Skip to main content
Beantwoord

Pickx app "NEW" FEB 2024 niet casten / streamen naar Chromecast


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

58 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 29 reacties
  • 31 mei 2024

Ik heb verschillende keren gebeld, eerst werd gezegd dat dit snel zou worden opgelost (februari) nadat ze in mei zeiden, en nu nemen ze niet eens meer op.
Als ik na 2 dagen een klacht probeer in te dienen lossen ze het op in hun systeem en zeggen dat er geen oplossing is.
Ik heb geklaagd dat we ook betalen voor iets dat we niet volledig kunnen gebruiken en ze beloofden een terugbetaling als het probleem met de app is opgelost.... nu op de Opvolging van MyProximus duidelijk staat dat Proximus geen oplossing heeft en alle tickets gesloten zijn bieden ze geen terugbetaling of alternatief zoals een extra decoder lenen zodat we TV kunnen zien op de andere kamers.

Dit is echt een zeer slechte klantenservice.
Volgende stap is een formele klacht indienen en stoppen met Proximus

 


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 31 mei 2024
lleall schreef:

Ik heb verschillende keren gebeld, eerst werd gezegd dat dit snel zou worden opgelost (februari) nadat ze in mei zeiden, en nu nemen ze niet eens meer op.
Als ik na 2 dagen een klacht probeer in te dienen lossen ze het op in hun systeem en zeggen dat er geen oplossing is.
Ik heb geklaagd dat we ook betalen voor iets dat we niet volledig kunnen gebruiken en ze beloofden een terugbetaling als het probleem met de app is opgelost.... nu op de Opvolging van MyProximus duidelijk staat dat Proximus geen oplossing heeft en alle tickets gesloten zijn bieden ze geen terugbetaling of alternatief zoals een extra decoder lenen zodat we TV kunnen zien op de andere kamers.

Dit is echt een zeer slechte klantenservice.
Volgende stap is een formele klacht indienen en stoppen met Proximus

 

@lleall Volgens mij is de nieuwe versie 1.4 uit, zie onderstaand. Na het installeren blijkt dat ik nog niet in aanmerking kom. Dit was bij 1.3 nog niet 🤔

 


Martin
  • 33316 reacties
  • 31 mei 2024

@Antoon1 je komt nog niet in aanmerking (=nieuw TV platform) blijkbaar omdat je nog met een oude V5 decoder zit.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • 29 reacties
  • Antwoord
  • 31 mei 2024

Heel erg bedankt!! Er is een update maar het was niet gemeld in de App Store. Om te kunnen updaten ik moest effectief gaan naar de app klikken en pas dan komt de info dat er is een update. En ja deze keer het werkt! Het is nu mogelijk om te casten met een iPhone. Nog eens bedankt! En ook bedankt aan de ontwikkeling team dat dit heeft opgelost


Martin
  • 33316 reacties
  • 31 mei 2024

@Antoon1 Dus als ik het goed begrijp heb jij beide apps in gebruik zowel de oude Pickx en de PickxNew 1.4. en werkt de oude versie nog altijd zelfs al heb je ook de nieuwe versie staan die nog niet werkt bij u.

PS: stond ook al op het PX FR Forum

 


Martin
  • 33316 reacties
  • 31 mei 2024

Ostberg
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 31 mei 2024
Martin schreef:

@Antoon1 je komt nog niet in aanmerking (=nieuw TV platform) blijkbaar omdat je nog met een oude V5 decoder zit.

Heb een V7c decoder en ben nieuwe klant maar zit op het oude platform (ik klaag niet, alles werkt lol). Of dit nieuwe platform wordt geleidelijk uitgerold voor nieuwe en bestaande klanten?


Martin
  • 33316 reacties
  • 31 mei 2024

Nieuwe klanten krijgen wel geen V7 decoder meer maar wel een V7c.

Het omzetten naar het nieuw TV platform gaat echter wel voor iedereen geleidelijk aan.
En volgens mij zal het des te vlugger gaan naarmate blijkt dat er minder en minder bugs gemeld worden.


Reageer