Sinds kort werkt de Pickx app niet meer op IPad of IPhone!
Ofwel blijft hij draaien bij het openen van de app zonder ooit te openen ofwel krijg ik de melding oeps er ging iets fout - opnieuw proberen.
Sinds kort werkt de Pickx app niet meer op IPad of IPhone!
Ofwel blijft hij draaien bij het openen van de app zonder ooit te openen ofwel krijg ik de melding oeps er ging iets fout - opnieuw proberen.
Dit is inderdaad gelinkt aan je iOS-versie. Hiervoor moet je volgende instellingen wijzigen waarna het terug zou moeten werken :
In het menu “Instellingen” ga je naar “TV-aanbieder”
Controleer of Pickx aangevinkt is en het juiste e-mailadres ingegeven is. Indien dit niet het geval is, moet je uitloggen en opnieuw inloggen met de juiste login en het juiste wachtwoord
Nog dit, Daisy. Gelezen op een ander forum met Martin waar hij een link voor de webversie. Ik kan de webversie openen, maar dan wil hij niet verder en krijg ik de boodschap :
“Deze browser is niet compatibel. Download Chrome op uw computer. Download de app op mobiele toestel.” En niets werkt nog.
mvg
Sinds kort werkt de Pickx app niet meer op IPad of IPhone!
Ofwel blijft hij draaien bij het openen van de app zonder ooit te openen ofwel krijg ik de melding oeps er ging iets fout - opnieuw proberen.
hi, kan je de app nu nogmaals proberen ?
Helaas lukt het nog steeds niet Jonathan.
ik heb je account gekoppeld aan de username met @dommel
Kan je de app eens uittesten?
Geert
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.