Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

  • 7 December 2019
  • 56 reacties
  • 3096 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 


56 reacties

Badge +1

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)


Zal te maken hebben met afgesproken prijzen. Je denkt toch niet dat proximus zoveel betaald aan hln of le soir zoals een abonnee doet?

Badge +1

 

Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.

 

Ik ben dezelfde mening toegedaan, zou beter geweest zijn om een keuze te krijgen, véél interessanter.

Reputatie 3
Badge

Heb dit ook nu pas ontdekt. Toen ik mijn (dure) factuur aan het uitpluizen was. Wilde deze optie eerst uitschakelen (om te besparen) toen ik merkte dat dit in de vaste prijs zit. Ben helemaal geen fan van die krant, maar heb dan HLN maar geactiveerd. Misschien moet ik toch maar eens Le Soir proberen en zo mijn Frans bijspijkeren? Beetje jammer dat er geen keuze is tussen meer kranten, heeft waarschijnlijk wel weer iets te maken met persgroepen en zo...maar goed, een (verwend) mens kan altijd zagen… ;-)

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

 

 

 


Het zou leuk zijn als de link om te koppelen ook effectief zou werken. Helaas ik volg het stappenplan, krijg de boodschap dat accounts gelinkt zijn, maar nee hoor… Ik blijf bij HLN geen recht hebben op de artikels. Er loopt dus iets fout.

 

Kunnen alsjeblief zorgen dat het lukt? Het emailadres is voor beide accounts hetzelfde, zowel bij Proximus als bij HLN. En mijn details hebben jullie (want ik ben hier ingelogd met MyProximus).

 

Eerder kreeg ik van proximus al het bericht dat ik bij HLN moest aankloppen, maar HLN stuur me naar HLN. Jullie zijn toch geen ambtenaren meer hé? :-)

 

Alvast bedankt, jullie kunnen dit in orde krijgen!

 

Groet,

 

Peter

 @tina.b  °- het is nu in orde. Bedankt voor de snelle reactie :)

Reputatie 7
Badge +2

@ken cambre 

Door de wijziging van je producten heeft men vergeten het product “pack” toe te voegen, je had nu los internet en tv

Hierdoor betaalde je ook voor de pickx app…

Ik zal het pack bijvoegen : je internet formule verandert dan iets, maar je hebt nog steeds onbeperkt internet.

Ik hoop dat de bevestiging van deze wijziging niet al te verwarrend zijn.

Als het pack-order hier is doorgestroomd, zal myepress automatisch terug geactiveerd worden. 

Wil je ons op de hoogte houden ?

Groeten

Tina

Goede middag

Wij zijn klant sinds December 2019.
We hadden eerst het pakket TV+Internet+Vaste telefoon genomen omdat die promo gratis installatie had.
We kregen dan de raad om dan na de promo van drie maanden het abonnement op te zeggen voor de vaste telefoon zodat we enkel nog TV+Internet hebben .

Nu blijkt dat door dit op te zeggen - we geen HLN plus meer hebben maar als ik ga zien op de website worden er wel nu pakketten verkocht TV+Internet met HLN+ bij.. Dit zou om een onbeperkt abonnement gaan.

Klopt het dus aangezien we nu een bestaande klant zijn - dit kwijt zijn maar nieuwe klanten met hetzelfde pakket wel recht hierop hebben ?

mvg

Ken

Nog altijd hetzelfde 

Zal eens proberen 

Reputatie 7
Badge +3

@Geert. Lesy 

we hebben een koppeling gedaan, kan je het nog eens proberen?

 

Geert

Er werd hier door iemand anders al de opmerking gemaakt dat bij sommigen de koppeling nog niet zou gemaakt zijn door proximus en dat het hierdoor niet lukt, dus best afwachten tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum.

Reputatie 6
Badge +1

@Geert. Lesy. Je moet niet chatten maar bellen. Als het onder Mijn producten staat heb je er gewoon recht op 😉 neem aan dat je het geactiveerd hebt in Myproximus. 

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb enkele dagen geleden nog HLN omgeruild voor Le Soir, alles gaat perfect zoals het moet. 

Ben al 2weken aan het chatten met proximus heb al 6 verschillende gehad maar geraakt niet opgelost

Reputatie 6
Badge +1

Bij mij werkte dit wel. Zou morgen eerst naar PX bellen en HLN op dat telefoon nummer.

Dat is het juist als ik klik op inschrijven bij hln op mijn produkten krijg ik dit

Reputatie 6
Badge +1

Normaal staat deze op de Proximus website onder Myproximus. Als je inlogt staat deze onder Mijn Producten met een tab My e-Press. Daar kun je deze activeren. De app downloaden in de App Store en registreren met inlog van Myproximus of mailadres. Je kunt zowel de rode als blauwe app downloaden. Of ook via Safari.

Dit dus

 

Bij mij lukt het niet pm te aktiveren al 2 weken over en weer aan het chatten  in my proximus komt altijd hetzelfde op dat ik niet in aanmerking Kom staat er nochtans op in mijn overzicht

 

Reputatie 6
Badge +1

Hoeft niet, hou dit in de gaten 😉 Dat ze de keuzevrijheid maar in gaan voeren, dan zal ik rap omschakelen 🤗😤

Als we maar op tijd verwittigd worden in geval de gratis periode moest stoppen :wink:

Reputatie 6
Badge +1

Gisteren kennissen tegen gekomen. Deze hebben ook een PX pack. Deze wisten niet dat de krant gratis in hun pack zit. Zij hadden hier nog geen bericht over ontvangen. Volgens mij is dit bij veel klanten zo denk ik. Heb zelf ook nog steeds geen bericht hierover ontvangen 🤔🤔

@Antoon1Voor u en je familie ook een prettig kerstfeest en een gezond en gelukkig 2020 

 

Reputatie 6
Badge +1

@Martin. Alweer bedankt voor deze goede service. Als we jou niet hadden op dit forum zou het triestig gesteld zijn 🔝👍😉🤗😤 Prettige feestdagen en een gelukkig 2020 ✨

Reageer