Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

  • 7 December 2019
  • 73 reacties
  • 3780 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 


73 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Er zijn blijkbaar geen addertjes onder het gras, als het goed zeggen we het ook hé!

Of ze moeten mss nog opduiken na de winter :relaxed:

Reputatie 6
Badge +2

Na de winter? Ik weet dat de packs wat duurder worden en dat ik meer ga moeten betalen voor voetbal (alleen belgisch voetbal gaat niet meer). Maar dat is aangekondigd, dat zijn geen addertjes, dat is niet plezant maar ja.  Ik had ook al een tijd geleden gelezen dat HLN gratis twee maanden de digitale krant aanbood voor iedereen. Zou dat hier ook beperkt worden in de tijd? Dat wordt nergens gezegd. Dat zou een grote adder zijn, een slang. Bij Le Soir is de reklame voor een digitaal abonnement  1 euro gedurende 1 maand. Daarna 14 euro. 

Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.

Reputatie 7
Badge +1

Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.

@Martin 

Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.

Ik lees de krant eigenlijk ook nooit via één of ander toestel, maar ik heb nu ook maar de optie geactiveerd, zonder dat ik daar echt ga gebruik van maken, trouwens de dag dat ze daar maar iets voor zouden aanrekenen zeg ik het direct op, maar natuurlijk heeft iedereen ander behoeftes en kunnen er wel zijn die dit zeer interessant vinden.
Maar zoals je zelf aangeeft zouden er beter meer keuzes zijn...

Ik probeerde Le Soir te activeren via MyProximus. Bij het aanklikken gebeurde er niks.
OK, dan maar teruggekeerd naar “Mijn producten” (via de knop) om het nog eens te proberen.
Wanneer ik nu op mijn e-Press kom, staat nog steeds HLN geactiveerd. Le Soir kan ik niet meer activeren, er komt een melding “Sorry - Je verzoek om My e-Press te wijzigen was goed. Je kan My e-Press momenteel niet wijzigen. Slechts 30 dagen wachten en het zal beschikbaar zijn en wordt verwerkt” :unamused:

Inderdaad :

  • de klant kiest tussen de twee aanbiedingen en kan eenmaal per maand van krant veranderen.
  • U kunt 1 keer om de 30 dagen van taal wisselen.  
    De wijziging is actief na maximum 24 uur.

Had ik gelezen en is uiteraard ook logisch. Maar het is ondertussen in orde. Blijkbaar moet je enige tijd wachten alvorens je keuze actief wordt en je het abonnement kan activeren.

Reputatie 7
Badge +1

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 

 

@Charlotte.D 

Dit is een heel mooie geste van PX. Weet niet of elke klant met een pack hier een mail over gekregen heeft. Ik in ieder geval niet. Heb dit op Google nieuws gelezen en nu dan op dit forum. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van      € 14,95 de PX klanten met  een pack een optie aan keuze mogelijkheden kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de krant. Zou ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten zijn die nu gestopt is 🤔😉 Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg, Antoon

 

 

Ook niet vergeten dat dit aan PX geen 14,95 € gaat kosten :thinking:

Reputatie 7
Badge +1

Ook niet vergeten dat dit aan PX geen 14,95 € gaat kosten :thinking:

Allee waar wacht PX dan nog op. Voor de keuze mogelijkheden maar in voor de PX klanten 😉🤗👍 zou een mooi kerstcadeau zijn voor de PX klanten met een pack. En een goede commerciële zet voor het aan trekken van nieuwe klanten 🤔

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 , er zijn reeds promoties geweest op Netflix en boeketten. We proberen telkens voor elk wat wils te doen. Natuurlijk kan je nooit voor iedereen goed doen.

Reputatie 7
Badge +1

@Charlotte.D 

Bedankt voor het antwoord. Dus als ik het goed begrijp geld dit dan maar voor 1 maand of is dit geldig voor 1 jaar. Als dit voor 1 jaar is, de promoties die jij bedoelt op jullie boeketten en Netflix heeft maar een duur van 1 maand. Vandaar als deze promotie 1 jaar duurt had PX de keuze mogelijkheid kunnen invoeren 🤔😉

Reputatie 7
Badge +4

@Antoon1 , daar staat geen datum op, anders had ik iedereen hier ook al over gecontacteerd.

Reputatie 7
Badge +1

@Charlotte.D , dat is prima. Maar als dit zo is dan had PX toch de keuze mogelijkheid in kunnen zetten met de boeketten, Netflix en de krant. Was o zo mooi geweest voor de klanten. Is zelfs goedkoper dan het krant abo 😉

Reputatie 2
Badge

hallo iedereen,

 

vraagje:
Hoelang loopt dit abonnement ?
Ik heb me daarnet ingeschreven voor Het Laatste Nieuws,
en nu zie via hun website staan looptijd: 12/12/2019 - 17/12/2019

is dit normaal ?

mvg

 

 

volgens mij niet maar je neemt best contact op met HLN

Reputatie 6
Badge +2

Bij mij staat er tot 12 dec 2020,  eigenlijk een abonnement geldig voor 1 jaar. Wat daarna? We zullen wel zien! 

Reputatie 7
Badge +1

@Cvanloon, misschien dat we volgend jaar wel een gratis pakket voor in de plaats krijgen. Family pakket, All sports etc.

Op topic Enjoy kun je lezen dat deze binnen 2 weken uitgebreid gaat worden met surprise voor de klanten. Misschien dat je dan al de mogelijkheid krijgt om gratis te wisselen naar de pakketten van PX 😉🤗👍

👍🏿Dan ga ik ook direct mijn Myepress opzeggen als dat er komt, want ik gebruik het toch niet. 

Reputatie 2
Badge

contact gehad met HLN.
Die korte periode is normaal bij ‘n nieuwe inschrijving. Zo kan het abonn. onmiddelijk starten en een correctie zal volgen.
In de namiddag vastgesteld dat de einddatum gewijzigd werd naar 20/12/2010.

Probleempje opgelost

mvg

:thumbsup_tone2: Oké dat weten we dan ook  al weer.

Reputatie 7
Badge +1

Kreeg gisteren de mail van PX van het gratis abo van HLN aan dat in mijn pack zit. Mooi op tijd 🤔😉

Ter info: Op MyProximus stond het bij mij wel direct vermeld .

Reageer