Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf.
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis.
Pickx app voor 2e verblijf
Oef, eindelijk in orde, na 2 dagen alle proximus medewerkers (de meesten hoorden het donderen in Keulen 😉) aan de lijn gehad hebben, had ik het reeds opgegeven. Dank je wel hoor!
goede middag,
oef, eindelijk oké.
wij danken u en vriendelijke groeten.
josseline
je nummer van je 2de verblijf is mss nog niet gelinkt.
indien dit zo zou zijn kan je tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.
prox forrummedewerker kan dit natrekken of dit gebeurd is als hier de draad opgenomen wordt.
Dankjewel voor de snelle en correcte service. TOP.
Beste, heb ongeveer een maand geleden gevraagd om mijn telnr van tweede verblijf te linken aan
mijn pickx app; waarom krijg ik hier geen respons op? Kan dit alsnog geregeld worden?
Dank bij voorbaat
Ik heb hetzelfde probleem. Blijkbaar is mijn tweede verblijf ook niet gekoppeld aan mijn Pickx.
Kan dit geregeld worden?
Wij hebben hetzelfde probleem. Zojuist pickx app verwijderd en terug opgezet. Maar we kunnen niet wisselen tussen beide internetaansluitingen 🙄. Heel heel vervelend...
Kan iemand ons helpen...
Opnieuw nog eens alles verwijderd en opnieuw je aansluitnummers toegevoegd in het systeem.
Kan je het nog eens uittesten?
Geert
sorry mijnheer, maar ik zie nog steeds maar 1 aansluitnummer.
ik heb de app terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.
kan ik hiervoor in één van de winkels terecht?
of met iemand telefonisch contact opnemen?
dank en vriendelijke groeten
josseline
het nummer dat eindigd op 65
Geert
Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken.
Geert
Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?
Na 9 contacten bij evenveel diensten is dit nog steeds niet opgelost!! Het is al erg dat ze aan de klant vragen ... zo'n aansluitingsnummer, uit hoeveel karakters bestaat dit? Tiens, een gewoon telefoonnummer toch 🙈🙈
Beste Hadewych, ik zie nu eindelijk het nummer van mijn tweede verblijf staan. Bedankt!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.