Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf.
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis.
Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?
Heb je de Pickx app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Geert
goede avond,
neen, ik zie nog steeds maar alleen het thuisnummer.
ik heb uitgelogd, terug ingelogd, nog steeds niets.
ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook niets.
FYI: Ik vermoed dat je zult moeten verder wachten op een reactie van de Proximus forummedewerkers tot maandag aangezien zij hier niet langskomen tijdens het weekend op het forum.
hallo, ik kan nog steeds niet kiezen op de Pickx-app tussen mijn 2 adressen, aansluitnummers.
wie kan mij helpen?
groetjes
Josseline
Ter uwe info: Maandag komen ze van Proximus terug langs op het forum.
Er zijn nu een par weken overgegaan, maar ik hoor niets meer van de mensen van Proximus. Het werkt nog steeds niet om in Pickx te kiezen tussen mijn huisadres en het tweede verblijf.
Kan deze vraag nog eens geactiveerd worden?
Men heeft deze week bij mij fiber geïnstalleerd op het hoofadres, maar het probleem met Pickx en het tweede verblijf blijft hetzelfde.
Beste, heb ongeveer een maand geleden gevraagd om mijn telnr van tweede verblijf te linken aan
mijn pickx app; waarom krijg ik hier geen respons op? Kan dit alsnog geregeld worden?
Dank bij voorbaat
hallo allen,
ik zou graag mijn decoder kunnen beheren op afstand.
al een paar maanden aan t vragen om 2e aansluitnummer bij te voegen 8n de Pickx app.
kan er iemand helpen aub?
kan ik een 2e app downloaden met het 2e aansluitnummer, op een ander toestel?
misschien is dit de oplossing.
graag een reactie aub
josseline
de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Geert
de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Geert
ikheb op al mijn toestellen de Pickx app verwijderd. Nu opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds maar 1 aansluitnummer zichtbaar. Ofwel kijk ik misschien op de verkeerde plaats.
zie foto
Opnieuw nog eens alles verwijderd en opnieuw je aansluitnummers toegevoegd in het systeem.
Kan je het nog eens uittesten?
Geert
sorry mijnheer, maar ik zie nog steeds maar 1 aansluitnummer.
ik heb de app terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.
kan ik hiervoor in één van de winkels terecht?
of met iemand telefonisch contact opnemen?
dank en vriendelijke groeten
josseline
welk nummer zie je nu staan, hetgeen dat eindigd op ..65 of ..89?
Geert
het nummer dat eindigd op 65
sorry, zie nog steeds alleen maar het nummer eindigend op 65.
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs.
heb ik dat probleem alleen? Kan ik hiervoor in een shop terecht?
groeten
josseline
Beste Josseline,
u bent zeker niet de enige met dit probleem.
deze mensen reageren en willen helpen met de beste bedoelingen, daar twijfel ik niet aan, maar...we draaien rondjes...Telkens wordt er geantwoord dat de koppeling in orde is, maar ook ik (en nog andere klanten tweede verblijf) zien alleen het telnr van domicilieadres staan. Waar loopt het nu eigenlijk mis, wat loopt er mis? Zien wij als klant iets over het hoofd of is het een technisch probleem bij Prox?
Ik ben hier ook al maanden mee bezig. Kan dit euvel nu eindelijk eens ten gronde worden aangepakt zodat wij tevreden klanten kunnen blijven (dat is toch het streefdoel van Prox?)
Dank bij voorbaat
Hier dezelfde vraag, hoe voeg ik het aansluitnummer van mijn 2de verblijf toe aan de Pickx app?
kan je het aansluitnummer van je tweede verblijf even toevoegen aan je profiel aub.
We gaan dit escaleren, want mogelijk loopt er iets technisch fout.
Geert
wat bedoelt u met “we gaan dit escaleren”?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.