My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.
Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.
De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.
My e-Press geeft gratis toegang tot HLN+ of Le Soir+ artikels via de website of via de app.
Dit abonnement wordt automatisch inbegrepen in uw pack.
De waarde van deze abonnementen zijn 14 EUR voor Le Soir en 14,95 EUR voor HLN+.
Dat bedoel ik. Veel oudere klanten weten nog niet eens hoe MyProximus werkt laat staan dat ze van dit voordeel kunnen genieten 🤨
En hoe zet je die krant gelinkt aan je abb Proximus ?
Ben niet heel oud maar ik weet dus ook niet hoe je deze aan je abb linkt
Gisteren kennissen tegen gekomen. Deze hebben ook een PX pack. Deze wisten niet dat de krant gratis in hun pack zit. Zij hadden hier nog geen bericht over ontvangen. Volgens mij is dit bij veel klanten zo denk ik. Heb zelf ook nog steeds geen bericht hierover ontvangen
Als we maar op tijd verwittigd worden in geval de gratis periode moest stoppen
Hoeft niet, hou dit in de gaten Dat ze de keuzevrijheid maar in gaan voeren, dan zal ik rap omschakelen
Bij mij lukt het niet pm te aktiveren al 2 weken over en weer aan het chatten in my proximus komt altijd hetzelfde op dat ik niet in aanmerking Kom staat er nochtans op in mijn overzicht
Dit dus
Normaal staat deze op de Proximus website onder Myproximus. Als je inlogt staat deze onder Mijn Producten met een tab My e-Press. Daar kun je deze activeren. De app downloaden in de App Store en registreren met inlog van Myproximus of mailadres. Je kunt zowel de rode als blauwe app downloaden. Of ook via Safari.
Dat is het juist als ik klik op inschrijven bij hln op mijn produkten krijg ik dit
Bij mij werkte dit wel. Zou morgen eerst naar PX bellen en HLN op dat telefoon nummer.
Ben al 2weken aan het chatten met proximus heb al 6 verschillende gehad maar geraakt niet opgelost
Ik heb enkele dagen geleden nog HLN omgeruild voor Le Soir, alles gaat perfect zoals het moet.
Er werd hier door iemand anders al de opmerking gemaakt dat bij sommigen de koppeling nog niet zou gemaakt zijn door proximus en dat het hierdoor niet lukt, dus best afwachten tot morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum.
we hebben een koppeling gedaan, kan je het nog eens proberen?
Geert
Zal eens proberen
Nog altijd hetzelfde
Goede middag
Wij zijn klant sinds December 2019.
We hadden eerst het pakket TV+Internet+Vaste telefoon genomen omdat die promo gratis installatie had.
We kregen dan de raad om dan na de promo van drie maanden het abonnement op te zeggen voor de vaste telefoon zodat we enkel nog TV+Internet hebben .
Nu blijkt dat door dit op te zeggen - we geen HLN plus meer hebben maar als ik ga zien op de website worden er wel nu pakketten verkocht TV+Internet met HLN+ bij.. Dit zou om een onbeperkt abonnement gaan.
Klopt het dus aangezien we nu een bestaande klant zijn - dit kwijt zijn maar nieuwe klanten met hetzelfde pakket wel recht hierop hebben ?
mvg
Ken
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.