Sedert maandag 25/09 kan ik geen enkel opgenomen programma bekijken op de tablet. Krijg steeds de vermelding van : Deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream. Heb al enkele keren de app verwijderd en terug opgezet zonder resultaat. Kan wel kijken op de tv zenders zelf. Frustrerend.
Dit blijkt een algemeen probleem te zijn, we hebben nog meldingen binnen gekregen die gelijkaardig zijn.
Heb je dit voor op een android toestel of een toestel van Apple?
Geert
Dit gebeurt op mijn Lenovo tablet met Android 11. Voorheen af en toe eens maar nu is het onderbroken sedert 25/09. Geen enkel probleem op mijn Motorola gsm. Vind het gewoon vervelend als 62 jarige dat alles digitaal moet en evolueert maar dat dit dagen blijft aanslepen.
Zelfde problem hier met Samsung tablet, app loopt ook vaak vast. Met Netflix en Streams nooit problemen.
Ik heb hetzelfde aan de hand met mijn OnePlus. Sind vandaag kan ik niets meer zien op mijn mobiel Waaraan ligt dit?
Zelfde probleem / foutmelding hier met mijn smartphone OnePlus 10 Pro sinds deze week, zowel voor live/Replay als opgenomen programma: "gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream"
Wanneer zal dit opgelost zijn?
Picx app speelt niet meer af op one plus gsm.Voorheen was dit geen probleem.Hoe is dit op te lossen Proximus?
Log eerst uit in de Pickx App. Vervolgens de cache van de Pickx app wissen via de instelling Apps in je toestel. Dan de app verwijderen . Toestel herstarten en de Pickx App opnieuw instaleren.
Via Google Play op je toestel ( klik op de link naast de foto hieronder )
Of via je browser op je mobile toestel via onderstaande link.
Proximus Pickx
Over deze app
Versie 7.3.0
Geüpdatet op 28 sep 2023
Normaal zou het dan terug functioneren.
Zelfde probleem/ foutmelding bij mijn tablet Medion Lifetab sedert 01/10/2023, deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream.
Moet ik bij dit type tablet ook de cache wissen, herstarten en terug installeren?
dat kan je eens proberen en laat het hier weten of het zo in orde gekomen is.
Nog altijd niet in orde. Krijg de melding 'deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream' als ik tv zenders wil bekijken en opgenomen programma's wil bekijken.
Idem hier: cache en gegevens gewist, app verwijderd, toestel herstart en app opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
Ik had hetzelfde probleem, maar opeens zag ik dat ik beta tester ben. Als je pickx opzoekt in the store kom je als beta tester automatisch op de beta versie terecht, deze kan je verlaten als je helemaal naar onder scrolt. Dan cache en gegevens wissen,app verwijderen, toestel herstarten en app opnieuw installeren. Bij mij werkt het terug.
Sorry, ik begrijp niet goed wat je bedoelt met beta testers en verlaten door onder te scrollen.
zie → https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/doe-mee-aan-de-pickx-beta-op-android-en-ios-54376
Ik ben geen bètatester en probleem is nog steeds daar.
App is dus onbruikbaar.
Ik ben ook geen bètatester en ik heb dit probleem nog steeds.
App werkt niet op mijn tablet.
Wanneer gaat proximus dit oplossen?
Proximus, los dit probleem op of ik zeg mijn abonnement op!
Zelfde probleem hier (Oneplus 8 pro). Bovenstaande advies al gevolgd maar zonder succes. Probleem sleep al enkele weken aan intussen...
Zelfde probleem hier.
Is er al meer bekend of en wanneer dit wordt opgelost?
Nog steeds geen oplossing Proximus?
Bijna een maand intussen...!
Proximus doet hier blijkbaar geen klote mee. Iets oplossen? No way! Maar betalen zal je wel moeten doen...
Alles al geprobeerd ook al maand zonder pickx tv !!!nu is registratie ook al niet mogelijk contact opgenomen gast had rapport opgemaakt en zou het naar de i.t afdeling sturen en die zouden mij dan bellen .wat denk je onder mijn werk waar ik geen gsm bij heb ze hadden ingesproken dat ze me niet te pakken konden krijgen dus ik dat nummer terug gebeld wordt ik weer doorverbonden naar een bandje met vragen krijg ik iemand aan de lijn inderdaad dat nummer kan je niet bellen ze zullen wel terug bellen zei ze ik wacht ik wacht ik wacht nog steeds al een week weer voorbij zo slecht dit want naar het schijnt moet je een nieuw verzoek indienen zo blijf je op en neer hobbelen zonder resultaat
Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????
https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/
Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!
Belangrijk in verband met de melding van de Pickx App enkel beschikbaar op een toestel met HD ondersteuning
Probeer eens om de SD zenders te bekijken via de Pickx App deze zijn te vinden vanaf nummer 401
Als je daar ook nog de melding krijgt over HD foutmelding dan is het probleem niet toestel gerelateerd. Dan zit het probleem inderdaad bij de Pickx App.
Ik maak deel uit van de Beta Pickx App testers.
Test even of de SD stream kan worden bekeken. En graag feedback.
Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????
https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/
Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!
Belangrijk in verband met de melding van de Pickx App enkel beschikbaar op een toestel met HD ondersteuning
Probeer eens om de SD zenders te bekijken via de Pickx App deze zijn te vinden vanaf nummer 401
Als je daar ook nog de melding krijgt over HD foutmelding dan is het probleem niet toestel gerelateerd. Dan zit het probleem inderdaad bij de Pickx App.
Ik maak deel uit van de Beta Pickx App testers.
Test even of de SD stream kan worden bekeken. En graag feedback.
Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????
https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/
Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!
Juist het zelfde kheb een paar zenders geprobeerd!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.