Sedert maandag 25/09 kan ik geen enkel opgenomen programma bekijken op de tablet. Krijg steeds de vermelding van : Deze inhoud .......... en gebruik een apparaat dat HD- kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream. Heb al enkele keren de app verwijderd en terug opgezet zonder resultaat. Kan wel kijken op de tv zenders zelf. Frustrerend.
Indien mogelijk graag een screenshot van de foutmelding bij het bekijken van een SD zender in de Pickx App.. Zodat ik het kan doorsturen .
Indien mogelijk graag een screenshot van de foutmelding bij het bekijken van een SD zender in de Pickx App.. Zodat ik het kan doorsturen .
Welk merk van toestel en type?
Welke Android versie?
Wat is de beveiliging datum van Google Play Services? ( Je kan dit vinden in de instellingen van je toestel onder beveiliging of beveiliging updates)
Welk merk van toestel en type?
Welke Android versie?
Wat is de beveiliging datum van Google Play Services? ( Je kan dit vinden in de instellingen van je toestel onder beveiliging of beveiliging updates)
https://www.nokia.com/phones/en_us/nokia-t-20/specs?sku=F20RID1A013
Heb een Huawei p20, en ook al verschillende pogingen ondernomen, (klantendienst gecontacteerd : noppes, proximus winkel geprobeerd : noppes)
Heb in het verleden nooit problemen gehad met de picks op gsm, nu sinds update pickx kan ik geen enkel programma nog bekijken, terwijl mijn toestel staat in gesteld op FHD+.
Het kan toch niet dat al deze mensen een nieuwe smartphone moeten aanschaffen !!!!
Heb een Huawei p20, en ook al verschillende pogingen ondernomen, (klantendienst gecontacteerd : noppes, proximus winkel geprobeerd : noppes)
Heb in het verleden nooit problemen gehad met de picks op gsm, nu sinds update pickx kan ik geen enkel programma nog bekijken, terwijl mijn toestel staat in gesteld op FHD+.
Het kan toch niet dat al deze mensen een nieuwe smartphone moeten aanschaffen !!!!
Probeer eens de EMUI up te daten en nadien bij beveiliging de Google Play Services Beveiliging te updaten
Je dient de EMUI versie te updaten. In de instellingen scrol je naar beneden Systeem en Updates , open en op updates controleren Zie in screenshot nummer 1. Als de update gedaan is en je toestel heropgestart is ga je terug naar instellingen en klik je op Beveiliging zie nummer 2 in de afbeelding hieronder. Daar vind je Google Play Service update , deze is van 1 Maart 2023 zie screenshot
Indien je de Google Play Services niet kan updaten via het menu instellingen kan je het rechtstreeks proberen via deze link
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.gms
Google Play Services
Geüpdatet op 9 nov 2023
Als dit gedaan is dan volgende stap na herstart van je toestel
BELANGRIJK !!!!!
-
Log eerst uit in de Pickx App.
-
Vervolgens de cache en opgeslagen gegevens van de Pickx app wissen via de instelling Apps in je toestel.
-
Dan de app verwijderen .
-
Toestel herstarten en de Pickx App opnieuw instaleren.
- Via Google Play op je toestel ( klik op de link naast de foto hieronder )
Of via je browser op je mobile toestel via onderstaande link.
Proximus Pickx Geüpdatet op 9 nov 2023
Dag Pat52
EMUI beweert up to date te zijn, (versie 9.1.)
Denk eerder dat mijn smartphone de nieuwe HDCP niet ondersteund.
Ik ondervind hetzelfde probleem met een Lenovo Tab P11 (TB-J606F) met Android 11, Schermresolutie = 2000x1200.
De voorgestelde stappen met data & cache verwijderen, app verwijderen en herinstalleren helpen niet.
Het lijkt mij dat het aan de app zelf ligt. Zal dit opgelost kunnen worden?
Sorry, maar de app werkt nogal tijd niet op mijn tablet.
Sorry, maar de app werkt nogal tijd niet op mijn tablet.
Wat ik ook nog heb ontdekt heb is dat met alle webbrowser die chrome based zijn pickx ook niet werkt.
Met firefox voor android krijg ik pickx in gang maar met de nodige crashkes.
Ik heb het wel over android tablet, niet over een laptop die op een ander OS loopt.
Met mijn oneplus 7 pro kan ik ook NIETS bekijken via Pickx…
Hen ondertussen ook al heel de procedure van afloggen, cache verwijderen, app desinstalleren en terug al helemaal doorlopen.
Misschien moet ik de ombudsdienst voor telecom eens consulteren…
Werkt niet bij mij.
Amai als dit al twee maanden bezig is…
Precies de overstap toch beter niet gemaakt dan.
Goed nieuws !
Versie 7.5.0 is binnenkort beschikbaar op Android. Deze bevat een nieuwe videospeler waarmee gebruikers van Samsung/OnePlus-apparaten die de volgende foutmelding kregen hun inhoud nu weer kunnen bekijken:
"Deze inhoud is niet beschikbaar op dit mobiele apparaat. Gebruik een apparaat dat HD-kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream"
Deze versie bevat ook de volgende verbeteringen:
- Sommige gebruikers zagen regelmatig een lege pop-up bij het starten van de applicatie - De bug is opgelost
- Gebruikers kunnen nu weer notificaties ontvangen
- Gebruikers die gemigreerd waren naar de New TV Back-End en al geconnecteerd waren, kregen een foutmelding in plaats van de expliciete melding dat ze de nieuwe applicatie moesten downloaden.
Deze versie bevat echter niet de functie 'Download to Go', waarmee gebruikers de inhoud van hun Pickx Mix / Studio100-catalogus kunnen downloaden om deze offline te bekijken. Deze functie komt terug in de volgende versie.
Goed nieuws !
Versie 7.5.0 is binnenkort beschikbaar op Android. Deze bevat een nieuwe videospeler waarmee gebruikers van Samsung/OnePlus-apparaten die de volgende foutmelding kregen hun inhoud nu weer kunnen bekijken:
"Deze inhoud is niet beschikbaar op dit mobiele apparaat. Gebruik een apparaat dat HD-kwaliteit ondersteunt om toegang te krijgen tot deze stream"
Deze versie bevat ook de volgende verbeteringen:
Wanneer zal deze versie beschikbaar zijn want het is onaanvaardbaar dat het al meer dan 6 maanden niet deftig werkt!
- Sommige gebruikers zagen regelmatig een lege pop-up bij het starten van de applicatie - De bug is opgelost
- Gebruikers kunnen nu weer notificaties ontvangen
- Gebruikers die gemigreerd waren naar de New TV Back-End en al geconnecteerd waren, kregen een foutmelding in plaats van de expliciete melding dat ze de nieuwe applicatie moesten downloaden.
Deze versie bevat echter niet de functie 'Download to Go', waarmee gebruikers de inhoud van hun Pickx Mix / Studio100-catalogus kunnen downloaden om deze offline te bekijken. Deze functie komt terug in de volgende versie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.