Skip to main content

Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf. 
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis. 

@dona_01 Dit betekent dat we het doorgeven naar de verantwoordelijken voor de app zodat zij verder kunnen onderzoeken waarom dit bij jullie niet werkt. 


Na 9 contacten bij evenveel diensten is dit nog steeds niet opgelost!! Het is al erg dat ze aan de klant vragen ... zo'n aansluitingsnummer, uit hoeveel karakters bestaat dit? Tiens, een gewoon telefoonnummer toch 🙈🙈


@Josseline1 @kdcdp123 @Dirk_0161 @Marvanc @dona_01 Kunnen jullie nog eens testen of je beide nummers nu ziet staan ? We hebben nog een kleine wijziging aangebracht. Als het niet het geval is zal het verder onderzocht worden door onze specialisten. 


Beste Hadewych, ik zie nu eindelijk het nummer van mijn tweede verblijf staan.  Bedankt!


Oef, eindelijk in orde, na 2 dagen alle proximus medewerkers (de meesten hoorden het donderen in Keulen 😉) aan de lijn gehad hebben, had ik het reeds opgegeven. Dank je wel hoor!  


@HadewychT 

goede middag,

oef, eindelijk oké.

wij danken u en vriendelijke groeten.

josseline


@Josseline1 Blij dat we u hebben helpen!


Vraag aan Proximus om ook de decoder van mijn tweede woning zichtbaar te maken in de Pickx App. 

 

Alle gegevens staan vermeld in mijn profiel.

 


Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je tweede aansluitnummer koppelen zodat je kunt kiezen in de pickx app.


@KVerachtert Ik heb dit voor je in orde gebracht. 


Dankjewel voor de snelle en correcte service. TOP.


Reageer