Vraag

Wist je dat? My e-Press, HLN+ of Le Soir+ gratis in uw pack!

• 7 december 2019
  • 49 reacties
  • 1841 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.

Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.

De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

49 reacties

Reputatie 1
Badge

contact gehad met HLN.
Die korte periode is normaal bij ‘n nieuwe inschrijving. Zo kan het abonn. onmiddelijk starten en een correctie zal volgen.
In de namiddag vastgesteld dat de einddatum gewijzigd werd naar 20/12/2010.

Probleempje opgelost

mvg

Reputatie 6
Badge +1

Dat bedoel ik. Veel oudere klanten weten nog niet eens hoe MyProximus werkt laat staan dat ze van dit voordeel kunnen genieten 🤔🤨

Reputatie 6
Badge +1

@Martin. Alweer bedankt voor deze goede service. Als we jou niet hadden op dit forum zou het triestig gesteld zijn 🔝👍😉🤗😤 Prettige feestdagen en een gelukkig 2020 ✨

@Antoon1Voor u en je familie ook een prettig kerstfeest en een gezond en gelukkig 2020 

Er werd hier door iemand anders al de opmerking gemaakt dat bij sommigen de koppeling nog niet zou gemaakt zijn door proximus en dat het hierdoor niet lukt, dus best afwachten tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum.

:thumbsup_tone2: Oké dat weten we dan ook  al weer.

Reputatie 6
Badge +1

Kreeg gisteren de mail van PX van het gratis abo van HLN aan dat in mijn pack zit. Mooi op tijd 🤔😉

Ter info: Op MyProximus stond het bij mij wel direct vermeld .

Reputatie 3
Badge +1

Er zijn blijkbaar geen addertjes onder het gras, als het goed zeggen we het ook hé!

Of ze moeten mss nog opduiken na de winter :relaxed:

Reputatie 6
Badge +1

@Martin Bij mij ook, omdat dit via het forum bekend werd. Maar officieel heb ik gisteren pas bericht gekregen van PX. Heb jij dan ook officieel een mail gekregen van PX ?

Reputatie 3
Badge +1

Na de winter? Ik weet dat de packs wat duurder worden en dat ik meer ga moeten betalen voor voetbal (alleen belgisch voetbal gaat niet meer). Maar dat is aangekondigd, dat zijn geen addertjes, dat is niet plezant maar ja.  Ik had ook al een tijd geleden gelezen dat HLN gratis twee maanden de digitale krant aanbood voor iedereen. Zou dat hier ook beperkt worden in de tijd? Dat wordt nergens gezegd. Dat zou een grote adder zijn, een slang. Bij Le Soir is de reklame voor een digitaal abonnement  1 euro gedurende 1 maand. Daarna 14 euro. 

@Antoon1 Inderdaad ook vandaag pas een mail gekregen!

Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.

Reputatie 6
Badge +1

Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.

@Martin 

Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.

Reputatie 6
Badge +1

Gisteren kennissen tegen gekomen. Deze hebben ook een PX pack. Deze wisten niet dat de krant gratis in hun pack zit. Zij hadden hier nog geen bericht over ontvangen. Volgens mij is dit bij veel klanten zo denk ik. Heb zelf ook nog steeds geen bericht hierover ontvangen 🤔🤔

Ik lees de krant eigenlijk ook nooit via één of ander toestel, maar ik heb nu ook maar de optie geactiveerd, zonder dat ik daar echt ga gebruik van maken, trouwens de dag dat ze daar maar iets voor zouden aanrekenen zeg ik het direct op, maar natuurlijk heeft iedereen ander behoeftes en kunnen er wel zijn die dit zeer interessant vinden.
Maar zoals je zelf aangeeft zouden er beter meer keuzes zijn...

Reputatie 3
Badge

En hoe zet je die krant gelinkt aan je abb Proximus ?

Ik probeerde Le Soir te activeren via MyProximus. Bij het aanklikken gebeurde er niks.
OK, dan maar teruggekeerd naar “Mijn producten” (via de knop) om het nog eens te proberen.
Wanneer ik nu op mijn e-Press kom, staat nog steeds HLN geactiveerd. Le Soir kan ik niet meer activeren, er komt een melding “Sorry - Je verzoek om My e-Press te wijzigen was goed. Je kan My e-Press momenteel niet wijzigen. Slechts 30 dagen wachten en het zal beschikbaar zijn en wordt verwerkt” :unamused:

Reputatie 3
Badge

Ben niet heel oud maar ik weet dus ook niet hoe je deze aan je abb linkt 

Als we maar op tijd verwittigd worden in geval de gratis periode moest stoppen :wink:

Inderdaad :

• de klant kiest tussen de twee aanbiedingen en kan eenmaal per maand van krant veranderen.
  • U kunt 1 keer om de 30 dagen van taal wisselen.  
    De wijziging is actief na maximum 24 uur.
Reputatie 6
Badge +1

Hoeft niet, hou dit in de gaten 😉 Dat ze de keuzevrijheid maar in gaan voeren, dan zal ik rap omschakelen 🤗😤

Had ik gelezen en is uiteraard ook logisch. Maar het is ondertussen in orde. Blijkbaar moet je enige tijd wachten alvorens je keuze actief wordt en je het abonnement kan activeren.

Reageer