Sedert maandag 25/09 kan ik geen enkel opgenomen programma bekijken op de tablet. Krijg steeds de vermelding van : Deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream. Heb al enkele keren de app verwijderd en terug opgezet zonder resultaat. Kan wel kijken op de tv zenders zelf. Frustrerend.
Proximus Pickx app werkt nietmeer op tablet
Proximus, los dit probleem op of ik zeg mijn abonnement op!
Idem hier: cache en gegevens gewist, app verwijderd, toestel herstart en app opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
Belangrijk in verband met de melding van de Pickx App enkel beschikbaar op een toestel met HD ondersteuning
Probeer eens om de SD zenders te bekijken via de Pickx App deze zijn te vinden vanaf nummer 401
Als je daar ook nog de melding krijgt over HD foutmelding dan is het probleem niet toestel gerelateerd. Dan zit het probleem inderdaad bij de Pickx App.
Ik maak deel uit van de Beta Pickx App testers.
Test even of de SD stream kan worden bekeken. En graag feedback.
Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????
https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/
Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!
Juist het zelfde kheb een paar zenders geprobeerd!!!
Indien mogelijk graag een screenshot van de foutmelding bij het bekijken van een SD zender in de Pickx App.. Zodat ik het kan doorsturen .
Welk merk van toestel en type?
Welke Android versie?
Wat is de beveiliging datum van Google Play Services? ( Je kan dit vinden in de instellingen van je toestel onder beveiliging of beveiliging updates)
Welk merk van toestel en type?
Welke Android versie?
Wat is de beveiliging datum van Google Play Services? ( Je kan dit vinden in de instellingen van je toestel onder beveiliging of beveiliging updates)
https://www.nokia.com/phones/en_us/nokia-t-20/specs?sku=F20RID1A013
Nog altijd niet in orde. Krijg de melding 'deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream' als ik tv zenders wil bekijken en opgenomen programma's wil bekijken.
Dit blijkt een algemeen probleem te zijn, we hebben nog meldingen binnen gekregen die gelijkaardig zijn.
Heb je dit voor op een android toestel of een toestel van Apple?
Geert
Ik heb het wel over android tablet, niet over een laptop die op een ander OS loopt.
Zelfde problem hier met Samsung tablet, app loopt ook vaak vast. Met Netflix en Streams nooit problemen.
Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????
https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/
Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!
Belangrijk in verband met de melding van de Pickx App enkel beschikbaar op een toestel met HD ondersteuning
Probeer eens om de SD zenders te bekijken via de Pickx App deze zijn te vinden vanaf nummer 401
Als je daar ook nog de melding krijgt over HD foutmelding dan is het probleem niet toestel gerelateerd. Dan zit het probleem inderdaad bij de Pickx App.
Ik maak deel uit van de Beta Pickx App testers.
Test even of de SD stream kan worden bekeken. En graag feedback.
Pickx app werkt niet meer sinds enkele dagen op mijn Nokia T20 tablet. Dat alleen maar omdat de app geen sd-kwaliteit meer ondersteund. HOE CHECK JE DAT JE TOESTEL HD KAN????
https://www.xda-developers.com/check-widevine-drm-status-android/
Spijtig dat proximus zo geen info geeft!!!! Dat ik daar 2 dagen, heb naar moeten zoeken, om te weten wat er mis is!!!!
Indien mogelijk graag een screenshot van de foutmelding bij het bekijken van een SD zender in de Pickx App.. Zodat ik het kan doorsturen .
Ik ben ook geen bètatester en ik heb dit probleem nog steeds.
App werkt niet op mijn tablet.
Wanneer gaat proximus dit oplossen?
Ik heb hetzelfde aan de hand met mijn OnePlus. Sind vandaag kan ik niets meer zien op mijn mobiel Waaraan ligt dit?
Zelfde probleem / foutmelding hier met mijn smartphone OnePlus 10 Pro sinds deze week, zowel voor live/Replay als opgenomen programma: "gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream"
Wanneer zal dit opgelost zijn?
Picx app speelt niet meer af op one plus gsm.Voorheen was dit geen probleem.Hoe is dit op te lossen Proximus?
Log eerst uit in de Pickx App. Vervolgens de cache van de Pickx app wissen via de instelling Apps in je toestel. Dan de app verwijderen . Toestel herstarten en de Pickx App opnieuw instaleren.
Via Google Play op je toestel ( klik op de link naast de foto hieronder )
Of via je browser op je mobile toestel via onderstaande link.
Proximus Pickx
Over deze app
Versie 7.3.0
Geüpdatet op 28 sep 2023
Normaal zou het dan terug functioneren.
Proximus doet hier blijkbaar geen klote mee. Iets oplossen? No way! Maar betalen zal je wel moeten doen...
Zelfde probleem/ foutmelding bij mijn tablet Medion Lifetab sedert 01/10/2023, deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream.
Moet ik bij dit type tablet ook de cache wissen, herstarten en terug installeren?
dat kan je eens proberen en laat het hier weten of het zo in orde gekomen is.
Zelfde probleem hier.
Is er al meer bekend of en wanneer dit wordt opgelost?
Sorry, ik begrijp niet goed wat je bedoelt met beta testers en verlaten door onder te scrollen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.