My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.
Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.
De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.

My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.
Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.
De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.
Door de wijziging van je producten heeft men vergeten het product “pack” toe te voegen, je had nu los internet en tv
Hierdoor betaalde je ook voor de pickx app…
Ik zal het pack bijvoegen : je internet formule verandert dan iets, maar je hebt nog steeds onbeperkt internet.
Ik hoop dat de bevestiging van deze wijziging niet al te verwarrend zijn.
Als het pack-order hier is doorgestroomd, zal myepress automatisch terug geactiveerd worden.
Wil je ons op de hoogte houden ?
Groeten
Tina
heb je deze geactiveerd → Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+
normaal moet dit dan als actief aangeduid staan bij u hier → MyProximus Producten My e-press HLN
Lees de beste HLN-artikels met Proximus | HLN+
maandag kunnen de poximus medewerkers even je instellingen natrekken. Indien het niet lukt.
contact gehad met HLN.
Die korte periode is normaal bij ‘n nieuwe inschrijving. Zo kan het abonn. onmiddelijk starten en een correctie zal volgen.
In de namiddag vastgesteld dat de einddatum gewijzigd werd naar 20/12/2010.
Probleempje opgelost
mvg
Dat bedoel ik. Veel oudere klanten weten nog niet eens hoe MyProximus werkt laat staan dat ze van dit voordeel kunnen genieten 🤔🤨
De HLN en HLN+ gratis in het pack, laat me niet lachen. Na mijn PX te hebben gekoppeld met HLN kreeg ik na het lezen van een 20 Tal berichten op HLN de melding “Uw gratis artikels zijn op, gelieve een abonnement te nemen-” Dit is gewoon valse reclame en niets waard.
Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus
Beste Antoon, Bedankt voor uw bericht maar in MyPrximus staat HLN als “actief”. Ik heb hiervoor al verschillende malen zowel Proximus als HLN gecontacteerd, niets helpt. Ik wil nog opmerken als men probeert HLN te contacteren moet men een online formulier invullen...na 10 a 12 dagen krijgt men dan een mail waar men niet kan op antwoorden, dus terug een Online formulier invullen enz….dat is niet te doen.
Ik laat eventjes alles op zijn beloop en wacht af.
Nogmaals dank.
Mvg Hugo Van Buynder
Best gewoon afwachten dan tot de proximus forummedewerkers maandag reageren, om dit verder na te trekken voor u.
Wat hier als voorstel voorgesteld werd en ook een antwoord van HLN:
Kan je volgende stappen eens (opnieuw) doen :
Dit abonnement kan aangevraagd worden via www.hln.be/proximus.
1) Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
2) Log in met het proximus account.
3) Maak een account aan op DPG Media of login als er reeds een account bestaat.
Er wordt bijgevolg een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws. Vanaf dan kan ze met haar DPG Media account inloggen op Het Laatste Nieuws.
Als het daarna nog niet lukt mag je het ons zeker laten weten en nemen we contact op met HLN.
Normaal vraagt HLN achter de GID code om dit verder in te stellen → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum
=================================================================
1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is,
moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).
2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus.
Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.
3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code.
Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.
Contacteer HLN op het nummer 02/454.25.90 / Optie 2
Er werd hier door iemand anders al de opmerking gemaakt dat bij sommigen de koppeling nog niet zou gemaakt zijn door proximus en dat het hierdoor niet lukt, dus best afwachten tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum.
Hoewel ik een pack heb en my e-press gratis zou moeten zijn wordt deze steeds aangerekend ook heb ik nooit die optie geactiveerd (ik ben nog een analoge lezer) toch staat deze aktief in my proximus en ik kan deze optie niet deactiveren of stopzetten zelfs de medewerkers van proximus niet ik ben al 3 maanden bezig om dat uit de factuur te krijgen maar de eerste keer hebben ze direct een creditnota gemaakt en de belofte om het op teloosen de twwede factuur weer aangerekend dan was het al veel moeilijker om mijn geld terug te krijgen nu bij 3de factuur is het probleem nog steeds niet opgelost nog steeds wordt my e-press aangerekend (prijs is ondertussen nog licht gestegen).
Ik probeer alweer een week via mail of dit forum één bekwaam iemand te vinden die dit eindelijk eens kan oplossen dat moet toch erge,s toch maar een vinkje zijn
nog niets vernomen
Kreeg gisteren de mail van PX van het gratis abo van HLN aan dat in mijn pack zit. Mooi op tijd 🤔😉
Na de winter? Ik weet dat de packs wat duurder worden en dat ik meer ga moeten betalen voor voetbal (alleen belgisch voetbal gaat niet meer). Maar dat is aangekondigd, dat zijn geen addertjes, dat is niet plezant maar ja. Ik had ook al een tijd geleden gelezen dat HLN gratis twee maanden de digitale krant aanbood voor iedereen. Zou dat hier ook beperkt worden in de tijd? Dat wordt nergens gezegd. Dat zou een grote adder zijn, een slang. Bij Le Soir is de reklame voor een digitaal abonnement 1 euro gedurende 1 maand. Daarna 14 euro.
Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.
Zo’n zaken kunnen volgens mij tenslotte altijd door een provider vroeg of laat stopgezet worden, niet dat ik nu beweer dat dit direct zal gebeuren, dat kun je moeilijk voorspellen alleen de toekomst (en de concurrentie) zal dit uitwijzen, laat ons hopen dat we er lang kunnen van genieten.
Dit is een mooie geste van PX. Maar van deze gelegenheid hadden ze ipv gratis HLN ter waarde van € 14,95 de klanten een optie aan keuze mogelijkheden erbij kunnen geven ter waarde van dit bedrag. Zoals Netflix, Family pakket, All Sports etc. Niet iedereen leest graag de klant. Ook een mooie vervanging voor de Premium Club punten.
Gisteren kennissen tegen gekomen. Deze hebben ook een PX pack. Deze wisten niet dat de krant gratis in hun pack zit. Zij hadden hier nog geen bericht over ontvangen. Volgens mij is dit bij veel klanten zo denk ik. Heb zelf ook nog steeds geen bericht hierover ontvangen 🤔🤔
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.