Beantwoord

Proximus TV applicatie

  • 7 January 2019
  • 9 reacties
  • 267 Bekeken

Geachte,

Ik krijg onderstaande melding op mijn gsm als ik mij wil aanmelden op de Proximus TV:

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account.

Proximus TV staat er wel tussen in MyProximus

Mvg
icon

Beste antwoord door kevin1745 15 January 2019, 11:28

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan.Groetjes,Joël
dankuwel!
Reputatie 7
Badge +3
Beste kevin1745,

Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 37157863.

Zij gaan hiervoor het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.

Alvast excuses voor het ongemak.

Groetjes,Joel

ale toch iemand die geholpen is đŸ€
Reputatie 7
Badge +4
Wes, ik zie twee geactiveerde Ipads op uw account. Dus ik vermoed dat dit euvel ondertussen is verholpen. Mvg, Charlotte
20 jaar klant geweest bij Telenet . Toch maar op aandringen van anderen bij Proximus maar als dit soort kleine problemen al niet kan opgelost worden vrees ik dat ik de verkeerde beslissing heb genomen ???
Hier ook nog steeds niet in orde kan toch niet zo moeilijk zijn ?
Nog steeds niet in orde ?!
Hey Kevin,

Kan je me even je lijn- of klantennummer sturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?

Groetjes,
Wenzel

Reageer