Vraag

Pickx app voor 2e verblijf


Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf. 
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis. 


61 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@KVerachtert Ik heb dit voor je in orde gebracht. 

Gewoon door te wachten tot ze straks de draad hier opnemen.

Reputatie 7
Badge +4

@Josseline1 @kdcdp123 @Dirk_0161 @Marvanc @dona_01 Kunnen jullie nog eens testen of je beide nummers nu ziet staan ? We hebben nog een kleine wijziging aangebracht. Als het niet het geval is zal het verder onderzocht worden door onze specialisten. 

Oef, eindelijk in orde, na 2 dagen alle proximus medewerkers (de meesten hoorden het donderen in Keulen 😉) aan de lijn gehad hebben, had ik het reeds opgegeven. Dank je wel hoor!  

@HadewychT 

goede middag,

oef, eindelijk oké.

wij danken u en vriendelijke groeten.

josseline

Reputatie 5
Badge +2

@Christien Zou u uw gegevens kunnen invullen in uw forumprofiel zodat we dit kunnen bekijken voor u.

je nummer van je 2de verblijf is mss nog niet gelinkt.
indien dit zo zou zijn kan je tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

prox forrummedewerker kan dit natrekken of dit gebeurd is als hier de draad opgenomen wordt.

Reputatie 5
Badge +2

@Josseline1  Ik heb net uw tweede aansluitingsnummer toegevoegd.

Dankjewel voor de snelle en correcte service. TOP.

@HadewychT 

@Michael V 

Beste, heb ongeveer een maand geleden gevraagd om mijn telnr van tweede verblijf te linken aan

mijn pickx app; waarom krijg ik hier geen respons op? Kan dit alsnog geregeld worden?

Dank bij voorbaat

Badge

Ik heb hetzelfde probleem. Blijkbaar is mijn tweede verblijf ook niet gekoppeld aan mijn Pickx.

Kan dit geregeld worden?

Reputatie 7
Badge +5

@YvesVL Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Wij hebben hetzelfde probleem. Zojuist pickx app verwijderd en terug opgezet. Maar we kunnen niet wisselen tussen beide internetaansluitingen 🙄. Heel heel vervelend... 

Kan iemand ons helpen... 

Reputatie 5
Badge +2

@dona_01 De koppeling is in orde.

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

Opnieuw nog eens alles verwijderd en opnieuw je aansluitnummers toegevoegd in het systeem. 

 

Kan je het nog eens uittesten?

 

Geert

@GeertC 

sorry mijnheer, maar ik zie nog steeds maar 1 aansluitnummer.

ik heb de app terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.

kan ik hiervoor in één van de winkels terecht?

of met iemand telefonisch contact opnemen?

dank en vriendelijke groeten

josseline

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

welk nummer zie je nu staan, hetgeen dat eindigd op ..65 of ..89?

 

Geert

@GeertC 

het nummer dat eindigd op 65

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk_0161 Kan je het nummer van je 2de verblijf nog even aan je profiel toevoegen aub?

Geert

Badge

@GeertC   Ik heb het nummer van het tweede verblijf bij mijn telefoonnummer gezet.

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk_0161 

Ik heb je nummer van je 2de verblijf er ook aan gelinkt. Je kan nu tussen de 2 nummers wisselen door op het inlogicoontje rechtsboven te klikken. 

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

Is het inmiddels gelukt?

 

Groeten

Geert

Badge

@GeertC  Geert, als ik op dat icoontje klik krijg ik een lijst van mogelijkheden (mobile, data usage, parental control,…..) Bij eentje staat line number, maar als ik daar op  klik krijg ik de melding “Oeps something went wrong).

Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?

Na 9 contacten bij evenveel diensten is dit nog steeds niet opgelost!! Het is al erg dat ze aan de klant vragen ... zo'n aansluitingsnummer, uit hoeveel karakters bestaat dit? Tiens, een gewoon telefoonnummer toch 🙈🙈

Beste Hadewych, ik zie nu eindelijk het nummer van mijn tweede verblijf staan.  Bedankt!

Reageer