Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf.
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis.
Pickx app voor 2e verblijf
Dankjewel voor de snelle en correcte service. TOP.
Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je tweede aansluitnummer koppelen zodat je kunt kiezen in de pickx app.
Vraag aan Proximus om ook de decoder van mijn tweede woning zichtbaar te maken in de Pickx App.
Alle gegevens staan vermeld in mijn profiel.
goede middag,
oef, eindelijk oké.
wij danken u en vriendelijke groeten.
josseline
Oef, eindelijk in orde, na 2 dagen alle proximus medewerkers (de meesten hoorden het donderen in Keulen 😉) aan de lijn gehad hebben, had ik het reeds opgegeven. Dank je wel hoor!
Beste Hadewych, ik zie nu eindelijk het nummer van mijn tweede verblijf staan. Bedankt!
Na 9 contacten bij evenveel diensten is dit nog steeds niet opgelost!! Het is al erg dat ze aan de klant vragen ... zo'n aansluitingsnummer, uit hoeveel karakters bestaat dit? Tiens, een gewoon telefoonnummer toch 🙈🙈
wat bedoelt u met “we gaan dit escaleren”?
kan je het aansluitnummer van je tweede verblijf even toevoegen aan je profiel aub.
We gaan dit escaleren, want mogelijk loopt er iets technisch fout.
Geert
Hier dezelfde vraag, hoe voeg ik het aansluitnummer van mijn 2de verblijf toe aan de Pickx app?
Beste Josseline,
u bent zeker niet de enige met dit probleem.
deze mensen reageren en willen helpen met de beste bedoelingen, daar twijfel ik niet aan, maar...we draaien rondjes...Telkens wordt er geantwoord dat de koppeling in orde is, maar ook ik (en nog andere klanten tweede verblijf) zien alleen het telnr van domicilieadres staan. Waar loopt het nu eigenlijk mis, wat loopt er mis? Zien wij als klant iets over het hoofd of is het een technisch probleem bij Prox?
Ik ben hier ook al maanden mee bezig. Kan dit euvel nu eindelijk eens ten gronde worden aangepakt zodat wij tevreden klanten kunnen blijven (dat is toch het streefdoel van Prox?)
Dank bij voorbaat
sorry, zie nog steeds alleen maar het nummer eindigend op 65.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs.
heb ik dat probleem alleen? Kan ik hiervoor in een shop terecht?
groeten
josseline
het nummer dat eindigd op 65
sorry mijnheer, maar ik zie nog steeds maar 1 aansluitnummer.
ik heb de app terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.
kan ik hiervoor in één van de winkels terecht?
of met iemand telefonisch contact opnemen?
dank en vriendelijke groeten
josseline
Opnieuw nog eens alles verwijderd en opnieuw je aansluitnummers toegevoegd in het systeem.
Kan je het nog eens uittesten?
Geert
de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Geert
ikheb op al mijn toestellen de Pickx app verwijderd. Nu opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds maar 1 aansluitnummer zichtbaar. Ofwel kijk ik misschien op de verkeerde plaats.
zie foto

de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Geert
hallo allen,
ik zou graag mijn decoder kunnen beheren op afstand.
al een paar maanden aan t vragen om 2e aansluitnummer bij te voegen 8n de Pickx app.
kan er iemand helpen aub?
kan ik een 2e app downloaden met het 2e aansluitnummer, op een ander toestel?
misschien is dit de oplossing.
graag een reactie aub
josseline
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.