Vraag

Pickx app voor 2e verblijf

  • 12 April 2021
  • 34 reacties
  • 372 Bekeken

Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf. 
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis. 


34 reacties

Gewoon door te wachten tot ze straks de draad hier opnemen.

Reputatie 2

@Christien Zou u uw gegevens kunnen invullen in uw forumprofiel zodat we dit kunnen bekijken voor u.

je nummer van je 2de verblijf is mss nog niet gelinkt.
indien dit zo zou zijn kan je tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

prox forrummedewerker kan dit natrekken of dit gebeurd is als hier de draad opgenomen wordt.

Reputatie 2

@Josseline1  Ik heb net uw tweede aansluitingsnummer toegevoegd.

Badge

Ik heb hetzelfde probleem. Blijkbaar is mijn tweede verblijf ook niet gekoppeld aan mijn Pickx.

Kan dit geregeld worden?

Reputatie 6
Badge +4

@YvesVL Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Wij hebben hetzelfde probleem. Zojuist pickx app verwijderd en terug opgezet. Maar we kunnen niet wisselen tussen beide internetaansluitingen 🙄. Heel heel vervelend... 

Kan iemand ons helpen... 

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk_0161 Kan je het nummer van je 2de verblijf nog even aan je profiel toevoegen aub?

Geert

Badge

@GeertC   Ik heb het nummer van het tweede verblijf bij mijn telefoonnummer gezet.

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk_0161 

Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

Is het inmiddels gelukt?

 

Groeten

Geert

Badge

@GeertC  Geert, als ik op dat icoontje klik krijg ik een lijst van mogelijkheden (mobile, data usage, parental control,…..) Bij eentje staat line number, maar als ik daar op  klik krijg ik de melding “Oeps something went wrong).

Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC  Geert, als ik op dat icoontje klik krijg ik een lijst van mogelijkheden (mobile, data usage, parental control,…..) Bij eentje staat line number, maar als ik daar op  klik krijg ik de melding “Oeps something went wrong).

Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?

Heb je de Pickx app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

 

Geert

Badge

@GeertC  Ik heb de app verwijdert en terug geinstalleerd, maar het resultaat blijft hetzelfde. Ik zie nergens een mogelijkheid om te kiezen tussen nummers.

 

@GeertC 

goede avond,

neen, ik zie nog steeds maar alleen het thuisnummer.

@GeertC

ik heb uitgelogd, terug ingelogd, nog steeds niets.

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook niets.

Ik probeer al een hele tijd iemand van proximus uit te leggen dat mijn nummer van mijn tweede verblijf moet worden gekoppeld aan mijn Pickx app, maar blijkbaar heeft men bij Proximus daar nog nooit van gehoord terwijl ik hier lees dat het vrij eenvoudig is.  Ik wil graag programma’s programmeren via de app op ons tweede verblijf en in de app de opnames ervan bekijken.  Help!?

@kdcdp123 

ik begrijp er ook niets van! Bij iedereen lukt dit, en bij mij niet!

@Michael V 

@HadewychT 

kunnen jullie er voor zorgen dat ons 2e aansluitnummer toegevoegd wordt aan de Pickx-app aub?

FYI: Ik vermoed dat je zult moeten verder wachten op een reactie van de Proximus forummedewerkers tot maandag aangezien zij hier niet langskomen tijdens het weekend op het forum.

Badge

Er zijn nu een par weken overgegaan, maar ik hoor niets meer van de mensen van Proximus. Het werkt nog steeds niet om in Pickx te kiezen tussen mijn huisadres en het tweede verblijf.

Kan deze vraag nog eens geactiveerd worden?

Mijn gegevens zijn aangevuld in mijn profiel.

Kan er nu iemand mijn vraag beantwoorden ?

@HadewychT 

“  Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.  “

beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat

Badge

Men heeft deze week bij mij fiber geïnstalleerd op het hoofadres, maar het probleem met Pickx en het tweede verblijf blijft hetzelfde.

@HadewychT 

@GeertC

@Michael V 

hallo, ik kan nog steeds niet kiezen op de Pickx-app tussen mijn 2 adressen, aansluitnummers.

wie kan mij helpen?

groetjes

Josseline

@HadewychT 

@Michael V 

“Enkel je thuisnummer was tot nog toe gelinkt aan je pickx-app. Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.  “

beste, kan u dit voor mijn account ook regelen? dank bij voorbaat

Waarom krijg ik hier geen respons op?

Reageer