Vraag

Pickx app in het buitenland op WiFi werk niet?

  • 3 August 2020
  • 53 reacties
  • 4304 Bekeken

Ik ben momenteel in Spanje en probeer de Pickx app aan de praat te krijgen. Als ik deze op de WiFi hier probeer op te starten, dan krijg ik na een hele lange tijd een draaiend wieltje de melding ‘Something went wrong’.

Zet ik een hotspot op via mijn GSM om over het datanetwerk te gaan, dan werkt het wel, maar dat kan niet de bedoeling zijn.

WiFi is wel degelijk verbonden en haalt een snelheid tussen 400 en 500 Mbps.

Probleem doet zich zowel voor op de iPad als de Apple TV :(

 


53 reacties

Reputatie 2

@DaisyS Ik zal het onthouden, bedankt. Maar toch raar uw suggestie want Proximus is toch mijn “tv-aanbieder”.

Reputatie 4
Badge +2

@Pierre Menard: Dit heeft te maken dat dit voor een automatisch inlog, zorg van uw pickx app maar dit zorgt er voor dat het ook misloopt. Vandaar als je de app verwijderd ook uitloggen bij tv aanbieder zodat je opnieuw correct kan inloggen.

Reputatie 2

@Michael V OK, thanks.

 

Reageer