Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV applicatie


Geachte,

Ik krijg onderstaande melding op mijn gsm als ik mij wil aanmelden op de Proximus TV:

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account.

Proximus TV staat er wel tussen in MyProximus

Mvg

Beste antwoord door kevin1745

ale toch iemand die geholpen is 🤐
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

  • 0 reacties
  • 7 januari 2019
Hey Kevin,

Kan je me even je lijn- of klantennummer sturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?

Groetjes,
Wenzel

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 januari 2019
Nog steeds niet in orde ?!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 januari 2019
Hier ook nog steeds niet in orde kan toch niet zo moeilijk zijn ?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 januari 2019
20 jaar klant geweest bij Telenet . Toch maar op aandringen van anderen bij Proximus maar als dit soort kleine problemen al niet kan opgelost worden vrees ik dat ik de verkeerde beslissing heb genomen ???

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 11 januari 2019
Wes, ik zie twee geactiveerde Ipads op uw account. Dus ik vermoed dat dit euvel ondertussen is verholpen. Mvg, Charlotte

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2019
ale toch iemand die geholpen is 🤐

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 18 januari 2019
Beste kevin1745,

Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 37157863.

Zij gaan hiervoor het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.

Alvast excuses voor het ongemak.

Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 januari 2019
dankuwel!

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 18 januari 2019
Graag gedaan.Groetjes,Joël