Beantwoord

Proximus Pickx app werkt nietmeer op tablet

  • 28 September 2023
  • 43 reacties
  • 2575 Bekeken

Sedert maandag 25/09 kan ik geen enkel opgenomen programma bekijken op de tablet. Krijg steeds de vermelding van : Deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream. Heb al enkele keren de app verwijderd en terug opgezet zonder resultaat. Kan wel kijken op de tv zenders zelf. Frustrerend.

icon

Beste antwoord door Pat52 1 October 2023, 16:49

Bekijk origineel

43 reacties

Proximus, los dit probleem op of ik zeg mijn abonnement op! 

Idem hier: cache en gegevens gewist, app verwijderd, toestel herstart en app opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

 

@Proximus TV zijn jullie hiermee bezig?

Reputatie 1

Belangrijk in verband met de melding van de Pickx App  enkel beschikbaar op een toestel met HD ondersteuning

 

Probeer eens om de SD zenders te bekijken via de Pickx App  deze zijn te vinden vanaf nummer 401

Als je daar ook nog de melding krijgt over HD foutmelding  dan is het probleem niet toestel gerelateerd. Dan zit het probleem inderdaad bij de Pickx App.

Ik maak deel uit van de Beta Pickx App testers.

Test even of  de SD stream  kan worden  bekeken. En graag feedback.

Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????

 

https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/

 

Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!

 

Juist het zelfde kheb een paar zenders geprobeerd!!!

Reputatie 1

@KoeKoe

Indien mogelijk  graag een screenshot van de foutmelding  bij het bekijken van een SD zender in de Pickx App.. Zodat ik het kan doorsturen .

 

Reputatie 7
Badge +3

@KoeKoe 

Welk merk van toestel en type?

Welke Android versie?

Wat is de beveiliging datum van Google Play Services? ( Je kan dit vinden in de instellingen van je toestel onder beveiliging of beveiliging updates)

Reputatie 1

@KoeKoe

Welk merk van toestel en type?

Welke Android versie?

Wat is de beveiliging datum van Google Play Services? ( Je kan dit vinden in de instellingen van je toestel onder beveiliging of beveiliging updates)

 

https://www.nokia.com/phones/en_us/nokia-t-20/specs?sku=F20RID1A013

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +3

@KoeKoe  Bedankt voor deze zeer nuttige informatie over het probleem met de Pickx App.

Nog altijd niet in orde. Krijg de melding 'deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream' als ik tv zenders wil bekijken en opgenomen programma's wil bekijken.

Reputatie 7
Badge +3

@Keikop

Dit blijkt een algemeen probleem te zijn, we hebben nog meldingen binnen gekregen die gelijkaardig zijn.

Heb je dit voor op een android toestel of een toestel van Apple?

 

Geert

Reputatie 1

@KoeKoe Maar dat zal niet algemeen voor iedereen dan dat het niet werkt op alle Chrome based browsers, op mijn laptop bvb werkt het goed daarmee.

Ik heb het wel over android tablet, niet over een laptop die op een ander OS loopt.

Zelfde problem hier met Samsung tablet, app loopt ook vaak vast. Met Netflix en Streams nooit problemen. 

Reputatie 1

Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????

 

https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/

 

Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!

Reputatie 7
Badge +3

Belangrijk in verband met de melding van de Pickx App  enkel beschikbaar op een toestel met HD ondersteuning

 

Probeer eens om de SD zenders te bekijken via de Pickx App  deze zijn te vinden vanaf nummer 401

Als je daar ook nog de melding krijgt over HD foutmelding  dan is het probleem niet toestel gerelateerd. Dan zit het probleem inderdaad bij de Pickx App.

Ik maak deel uit van de Beta Pickx App testers.

Test even of  de SD stream  kan worden  bekeken. En graag feedback.

Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????

 

https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/

 

Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!

 

Reputatie 7
Badge +3

@KoeKoe 

Indien mogelijk  graag een screenshot van de foutmelding  bij het bekijken van een SD zender in de Pickx App.. Zodat ik het kan doorsturen .

Ik ben ook geen bètatester en ik heb dit probleem nog steeds.

App werkt niet op mijn tablet.

Wanneer gaat proximus dit oplossen?

Ik heb hetzelfde aan de hand met mijn OnePlus. Sind vandaag kan ik niets meer zien op mijn mobiel  Waaraan ligt dit?

Zelfde probleem / foutmelding hier met mijn smartphone OnePlus 10 Pro sinds deze week, zowel voor live/Replay als opgenomen programma:  "gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream"

 

Wanneer zal dit opgelost zijn?

 

Picx app speelt niet meer af op one plus gsm.Voorheen was dit geen probleem.Hoe is dit op te lossen Proximus?

Reputatie 7
Badge +3

Log eerst uit in de Pickx App. Vervolgens de cache van de Pickx app wissen via de instelling Apps in je toestel. Dan de app verwijderen . Toestel herstarten en de Pickx App opnieuw instaleren.

 Via Google Play op je toestel ( klik op de link naast de  foto hieronder )

 Proximus Pickx on Google Play

 

Of via je browser op je mobile toestel via onderstaande link.

Proximus Pickx - Apps op Google Play  https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.mobile.adeleeverywhere 

Proximus Pickx

Over deze app

Versie 7.3.0

Geüpdatet op 28 sep 2023

 

Normaal zou het dan terug functioneren.

Proximus doet hier blijkbaar geen klote mee. Iets oplossen? No way! Maar betalen zal je wel moeten doen... 

Zelfde probleem/ foutmelding bij mijn tablet Medion Lifetab sedert 01/10/2023, deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream.

 

Moet ik bij dit type tablet ook de cache wissen, herstarten en terug installeren?

dat kan je eens proberen en laat het hier weten of het zo in orde gekomen is.

Zelfde probleem hier.

Is er al meer bekend of en wanneer dit wordt opgelost? 

@GeertC 

Sorry, ik begrijp niet goed wat je bedoelt met beta testers en verlaten door onder te scrollen.

Reageer