Geachte,
Ik krijg onderstaande melding op mijn gsm als ik mij wil aanmelden op de Proximus TV:
Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account.
Proximus TV staat er wel tussen in MyProximus
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Hey Kevin,
Kan je me even je lijn- of klantennummer sturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?
Groetjes,
Wenzel
Kan je me even je lijn- of klantennummer sturen via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?
Groetjes,
Wenzel
Nog steeds niet in orde ?!
Hier ook nog steeds niet in orde kan toch niet zo moeilijk zijn ?
20 jaar klant geweest bij Telenet . Toch maar op aandringen van anderen bij Proximus maar als dit soort kleine problemen al niet kan opgelost worden vrees ik dat ik de verkeerde beslissing heb genomen ???
Wes, ik zie twee geactiveerde Ipads op uw account. Dus ik vermoed dat dit euvel ondertussen is verholpen. Mvg, Charlotte
ale toch iemand die geholpen is
Beste kevin1745,
Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 37157863.
Zij gaan hiervoor het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.
Alvast excuses voor het ongemak.
Groetjes,Joel
Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 37157863.
Zij gaan hiervoor het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.
Alvast excuses voor het ongemak.
Groetjes,Joel
dankuwel!
Graag gedaan.Groetjes,Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.