulp. Voor het scherm heb ik nog niks gehoord van Bpost. Het zal wel komen zeker. 
Grtz

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Dag Ronny, bedankt voor de info. Ben blij dat de gsm is toegekomen. Ik volg het mee met je op in verband met de monitor. Groetjes, Antonella

Reageer