Skip to main content

Sinds kort werkt de Pickx app niet meer op IPad of IPhone!

Ofwel blijft hij draaien bij het openen van de app zonder ooit te openen ofwel krijg ik de melding oeps er ging iets fout - opnieuw proberen. 

Mijn Pickx App werkt niet meer, noch op iPhone, noch op iPad (wel op het web)


@4357052 Krijg je op beide dezelfde foutmelding ivm je login ? Heb je de app al eens verwijderd en terug geïnstalleerd ? Gebruik je dan dezelfde gegevens als via het web ? 


Ja, ik gebruik dezelfde gegevens, maar het werkt niet. Zelfde foutmelding op iphone als ipad.


zou dit dan iets kunnen te maken hebben met de laatste iOS 15.4.1 update ???


Dit is inderdaad gelinkt aan je iOS-versie. Hiervoor moet je volgende instellingen wijzigen waarna het terug zou moeten werken : 

 

In het menu “Instellingen” ga je naar “TV-aanbieder”

 

Controleer of Pickx aangevinkt is en het juiste e-mailadres ingegeven is. Indien dit niet het geval is, moet je uitloggen en opnieuw inloggen met de juiste login en het juiste wachtwoord 

 

 


Reageer