Vraag

Pickx app voor 2e verblijf


Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf. 
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis. 


61 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@YvesVL Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Mijn gegevens zijn aangevuld in mijn profiel.

Kan er nu iemand mijn vraag beantwoorden ?

Reputatie 7
Badge +4

@YvesVL Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

ik vraag mij hierbij af of dit niet simpeler kan geïmplementeerd worden door Prox zodat je geen lijnnummer moet kiezen van zodra beide nummers gekoppeld zijn bij Prox?

Wij hebben hetzelfde probleem. Zojuist pickx app verwijderd en terug opgezet. Maar we kunnen niet wisselen tussen beide internetaansluitingen 🙄. Heel heel vervelend... 

Kan iemand ons helpen... 

Reputatie 5
Badge +2

@Christien Zou u uw gegevens kunnen invullen in uw forumprofiel zodat we dit kunnen bekijken voor u.

Aansluitnummer aanmaken in Pickx 2e verblijf. Hoe doe je dit?

je nummer van je 2de verblijf is mss nog niet gelinkt.
indien dit zo zou zijn kan je tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

prox forrummedewerker kan dit natrekken of dit gebeurd is als hier de draad opgenomen wordt.

Hoe kom ik bij een Proximus forummedewerker terecht? 

Gewoon door te wachten tot ze straks de draad hier opnemen.

@HadewychT 

“  Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.  “

beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat

@HadewychT 

Aansluitnummer aanmaken in Pickx 2e verblijf. wil je mijn 2e aansluitnummer toevoegen in Pickx aub,

Reputatie 5
Badge +2

@Josseline1  Ik heb net uw tweede aansluitingsnummer toegevoegd.

@Michael V

ik kan nog steeds niet kiezen, zie het 2e aansluitnummer ook niet staan. Zie foto

 

Tip; je zet hier nu je telefoonnummer op een openbaar forum wat iedereen kan lezen, om eventuele misbruiken te voorkomen doe je dit beter niet.

Ik probeer al een hele tijd iemand van proximus uit te leggen dat mijn nummer van mijn tweede verblijf moet worden gekoppeld aan mijn Pickx app, maar blijkbaar heeft men bij Proximus daar nog nooit van gehoord terwijl ik hier lees dat het vrij eenvoudig is.  Ik wil graag programma’s programmeren via de app op ons tweede verblijf en in de app de opnames ervan bekijken.  Help!?

@kdcdp123 

ik begrijp er ook niets van! Bij iedereen lukt dit, en bij mij niet!

@Michael V 

@HadewychT 

kunnen jullie er voor zorgen dat ons 2e aansluitnummer toegevoegd wordt aan de Pickx-app aub?

@HadewychT 

@Michael V 

“Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.  “

beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat

Waarom krijg ik hier geen respons op?

Mogelijks hebben de Prox forummedewerkers je bericht nog niet opgemerkt, maar laat ons hopen dat er morgen hier iemand van hen de draad opneemt.

Badge

Ik heb hetzelfde probleem. Blijkbaar is mijn tweede verblijf ook niet gekoppeld aan mijn Pickx.

Kan dit geregeld worden?

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk_0161 Kan je het nummer van je 2de verblijf nog even aan je profiel toevoegen aub?

Geert

Badge

@GeertC   Ik heb het nummer van het tweede verblijf bij mijn telefoonnummer gezet.

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk_0161 

Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

Is het inmiddels gelukt?

 

Groeten

Geert

Badge

@GeertC  Geert, als ik op dat icoontje klik krijg ik een lijst van mogelijkheden (mobile, data usage, parental control,…..) Bij eentje staat line number, maar als ik daar op  klik krijg ik de melding “Oeps something went wrong).

Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?

Reageer